Crusader Skrivet 13 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Tja, HL2 släppte ju en massa sorters och endel var dyra så de finns fortfarande men HALO 2 har jag bara sett begagnade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Jag snappade åt mig ett exemplar av Gamereactor #35 där dom hade en fin recension av spelet. Spelet fick 9/10 i grafik, 10/10 i ljud, 10/10 i spelbarhet och 10/10 i hållbarhet. Och slutbetyget blev, så klart, 10/10 med motiveringen: "Världens bästa rollspel". Spelet fick också två andra åsikter där betygen blev 10/10 och 9/10. Väldigt, väldigt bra med andra ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Lite mer fakta om betyget från gamereactor: Mikael Sundberg: - huvudskribent för detta spel Grafik: 9 Spelbarhet: 10 Ljud: 10 Hållbarhet: 10 10/10 PLUS: Fullständig frihet fantastisk atmosfär superbt stridssystem underbar dialog och strålande grafik MINUS: Att dygnet inte har fler timmar. Jonas Mäki: - Andre kommentar 10/10 Jesper Karlsson - Tredje kommentar 9/10 Tre nya Oblivion bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) Synd att dom har tagit bort levitate alltså det var ju roligaste spellen!1 Redigerad 14 mars, 2006 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) Hm, detta blir verkligen ett spel jag kommer köpa. Men, tycker att det borde vara i 3rd person inte 1st person EDIT: 500 posts/replys Redigerad 14 mars, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Hm, detta blir verkligen ett spel jag kommer köpa. Men, tycker att det borde vara i 3rd person inte 1st person Man kan trodligtvis ändra det precis som på Morrowind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Man kan trodligtvis ändra det precis som på Morrowind Man kommer kunna vara i third person. Dom skrev det i Edge (engelsk speltidning) som jag läste förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Man kan trodligtvis ändra det precis som på Morrowind Kan man? ååh, va bra har inte kört något Elder Scrolls förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Kan man? ååh, va bra har inte kört något Elder Scrolls förut. Spelet är dock gjort för första person, så spelupplevelsen blir nog som bäst i förstapersonsvyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 14 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Jepp, det går att ändra till TPV med en enkel knapptryckning. Men det blir bäst som FPV. Föresten, Oblivion soundtracket finns nu att köpa via directsong.com för $9.99. (Eller att skaffa på annat vis för mindre ärliga (blivande brottslingar) personer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Third person ser nog väldigt stelt ut, Morrowind gjorde iaf det, och efter att ha sett en film där de visar tredje person ser det ut som att Oblivion också ser lite stelt ut i third person Aja, det bryr jag mig inte ett skit om, för jag ska spela i first person ändå Åh, vad jag längtar till spelet kommer! 9 dar kvar! Förresten finns det en del nya screenshots på Elder Scrolls hemsida samt en kort men läcker video Och soundtracket är grymt bra! Och det är en del låtar som är remakes av nån från Morrowind, och det är också bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Nån som kan skänka lite pengar till mig så att jag får råd att köpa det? :'( Lite pengar till ett nytt grafikkort skulle inte heller sitta fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebabtomten Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Ny film: http://media.xbgl.com/files/xbox360/elders...ntdown1week.wmv Kolla in filmen Något snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 15 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 (redigerad) Ny film: http://media.xbgl.com/files/xbox360/elders...ntdown1week.wmv Kolla in filmen Något snyggt Eller ladda ner den och den nyaste HÄR! Kommer släppas en video om dagen tills spelet släpps. Min haka bara föll när jag såg den första... så jäkla vackert. De som klagade på grafiken lär ändra sig nu!!! Den andra var inte mycket sämmre heller. Redigerad 15 mars, 2006 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 som klagade på grafiken lär ändra sig nu!!! Jag klagar inte lika mycket, men jag klagar fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Nya bilder på gamereactor! http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=6660 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Nya bilder på gamereactor! http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=6660 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 16 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 De, samt några fler nya, finns även på officiella Elderscrolls.com sidan. Dessutom finns där nya Wallpapers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Har planerat och skaffa det så fort jag får råd till spelet. Verkar ju helt underbart. Fast jag hörde att man inte ska köra spelet online. Är det så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Har planerat och skaffa det så fort jag får råd till spelet. Verkar ju helt underbart. Fast jag hörde att man inte ska köra spelet online. Är det så? Det är så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts