Jojje Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Den kostar ju bara typ 15 spänn. Om man vill stödja Bethesda som jobbar hårt på sina spel tycker jag att man ska iallafall köpa den här pluginen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Bumpsters. Var är den där killen som säljer skooma vid midnatt? Har för mig att han var i Skingrad... Har läst att Khajiit har en svag punkt för skooma, och jag råkar vara en Khajiit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Bumpsters. Var är den där killen som säljer skooma vid midnatt? Har för mig att han var i Skingrad... Har läst att Khajiit har en svag punkt för skooma, och jag råkar vara en Khajiit. Bravil är det. Eller så säljer killen där någon annan drog... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Är inte så intresserad av Trollerifronten. Men har blit mer intresserad nu när jag fått veta att man kan göra egna Pots & Spells. Hur gör man egna Spells? Hittade en mortar och pistil(staffnigeN?) så ja kunde göra egna Potions. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Är inte så intresserad av Trollerifronten. Men har blit mer intresserad nu när jag fått veta att man kan göra egna Pots & Spells. Hur gör man egna Spells? Hittade en mortar och pistil(staffnigeN?) så ja kunde göra egna Potions. Du får åka till magi-universitetet utanför Imperial City och hitta ett pedestal. Eller så skaffar du den officiella modden där du får ett torn som har ett pedestal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Var kan man hitta denna "officiella mod"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Du får åka till magi-universitetet utanför Imperial City och hitta ett pedestal. Eller så skaffar du den officiella modden där du får ett torn som har ett pedestal. okok, vad heter denna Offeciella mod? @SAvenom: Eftersom det är en offeciell mod så hittar man den antagligen i någon butik, eller nätshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 okok, vad heter denna Offeciella mod? @SAvenom: Eftersom det är en offeciell mod så hittar man den antagligen i någon butik, eller nätshop. eller på deras hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Wizard's Tower http://obliviondownloads.com/StoreCatalog_...SubCategoryId=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 eller på deras hemsida? Offeciell mod = Kostar pengar över nätet. Kostar pengar över nätet = Måste ha et konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 (redigerad) Var finns patchen till de som har sämre grafikkort ?! Edit: Hitta det , nvm ;D Redigerad 7 juni, 2006 av Hummler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 (redigerad) Officiell mod = Kostar pengar över nätet. Kostar pengar över nätet = Måste ha tillgång till ett konto. EDIT: Me goes stavfels-polis EDIT2:666 post, den 7:de Juni 2006 (070606, 766) Redigerad 7 juni, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 ^^ Nu har jag skaffat Horse Armor, men det blev inte något magi torn. Vart ska jag lägga ny (och moddad) Horse armor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Finns det någon här som vet var rosethorn hall finns? Har moddat källaren men vet inte vart det ligger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Kolla i min signatur. Kommer den datorn klara att maxa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Kolla i min signatur. Kommer den datorn klara att maxa? Jo. Graffe kortet skulle ha fått vara 7800GTX Men egentligen är det inte så stor skillnad på 7600 och 7800. Redigerad 8 juni, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Jo. Graffe kortet skulle ha fått vara 7800GTX Men egentligen är det inte så stor skillnad på 7600 och 7800. Eller X1800XT som både är bättre och billigare. Den är snabbare och kan utnyttja HDR+AA i oblivion, något som ingen med ett high-end kort vill missa. http://webhallen.com/prod.php?id=58411 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Eller X1800XT som både är bättre och billigare. Den är snabbare och kan utnyttja HDR+AA i oblivion, något som ingen med ett high-end kort vill missa. http://webhallen.com/prod.php?id=58411 Bara hälften av va GF7800GTX kostar Men eftersom mitt GF7800GT är tillräckligt, väntar jag tills nästa Generations GPUs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Kolla i min signatur. Kommer den datorn klara att maxa? Jag har beställt en liknande dator fast med AMD Athlon 64 X2 4800+ och Geforce 7900GTX. Läste att om jag maxar på allt så hamnar jag på 30 fps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Jag har beställt en liknande dator fast med AMD Athlon 64 X2 4800+ och Geforce 7900GTX. Läste att om jag maxar på allt så hamnar jag på 30 fps. Tror inte det finns någon dator som man kan maxa på allt och ha över högst 40 FPS. Var det Pain To ThE MaX som hadde en sån där OMGSUPERDATOR? Där det var 30 FPS på Ultra High grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts