Jump to content

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Crusader
 Share

Recommended Posts

Över Belastad = Särskrivning.

whistling_348512_0.gif

Vad bryr jag mig om jag skriver sär skrivningar ! :lol:

Men är iaf en av de sämsta i skolan när det gäller svenska lektionerna..

Nu har jag inte playat oblivion på ganska länge, kanske ska spela det en stund i kväll

Mount&Blade tog dess Rollspels plats.

Och det försökte vända sig till min Actionspel plats, men där var redan Condemned. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haxxade spelet igår natt och idag installera jag, det var inte så roligt som jag trodde. Grafiken var helt okej, ragdoll var mysigt o.s.v men det blev tråkigt efter bara några minuter, jobbigt att springa långt mellan quests också. Andra questen jag fick så ska jag in i en brinnande portal som leder mig till "helvetet" där det springer runt massa imps, tycker att det var lite väl fort. Hade hälldre köpt bröd till en tant i någon stad som andra uppdrag, man kastas in för snabbt i storyn imo. Rekommenderar verkligen inte det här spelet, inte värt 300:-, fast "smaken är som baken" and to me this game is'nt a shake-a-booty-ho.

Edit: Hur slänger man saker man har på sig?

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haxxade spelet igår natt och idag installera jag, det var inte så roligt som jag trodde. Grafiken var helt okej, ragdoll var mysigt o.s.v men det blev tråkigt efter bara några minuter, jobbigt att springa långt mellan quests också. Andra questen jag fick så ska jag in i en brinnande portal som leder mig till "helvetet" där det springer runt massa imps, tycker att det var lite väl fort. Hade hälldre köpt bröd till en tant i någon stad som andra uppdrag, man kastas in för snabbt i storyn imo. Rekommenderar verkligen inte det här spelet, inte värt 300:-, fast "smaken är som baken" and to me this game is'nt a shake-a-booty-ho.

Edit: Hur slänger man saker man har på sig?

Spelet är helt fritt, du behöver inte göra mainstoryn. Du kan t.o.m. avbryta ett uppdrag när du vill och göra klart det senare. Sen finns det en fast- travel funktion mellan städer och platser du redan varit på.

Ge inte upp så fort, du missar verkligen något då. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag måste vara trög men jag brukar faktiskt vara ganska kvicktänkt när det gäller spel, dock har jag problem nu. Emperor är precis dödad i början av spelet, fick en amulett som inte går att använda. Min fråga är, hur kommer jag igenom(vidare) den där jävla dörren? den går ej att picklocka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag måste vara trög men jag brukar faktiskt vara ganska kvicktänkt när det gäller spel, dock har jag problem nu. Emperor är precis dödad i början av spelet, fick en amulett som inte går att använda. Min fråga är, hur kommer jag igenom(vidare) den där jävla dörren? den går ej att picklocka.

Du får nycklen av Baurus ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såhär gjorde jag.

Jag gick tillbaka till tidigare save och nu fick jag nyckeln för ett tag sedan. Har lite armor och grejer nu, även försökt att stjäla grejer men de där jävla vakterna kan ta sig.

Hm, hittat någon arena också - jag vann. hehu, verkar ganska segt det där spelet >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor