lulle Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Jag undrar var man kan få tag i lockpicks lättare än att ta det från andra npcs som har det eller köpa det hos han i Thiefs Guild, finns det någon stans man kan köpa lockpicks, sen undrar jag också var man kan sälja stulet gods för det kan hända att man plockar på sig lite när man är i någons hus som man ska döda. Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 11 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 I Bruma, men du måste vara medlem i Thiefs Guild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Jag undrar var man kan få tag i lockpicks lättare än att ta det från andra npcs som har det eller köpa det hos han i Thiefs Guild, finns det någon stans man kan köpa lockpicks, sen undrar jag också var man kan sälja stulet gods för det kan hända att man plockar på sig lite när man är i någons hus som man ska döda. Någon som vet? Skriv player.additem 0000000A 100 i consolen så får du 100 lockpicks Nejmen skämt åsido, om du tränar upp dig i alteration så öppnar du lås mycket lättare än med lockpicks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Skriv player.additem 0000000A 100 i consolen så får du 100 lockpicks Nejmen skämt åsido, om du tränar upp dig i alteration så öppnar du lås mycket lättare än med lockpicks Ok men det tar ganska långt tid, vet du ingen stans var man kan köpa? Sen som sagt var kan man sälja stulna grejer? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 (redigerad) Ok men det tar ganska långt tid, vet du ingen stans var man kan köpa? Sen som sagt var kan man sälja stulna grejer?:"> Om du är medlem i Thieves Guild kan du sälja stulna saker till Fences som det heter, det finns en i Bruma som heter Ongar t.ex. Om du inte vet vad jag snackar om kan du gå till en kille i Waterfront på natten, han står bland en massa träskjul med en fackla i handen. Jag lyckades döda en tjej med fullt Orc-set idag, glad jag blev, nu ligger det välförvarat i mitt Leyawin-hus tillsammans med alla andra gottiga saker. Och några bilder. http://img134.imageshack.us/img134/3430/oblivionz0rsss9rc.jpg http://img134.imageshack.us/img134/2296/oblivionz0rss5ex.jpg Och en bild på alla mina diamanter, halsband och tjafs jag inte använder som jag brukar samla på mig själv, och lägga i förvar. http://img134.imageshack.us/img134/350/oblivionz0rs5mw.jpg Redigerad 11 april, 2006 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Jag undrar var man kan få tag i lockpicks lättare än att ta det från andra npcs som har det eller köpa det hos han i Thiefs Guild, finns det någon stans man kan köpa lockpicks, sen undrar jag också var man kan sälja stulet gods för det kan hända att man plockar på sig lite när man är i någons hus som man ska döda. Någon som vet? Skaffa Skeleton Key istället. Ifall du är level 10 eller högre (tror det var 10) kan du gå till Nocturnal's Shrine och göra ett quest åt henne, du får Skeleton Key som belöning. Den går inte sönder plus att alla låskolvar är långsamma hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Skaffa Skeleton Key istället. Ifall du är level 10 eller högre (tror det var 10) kan du gå till Nocturnal's Shrine och göra ett quest åt henne, du får Skeleton Key som belöning. Den går inte sönder plus att alla låskolvar är långsamma hela tiden. Shit, visste jag inte om. Perfekt för en mästertjuv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 11 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Om du är medlem i Thieves Guild kan du sälja stulna saker till Fences som det heter, det finns en i Bruma som heter Ongar t.ex. Om du inte vet vad jag snackar om kan du gå till en kille i Waterfront på natten, han står bland en massa träskjul med en fackla i handen. Jag lyckades döda en tjej med fullt Orc-set idag, glad jag blev, nu ligger det välförvarat i mitt Leyawin-hus tillsammans med alla andra gottiga saker. Och några bilder. http://img134.imageshack.us/img134/3430/oblivionz0rsss9rc.jpg http://img134.imageshack.us/img134/2296/oblivionz0rss5ex.jpg Och en bild på alla mina diamanter, halsband och tjafs jag inte använder som jag brukar samla på mig själv, och lägga i förvar. http://img134.imageshack.us/img134/350/oblivionz0rs5mw.jpg Hur gör du för att lägga dem så fint??? Varändagång jag försöker så ramlar de ner som ett bombslag och slår undan allt annat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Hur gör du för att lägga dem så fint??? Varändagång jag försöker så ramlar de ner som ett bombslag och slår undan allt annat.. Spara ofta. Och för tusan, quota inte så stora bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 (redigerad) Ok så då måste man vara med i Thieves guild för att kunna sälja stulna saker, det går inte så hemskt bra när jag redan är med i Dark Brotherhood, eller kan man vara med i båda guilderna? Fast är nog ingen idè när Thieves guild inte tillåter att man dödar oskyldiga. Redigerad 11 april, 2006 av lulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Hur gör du för att lägga dem så fint??? Varändagång jag försöker så ramlar de ner som ett bombslag och slår undan allt annat.. Tålamod. Och quota inte så stora bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Kalla mig sjuk men.. är det bara jag som inte gillar det här spelet..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Kalla mig sjuk men.. är det bara jag som inte gillar det här spelet..? Antagligen. VIll ha detta spel. Men har varken 360 eller bra dator. Spelar Morrowind. Men det krånglar på datorn och segar på X-Box. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 (redigerad) Har fått det att flyta väldigt nice med HDR nu. Tog ett par bilder Den här tog jag uppe vid The Blades tempel, solen och molnen såg så himla vackert ut tyckte jag. http://img126.imageshack.us/img126/5822/screenshot28oy.jpg Sen den här tog jag precis utanför Chorrol, skulle på hemligt uppdrag och stänga en Oblivionport när jag upptäckte denna vackra solnedgång. http://img295.imageshack.us/img295/3161/screenshot40lz.jpg Sikorka: Ja, jag skulle nog tro det Redigerad 11 april, 2006 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Den här tog jag uppe vid The Blades tempel, solen och molnen såg så himla vackert ut tyckte jag. http://img126.imageshack.us/img126/5822/screenshot28oy.jpg Vad fin rumpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 (redigerad) Vad fin rumpa. Fyllig. edit: Slänger också upp en bild. Kraftigt förminskad men ändå.. Imperial City från nån gammal bro utanför.. Redigerad 11 april, 2006 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Sitter fast på en quest just nu Någon har tjuvat en tavla från grevinnan av Chorrol och mitt uppdrag är att förhöra några och leta efter ledtrådar för att hitta vem tjuven är. Har snackat med ngåra och så men när jag ska börja leta ledtrådar kommer problemen, gjort ett framsteg dock, hittade en gömd tavla nere i västra tornet men sen är det bara stop, någon som har gjort detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Ok så då måste man vara med i Thieves guild för att kunna sälja stulna saker, det går inte så hemskt bra när jag redan är med i Dark Brotherhood, eller kan man vara med i båda guilderna? Ja, det kan man. Fast är nog ingen idè när Thieves guild inte tillåter att man dödar oskyldiga. Det gäller bara när man gör uppdrag för Thieves Guild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ricky_ Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 (redigerad) Var kan jag sälja stöldgods? Förutom till Thiefs guild. Redigerad 11 april, 2006 av _Ricky_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Var kan jag sälja stöldgods? Förutom till Thiefs guild. Man kan endast sälja stöldgods till Thieves Guild fences. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts