Lajnux Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Inget risk . Det ligger på ett säkert ställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Inget risk . Det ligger på ett säkert ställe Okej Va bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Har nyss köpt det på xbox 360 brukar det stanna ibland och när en fiende kommer så kommer ljudet segt tar lite tid innan det kommer är det fel på min xbox ellr ? har ni samma problem ??? pls svara Brukar hacka ibland också Det är något med 360's hårddisk. Cachen om jag inte misstar mig. Jag är inte helt säker men jag tror att du ska hålla inne A när spelet startar. Sök lite på Google så lär du hitta svaret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 (redigerad) Nu har jag h4xx47 mig till "Shadowfoot" i thieves guild, fick möta Foxmaster Grey också ! Tog lvl 9 men sen blev jag vampyr, thank god for old save files. Redigerad 19 maj, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 (redigerad) Glömde Bilden Redigerad 19 maj, 2006 av Carl Johnson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Vafan, nu är jag ledsen... :'( Jag skulle spela Oblivion idag, startade spelet, och ser att min ena sparfil är borta! Jag hade två sparfiler till samma gubbe, en där jag är i Kvatch och just kommit ut ur Oblivion, och en där jag hade klarat det, kommit till Cloudruler Temple, och gjort 3 uppdrag till The Dark Brotherhood (jaja, jag vet... Jag har inte kommit så långt, men min dator laggade innan jag bytte processor, och jag orkar inte spela om från Kvatch ). Finns det inget sätt att få tillbaka min sparfil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Finns det inget sätt att få tillbaka min sparfil? Testa att kolla runt i Oblivion-mappen, tanka ett file recovery program eller fråga på Oblivion forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Systemåterställning ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Sant men kanske lite overkill för ett saves skull... Men kör på det om du verkligen vill ha savet tillbaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Jag testade både ett file recovery program och systemåterställning, men filen är helt borta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Jag testade både ett file recovery program och systemåterställning, men filen är helt borta! Då är du nog rätt fräst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 (redigerad) Då är du nog rätt fräst... Frälst? Vadå frälst? Edit: Aha, såg inte att det saknades ett L Redigerad 20 maj, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Gjort en ny savefile där jag är med i Dark Brotherhood(även fast jag hatat de sen Morrowind), Kläderna man fick med var c00li3 och mörda för pengar är inte helt fel heller . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Vad ska man göra vid den statyn uppe i berget blood of the deatra där dem sitter och kollar på statyn vad ska man göra ??? kan nån hjälpa ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Du ska ta Glow Dust som du kan få från Will-o-the-wisp's, och sen gå till statyn vid runt 6:00 AM eller 6:00 PM. Aktivera statyn, och Azura kommer att ge dig ett uppdrag. Gör det, så får du Azura's Star. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 (redigerad) Du ska ta Glow Dust som du kan få från Will-o-the-wisp's, och sen gå till statyn vid runt 6:00 AM eller 6:00 PM. Aktivera statyn, och Azura kommer att ge dig ett uppdrag. Gör det, så får du Azura's Star. Man måste använda magi för att döda honom också, melee/ranged funkar inte vilket är rätt jobbigt för mig som warrior/thief när man inte har mycket mana... Fråga coolon Hur tar man screenshots frågeteckenplusplus Redigerad 21 maj, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Will-o-the-wisp's <-- var ligger han på kartan =S fattar inte riktigt kan du skicka kartan visa pil var de ligger pls =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Will-o-the-wisp's <-- var ligger han på kartan =S fattar inte riktigt kan du skicka kartan visa pil var de ligger pls =) De finns runtom i bergen. Gå norrut en liten bit från statyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 De finns runtom i bergen. Gå norrut en liten bit från statyn. Har jag kommit långt på spelet ? det är väl mycket kvar ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Har jag kommit långt på spelet ? det är väl mycket kvar ?? Ungefär hälften kvar tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts