Jojje Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 (redigerad) Mormor håller på att fixa Oblivion till mig. Får den nästa vecka, eller tidigare, vem vet EDIT: New sida? Yay? Redigerad 14 april, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 (redigerad) Var liger Nocturnal's Shrine? Ganska nära Leyawiin (tror det var Leyawiin), om du väntar en liten stund kan jag ta ett screenshot. Redigerad 14 april, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Jag blev Grand Champion i Arenan för några dagar sen och fick då min Heavy Raiment of Valinor med 14 i försvar, och min fråga blir då: Denna är ju då en 'helkropps-rustning' med 14 i försvar, om jag istället tar på mig en armor med t.ex. 8 i Curicass, 3 i Boots etc. så de sammanlagt överstiger 14, är de då starkare än denna helkropssrustning som skyddar hela kroppen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Jag blev Grand Champion i Arenan för några dagar sen och fick då min Heavy Raiment of Valinor med 14 i försvar, och min fråga blir då: Denna är ju då en 'helkropps-rustning' med 14 i försvar, om jag istället tar på mig en armor med t.ex. 8 i Curicass, 3 i Boots etc. så de sammanlagt överstiger 14, är de då starkare än denna helkropssrustning som skyddar hela kroppen? Finns ytterliggare siffror under dina items som visar bland annat ditt sammanlagda skydd. Kolla om den höjs eller sänks när du tar på dig arena armorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Har lite frågor... Först och främst undrar jag om det går att fixa en häst till de personer som följer efter en? T.ex. till Dark Brotherhood assasinen. Sen undrar jag över en lite konstig sak. Hur kommer det sig att jag kunde få "heavy armor increased", när jag endast hade på mig en robe och luva som speakers i DB har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Har lite frågor... Först och främst undrar jag om det går att fixa en häst till de personer som följer efter en? T.ex. till Dark Brotherhood assasinen. Sen undrar jag över en lite konstig sak. Hur kommer det sig att jag kunde få "heavy armor increased", när jag endast hade på mig en robe och luva som speakers i DB har? 1. Nej, inte vad jag vet iallafall. 2. Om du inte hade en Heavy Armor-sköld så verkar det väldigt konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Jag blev Grand Champion i Arenan för några dagar sen och fick då min Heavy Raiment of Valinor... Den måste jag skaffa. Är du säker på att det är "Valinor" och inte typ "Valor"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Du, Curinir. Fixade Skeleton Key idag, och den är superb, easy-mode att picka dörrar nu ju! Tack för tipset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Hmm... Finns det någon Theifs Guild eller Asassin Guild? Och ni kan också säga var dom ligger Har 2 gubbar, en Thief och en Knight ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Hmm... Finns det någon Theifs Guild eller Asassin Guild? Och ni kan också säga var dom ligger Har 2 gubbar, en Thief och en Knight ^^ 'You won't find them - they find you..' *försvinner i dimman* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 (redigerad) Hmm... Finns det någon Theifs Guild eller Asassin Guild? Och ni kan också säga var dom ligger Har 2 gubbar, en Thief och en Knight ^^ Theifs-guild: Gå till Waterfront i Imp City vid midnatt så kommer det stå en snubbe med en fackla som du får ett quest av. Assasin Guild aka Darkbrothers Guild: Döda en oskyldig NPC och åk och sov så kommer det en snubbe och pratar med dig. Redigerad 14 april, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Den måste jag skaffa. Är du säker på att det är "Valinor" och inte typ "Valor"? Är hyfsat säker på att det är 'Valinor' men helt säker är jag inte. Du får välja mellan 'light-' och 'heavy armor' iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 (redigerad) Vad är det för fel om man t.ex. ska lämna ett föremål till en person men det är inte ett alternativ i dialogen. Jag har saken som jag ska lämna men det går inte ändå. Redigerad 15 april, 2006 av Rasken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Theifs-guild: Gå till Waterfront i Imp City vid midnatt så kommer det stå en snubbe med en fackla som du får ett quest av. Assasin Guild aka Darkbrothers Guild: Döda en oskyldig NPC och åk och sov så kommer det en snubbe och pratar med dig. Tackar, ska göra en till gubbe som e Assasin Finns det någon Knights-Guild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Jag fick en pil i mitt ben Hur får man ut den? Hoppar den ut av sig självt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Jag fick en pil i mitt ben Hur får man ut den? Hoppar den ut av sig självt eller? Japp, vänta en stund så låssnar den nog Kan någon säga om Knights-Guild finns och var den är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Japp, vänta en stund så låssnar den nog Kan någon säga om Knights-Guild finns och var den är? Du har Fighters Guild, den finns i alla städer utom Imperial City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Tror ni att en tjuv kan klara arena? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Tror ni att en tjuv kan klara arena? Alla kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Funderar på att köpa det, har följt den här tråden å det verkar rätt intressant. Händer det mycket i det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts