CurunirOfValinor Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 (redigerad) I ungefär 1 timme idag har jag snott saker från affärer så jag undrar, Var hittar jag nån som köper skiten? Och var ligger arenan? Gå med i Thieves Guild så kan du sälja till olika "fences" (snubbar som köper tjuvgods). Redigerad 15 maj, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 (redigerad) I ungefär 1 timme idag har jag snott saker från affärer så jag undrar, Var hittar jag nån som köper skiten? Och var ligger arenan? Du får joina Thieves Guild och då får du tillgång till Fences som du kan sälja dina saker till. Arenan är ett eget district i Imperial City CurunirOfValor Redigerad 15 maj, 2006 av Carl Johnson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Gå med i Thieves Guild så kan du sälja till olika "fences" (snubbar som köper tjuvgods). Hur går man med där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Tryck på TAB och sen kompassen. Sen filken näst längst åt vänster så får du en fasttravel karta. Leta upp arenan och res tid. Sälja gör du genom att trycka på "säcken" i samma meny som du köper av folk i. Men det är bara tjuvar som köper stöldgods (vad jag vet). Finns dock en mod som gör att du kan sälja allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 (redigerad) Hur går man med där? Det har skrivits en massa gånger i tråden, men jaja. Titta på en Gray Fox-affisch, sen mutar du en tiggare att delge lite information. Han kommer säga att du ska gå till Garden of Dareloth i Waterfront District vid midnatt. Där kommer du få vara med i en liten tävling, om du vinner så får du vara med. Ett litet tips inför tävlingen, följ efter tjejen, inte argonien. Redigerad 15 maj, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 (redigerad) Edit: Fan forumet behöver fixa det så man kommer till sista sidan när man trycker på den där knappen vid topicen och inte vid näst sista sidan ! Redigerad 15 maj, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Jag bara smög runt i ett hus sen kom de en tjej springande med ett brev... de va från Grey Fox och han ville möta mig vid nått ställe... svårare än så e de inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 TILL ALLA SOM INTE HAR KLARAT ALLA UPPDRAG I THIEVES GUILD, MARKERA INTE Jag har fått huvan från Gray Fox, lawlerskeits, så jag är den nya ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Körde några arena rundor idag, ägde verkligen alla men tvillingarna var lite svåra. Sedan satsa jag 200x3(det jag vunnit från arenan) på det blåa laget och jag vann alla 3 gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Körde några arena rundor idag, ägde verkligen alla men tvillingarna var lite svåra. Sedan satsa jag 200x3(det jag vunnit från arenan) på det blåa laget och jag vann alla 3 gånger. Tjooohoo själv har(hade) man ju vunnit allting..Men så krashade datorn lite fort och allt var bortblåst(spelet och lite andra grejer) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Körde några arena rundor idag, ägde verkligen alla men tvillingarna var lite svåra. Sedan satsa jag 200x3(det jag vunnit från arenan) på det blåa laget och jag vann alla 3 gånger. Jag körde också alla arena matcher idag Tog alla med min spell... fast den tog bara 15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Min Ü B E R Thief är nu Grand Champion, vilket var aslätt eftersom jag gjort questen för Orc snubben så han stog bara där och lät mig döda honom. Joinade Thieve's guild också, jag har bara en fråga: Var hittar jag "fences"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Min Ü B E R Thief är nu Grand Champion, vilket var aslätt eftersom jag gjort questen för Orc snubben så han stog bara där och lät mig döda honom. Joinade Thieve's guild också, jag har bara en fråga: Var hittar jag "fences"? Jag gjorde den innan jag skulle döda honom. Men han vägrade lyssna på mig, så han fick aldrig sin bok... Fick skuldkänslor som fan. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Har nyss köpt det på xbox 360 brukar det stanna ibland och när en fiende kommer så kommer ljudet segt tar lite tid innan det kommer är det fel på min xbox ellr ? har ni samma problem ??? pls svara Brukar hacka ibland också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 En sak till var lämnar man halsbandet var ligger det på kartan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 En sak till var lämnar man halsbandet var ligger det på kartan ? Du ser en kompass i mitten längst, där ska de finnas en röd pil. där ska du lämna den Om de inte finns nån röd pil så kan du trycka på F4 och sen trycka på ett glas där. sen väljder du den questen du vill aktivera. Idehärfallet "Deliver the amulet" klicka på den så kommer den röda pilen fram Glöm inte att du kan andvända "travel funktionen" tryck F4 öppna kartan klicka på en ruta dit du vill Hoppas du har fått svar på frågan nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 (redigerad) Jag har hittat detta spel i en buske och jag undrar om jag borde gå och hämta hem det Redigerad 19 maj, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Jag har hittat detta spel i en buske och jag undrar om jag borde gå och hämta hem det Jag hittade de också i en buske bredvid en busshållplats, vikken tur man kan ha!!!! hämta spelet om du har en bra dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Okej. Men jag hämtar det inte nu för det ligger en bit bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Okej. Men jag hämtar det inte nu för det ligger en bit bort Okej Akta så ingen hittar de före dig bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts