Jump to content

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Crusader
 Share

Recommended Posts

I ungefär 1 timme idag har jag snott saker från affärer så jag undrar, Var hittar jag nån som köper skiten? Och var ligger arenan?

Du får joina Thieves Guild och då får du tillgång till Fences som du kan sälja dina saker till. Arenan är ett eget district i Imperial City :lol:

CurunirOfValor >_<:lol:

Redigerad av Carl Johnson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tryck på TAB och sen kompassen. Sen filken näst längst åt vänster så får du en fasttravel karta. Leta upp arenan och res tid.

Sälja gör du genom att trycka på "säcken" i samma meny som du köper av folk i. Men det är bara tjuvar som köper stöldgods (vad jag vet). Finns dock en mod som gör att du kan sälja allt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur går man med där?

Det har skrivits en massa gånger i tråden, men jaja. Titta på en Gray Fox-affisch, sen mutar du en tiggare att delge lite information. Han kommer säga att du ska gå till Garden of Dareloth i Waterfront District vid midnatt. Där kommer du få vara med i en liten tävling, om du vinner så får du vara med.

Ett litet tips inför tävlingen, följ efter tjejen, inte argonien.

Redigerad av CurunirOfValinor
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Körde några arena rundor idag, ägde verkligen alla men tvillingarna var lite svåra. Sedan satsa jag 200x3(det jag vunnit från arenan) på det blåa laget och jag vann alla 3 gånger. (w00t)

Tjooohoo själv har(hade) man ju vunnit allting..Men så krashade datorn lite fort och allt var bortblåst(spelet och lite andra grejer)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Körde några arena rundor idag, ägde verkligen alla men tvillingarna var lite svåra. Sedan satsa jag 200x3(det jag vunnit från arenan) på det blåa laget och jag vann alla 3 gånger. (w00t)

Jag körde också alla arena matcher idag ^_^

Tog alla med min spell... fast den tog bara 15 :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min Ü B E R Thief är nu Grand Champion, vilket var aslätt eftersom jag gjort questen för Orc snubben så han stog bara där och lät mig döda honom. :D Joinade Thieve's guild också, jag har bara en fråga: Var hittar jag "fences"?

Jag gjorde den innan jag skulle döda honom. Men han vägrade lyssna på mig, så han fick aldrig sin bok... Fick skuldkänslor som fan. =/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En sak till var lämnar man halsbandet var ligger det på kartan ?

Du ser en kompass i mitten längst, där ska de finnas en röd pil. där ska du lämna den :wub:

Om de inte finns nån röd pil så kan du trycka på F4 och sen trycka på ett glas där. sen väljder du den questen du vill aktivera. Idehärfallet "Deliver the amulet" klicka på den så kommer den röda pilen fram :teehee:

Glöm inte att du kan andvända "travel funktionen" tryck F4 öppna kartan klicka på en ruta dit du vill :huh:

Hoppas du har fått svar på frågan nu :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor