Crice Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Nån som vet var man kan "recharga" magiska vapen i närheten av Imperial City? Gå med i Mages Guild > få tillgång till Arcane University > snacka med någon brutta därinne. Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Gå med i Mages Guild > få tillgång till Arcane University > snacka med någon brutta därinne. Tror jag. I hear ye, men finns det inget enklare/snabbare sätt? I Skingrad mages guild (tror jag) fanns det en snubbe som rechargade för cash... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 (redigerad) I hear ye, men finns det inget enklare/snabbare sätt? I Skingrad mages guild (tror jag) fanns det en snubbe som rechargade för cash... Det finns någon i varje Mage's Guild som kan recharga dina magiska grejer. Men det är dyrt som fan. Redigerad 20 april, 2006 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Är det bara jag som har tröttnat fullständigt på Oblivion? Nå, jag ångrar då verkligen inte att jag köpte det, 3 veckor ren glädje är lätt värt en femhundring. Förresten är det nog kul igen om jag väntar några månader med att spela det. Har också tröttnat på det nu. Kul så länge det varade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Det finns någon i varje Mage's Guild som kan recharga dina magiska grejer. Men det är dyrt som fan. Okej, tack för hjälpen. Men i Imperial City är den enda platsen Arcane University eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) För dem med lite sämre datorer. Redigerad 24 april, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) För dem med lite sämre datorer. Alltså om man har ett äldre grafikkort kan man ändå köpa spelet ladda ner detta och spela det? Hur blir grafiken då? Ja, det är en onödig fråga när det finns screens Redigerad 24 april, 2006 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Ja, det är ju det som är syftet med modden. Dock är den i ett tidigt stadium just nu, så räkna med en och annan bugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Okej, tack för hjälpen. Men i Imperial City är den enda platsen Arcane University eller? Yes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Ja, det är ju det som är syftet med modden. Dock är den i ett tidigt stadium just nu, så räkna med en och annan bugg. I'll take that chance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Mee too ( så fort jag köpt spelet)öö.. va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Asså gah! jag blir riktigt förbannad. Var fan kastar man sitt vapen från väskan? det står liksom att jag är over encumbered så... förmodligen måste jag loosa lite vapen o grejjer... men hur ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Du håller inne Skift och trycker på saken. Fixade de två nya moddarna idag, tornet är verkligen häftigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Asså gah! jag blir riktigt förbannad. Var fan kastar man sitt vapen från väskan? det står liksom att jag är over encumbered så... förmodligen måste jag loosa lite vapen o grejjer... men hur ??? Tryck tab, tryck och håll i ett vapen och dra det till spelaren till höger på skärmen så ska det nog åka ur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Fixade lite med blood effecterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Hur fixar man blodeffekterna, tycker det är lite klent med blod ibland. Sen är det snyggt när man får blod på svärdet men det händer inte så hemskt ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Det är natt och jag har slut på lockpicks och jag vill köpa en häst hos Cheydinhal. Vad ska jag göra?, går det att knacka eller måste jag vänta tills morgonen or what? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 (redigerad) Hur fixar man blodeffekterna, tycker det är lite klent med blod ibland. Sen är det snyggt när man får blod på svärdet men det händer inte så hemskt ofta Mina Dokument -> My Games -> Oblivion Leta upp de här grejjorna och ändra siffran till den nya som du ser här; ( Leta upp med med Ctrl+f ) fDecalLifetime=399.0000 iMaxDecalsPerFrame=40 bDecalsOnSkinnedGeometry=15 bDecalsOnSkinnedGeometry siffran kan du leka lite med, det är just den som bestämmer hur mkt blood som kommer att synas. ( Det andra fixar så att blodet inte försvinner på en gång) Om du höjer över 15 så kommer effekterna öka kraftigt. Glöm inte att köra en backup. Redigerad 26 april, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Det är natt och jag har slut på lockpicks och jag vill köpa en häst hos Cheydinhal. Vad ska jag göra?, går det att knacka eller måste jag vänta tills morgonen or what? De kostar 5000 Bara vänta, det går ju snabbt med T Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 För dem med lite sämre datorer. Tack för länken!, Det där lilla programet gjorde Oblivion spelbart på mitt Geforce fx 5600. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts