Jump to content

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Crusader
 Share

Recommended Posts

Har nyss köpt det på xbox 360 brukar det stanna ibland och när en fiende kommer så kommer ljudet segt tar lite tid innan det kommer är det fel på min xbox ellr ? har ni samma problem ??? pls svara

Brukar hacka ibland också

Det är något med 360's hårddisk. Cachen om jag inte misstar mig. Jag är inte helt säker men jag tror att du ska hålla inne A när spelet startar.

Sök lite på Google så lär du hitta svaret.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vafan, nu är jag ledsen... :'(

Jag skulle spela Oblivion idag, startade spelet, och ser att min ena sparfil är borta!

Jag hade två sparfiler till samma gubbe, en där jag är i Kvatch och just kommit ut ur Oblivion, och en där jag hade klarat det, kommit till Cloudruler Temple, och gjort 3 uppdrag till The Dark Brotherhood (jaja, jag vet... Jag har inte kommit så långt, men min dator laggade innan jag bytte processor, och jag orkar inte spela om från Kvatch :teehee:).

Finns det inget sätt att få tillbaka min sparfil? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du ska ta Glow Dust som du kan få från Will-o-the-wisp's, och sen gå till statyn vid runt 6:00 AM eller 6:00 PM.

Aktivera statyn, och Azura kommer att ge dig ett uppdrag. Gör det, så får du Azura's Star.

Man måste använda magi för att döda honom också, melee/ranged funkar inte vilket är rätt jobbigt för mig som warrior/thief när man inte har mycket mana...

Fråga coolon Hur tar man screenshots frågeteckenplusplus

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor