I lol Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Över Belastad = Särskrivning. Vad bryr jag mig om jag skriver sär skrivningar ! Men är iaf en av de sämsta i skolan när det gäller svenska lektionerna.. Nu har jag inte playat oblivion på ganska länge, kanske ska spela det en stund i kväll Mount&Blade tog dess Rollspels plats. Och det försökte vända sig till min Actionspel plats, men där var redan Condemned. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 (redigerad) Haxxade spelet igår natt och idag installera jag, det var inte så roligt som jag trodde. Grafiken var helt okej, ragdoll var mysigt o.s.v men det blev tråkigt efter bara några minuter, jobbigt att springa långt mellan quests också. Andra questen jag fick så ska jag in i en brinnande portal som leder mig till "helvetet" där det springer runt massa imps, tycker att det var lite väl fort. Hade hälldre köpt bröd till en tant i någon stad som andra uppdrag, man kastas in för snabbt i storyn imo. Rekommenderar verkligen inte det här spelet, inte värt 300:-, fast "smaken är som baken" and to me this game is'nt a shake-a-booty-ho. Edit: Hur slänger man saker man har på sig? Redigerad 13 maj, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Edit: Hur slänger man saker man har på sig? Nästan alla som spelat det frågar det. Man trycker på skift + vänster musknapp på saken du vill slänga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Haxxade spelet igår natt och idag installera jag, det var inte så roligt som jag trodde. Grafiken var helt okej, ragdoll var mysigt o.s.v men det blev tråkigt efter bara några minuter, jobbigt att springa långt mellan quests också. Andra questen jag fick så ska jag in i en brinnande portal som leder mig till "helvetet" där det springer runt massa imps, tycker att det var lite väl fort. Hade hälldre köpt bröd till en tant i någon stad som andra uppdrag, man kastas in för snabbt i storyn imo. Rekommenderar verkligen inte det här spelet, inte värt 300:-, fast "smaken är som baken" and to me this game is'nt a shake-a-booty-ho. Edit: Hur slänger man saker man har på sig? Spelet är helt fritt, du behöver inte göra mainstoryn. Du kan t.o.m. avbryta ett uppdrag när du vill och göra klart det senare. Sen finns det en fast- travel funktion mellan städer och platser du redan varit på. Ge inte upp så fort, du missar verkligen något då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 (redigerad) Nästan alla som spelat det frågar det. Man trycker på skift + vänster musknapp på saken du vill slänga Mjo men man får ju inte direkt nån förklaring. Tack föresten @Jacker: Okej, ska testa köra ny save file då Redigerad 14 maj, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 (redigerad) Kan man bli berusad av alkoholen Redigerad 15 maj, 2006 av The xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Kan man bli berusad av alkoholen Det är en mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Jag måste vara trög men jag brukar faktiskt vara ganska kvicktänkt när det gäller spel, dock har jag problem nu. Emperor är precis dödad i början av spelet, fick en amulett som inte går att använda. Min fråga är, hur kommer jag igenom(vidare) den där jävla dörren? den går ej att picklocka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Jag måste vara trög men jag brukar faktiskt vara ganska kvicktänkt när det gäller spel, dock har jag problem nu. Emperor är precis dödad i början av spelet, fick en amulett som inte går att använda. Min fråga är, hur kommer jag igenom(vidare) den där jävla dörren? den går ej att picklocka. Du får nycklen av Baurus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 (redigerad) Du får nycklen av Baurus Han vill ej snacka med mig >.< Ska jag döda han? Redigerad 15 maj, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Han vill ej snacka med mig >.< Ska jag döda han? LoL ^^ Gå till den där jeffla dörren och tryck § och sen left-klickar du på dörren och skriver Unlock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 LoL ^^ Gå till den där jeffla dörren och tryck § och sen left-klickar du på dörren och skriver Unlock RPG-fuskarn I lol does it again. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 RPG-fuskarn I lol does it again. Jag fuskar väl inte, eller gör jag Vet någon hur man kommer in i Thieves Guild? Har set dom 3 tjuvarna och han med facklan, så snackar dom om Thieves Guild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Jag fuskar väl inte, eller gör jag Vet någon hur man kommer in i Thieves Guild? Har set dom 3 tjuvarna och han med facklan, så snackar dom om Thieves Guild Du ska prata med en beggar och få upp hans dispotision till 70. Sen pratar du om Gray Fox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 (redigerad) Du ska prata med en beggar och få upp hans dispotision till 70. Sen pratar du om Gray Fox. But where is the Gray Fox? Dom där typerna var bara folk som försökte komma in i Guilden. Redigerad 15 maj, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 But where is the Gray Fox? Han får du träffa sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 But where is the Gray Fox? Dom där typerna var bara folk som försökte komma in i Guilden. Nej du ska snacka med snubben i mitten efter att du snackat med en tiggare om Gray Fox, du måste dock ha kikat på en Gray Fox affisch först, finns en utanför arenan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Såhär gjorde jag. Jag gick tillbaka till tidigare save och nu fick jag nyckeln för ett tag sedan. Har lite armor och grejer nu, även försökt att stjäla grejer men de där jävla vakterna kan ta sig. Hm, hittat någon arena också - jag vann. hehu, verkar ganska segt det där spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 I ungefär 1 timme idag har jag snott saker från affärer så jag undrar, Var hittar jag nån som köper skiten? Och var ligger arenan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts