_Ricky_ Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Kan man vara med i flera guilder samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Kan man vara med i flera guilder samtidigt? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Jag undrar var man kan få tag i lockpicks lättare än att ta det från andra npcs som har det eller köpa det hos han i Thiefs Guild, finns det någon stans man kan köpa lockpicks, sen undrar jag också var man kan sälja stulet gods för det kan hända att man plockar på sig lite när man är i någons hus som man ska döda. Någon som vet? Man kan köpa av nån KHAJJT i Dark Brother hood...vilken lvl måste man va för att gå in i portalen där prällen e blir bara dödad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Man kan köpa av nån KHAJJT i Dark Brother hood...vilken lvl måste man va för att gå in i portalen där prällen e blir bara dödad? Har inget med din lvl att göra, fienderna i spelet lvlar tillsammans med dig. Om det är för svårt så testa dra ner lite på svårighetsmätaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Jag skrev tidigare att jag älskade friheten med spelet, och det gör jag fortfarande. Man får så många olika sätt att klara uppdragen på, här är ett exempel: Jag var nyss på uppdraget "A Matter of Honor", som man gör för Dark Brotherhood. Man skulle döda en Dark Elf, som reste runt i Cyrodiil. Det föreslogs även att man skulle döda honom med hjälp av mjöd, eftersom han var allergisk mot honung. Jag letade upp offret och började studera honom. Jag såg att han gick och letade mat och åt gela tiden, så då fick jag en idé. Jag smög efter han när han var på väg att hämta mat, sedan lade jag ett förgiftat äpple i hans inventory. Detta gjorde att han sket i att hämta mat, och gick istället iväg för att äta upp mitt äpple. Det resulterade alltså i att han dog, och uppdraget blev mycket enkelt. Hur gjorde ni för att klara uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) En massa spoilers som ingen annan än jag och Tackle får läsa. Pilutta er. Så här gjorde jag: Jag följde efter honom och väntade utanför huset eller Innet där han skulle bo. Väntade till klockan 12 då han gick ut för att resa till nästa ställe. Väl ute i ödemarken så drog jag en pil i ryggen på honom, alla nöjda och glada. Smög mig in i bostaden där i Leyawiin också, men snubben sover ju aldrig, och jag ville slippa hamna i kurran.. Redigerad 12 april, 2006 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Jag skrev tidigare att jag älskade friheten med spelet, och det gör jag fortfarande. Man får så många olika sätt att klara uppdragen på, här är ett exempel: Well.. Det stog att han var allergisk mot öl så jag knuffade bort hans vanliga dricka och ersatte med öl. Han börjar skrika och när folk tittade bort så blam ett slag i ryggen. Tihi, en annan sak när vi snackar förgiftade äpplen så vid ett värdshus så släppte jag runt 15 förgiftade äpplen (hade sammlat på mig ett tag) och slängde alla vid ett stort matbord. Fortsatt questa lite och när jag kommer tillbaka efter några timmar så ligger det 10-15 döda människor runt bordet. Borde screenat Redigerad 12 april, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Ja, dem förgiftade äpplena är jävligt användbara. För er som inte vet så finns det 10 stycken i en tunna där man får sitt första förgiftade äpple. Vilket värdshus förresten, P-C? Redigerad 12 april, 2006 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Ja, dem förgiftade äpplena är jävligt användbara. För er som inte vet så finns det 10 stycken i en tunna där man får sitt första förgiftade äpple. Vilket värdshus förresten, P-C? Mmm, dom ligger i en kista i grottan där man får ett "secret mission" av Lucien Lachance. Btw, har blivit Listener nu. Måste säga att Dark Brotherhood uppdragen var riktigt bra. Lite för enkla ibland, men de hade iaf en bra story. Blev ni också lite rädd när ni var nere i fyren? Synd bara att det inte hände något speciellt där, för det kändes lite spännande. Jag tycker DB uppdragen var bra till en början, men det kändes som slutet kom lite hastigt. @P-C: Hehe, ja det skulle man gärna velat se. Redigerad 12 april, 2006 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Blev ni också lite rädd när ni var nere i fyren? Synd bara att det inte hände något speciellt där, för det kändes lite spännande. Respons: Jag var skraj där, trodde det skulle vara någon där bakom dörren när man hittade dagboken, men icke.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Har börjat på en ny karaktär nu, en Imperial Knight. Blev lite less på min tjuv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Vart kan man joina vampyr jägarna?...har för mig det fanns en sån guild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Yay! Blev precis Arch Mage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Har spelet nu, Det var än riktig höjdare!!!!! Kör iaf laggfritt på High ^^ Men men, dom har råkat ut för samma som rockstars.. Någon moddare har gjort något nudigt lol! Hoppas inte någon Jack Thompson märker dett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Har spelet nu, Det var än riktig höjdare!!!!! Kör iaf laggfritt på High ^^ Men men, dom har råkat ut för samma som rockstars.. Någon moddare har gjort något nudigt lol! Hoppas inte någon Jack Thompson märker dett Det där är inte alls liknande det Rockstar gjorde. När de gjorde GTA San Andreas hade de även med ett olämpligt minispel. Det beslutade dock att inte ta med detta i det officiella spelet. Dock gick det skit för dom ändå, eftersom det inte tog lång tid innan någon märkte att det fanns ett minispel som inte var menat att vara med i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Vart kan man joina vampyr jägarna?...har för mig det fanns en sån guild. I Temple District är det en tjej som springer på dig och vill ha hjälp, hon leder dig till det stället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Har gjort en Wood Elven Archer nu, min Imperial Knight hade sjukligt grå hudfärg överallt utom i ansiktet och jag stod verkligen inte ut med det. Har gjort ett uppdrag hittills, kollade upp vart Thoronir i The Copious Coinpurse fått sina varor ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Ny armor http://img83.imageshack.us/img83/6861/screenshot53kk.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Har spelat i 2 timmar, gjort 1 Quest.. Jag har mest sprungit i gråttår Jävligt kul spel.. Är en Knight Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Skaffa Skeleton Key istället. Ifall du är level 10 eller högre (tror det var 10) kan du gå till Nocturnal's Shrine och göra ett quest åt henne, du får Skeleton Key som belöning. Den går inte sönder plus att alla låskolvar är långsamma hela tiden. Var liger Nocturnal's Shrine? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts