Crusader Skrivet 8 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Spakarna är urenkla att styra med och man siktar perfekt med dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) Min söta mästertjuvs-Khajit har nu startat en enmanskampanj mot alla affärer i Imperial Citys Market District. Hans giriga tassar tar sig in och grabbar tag i dyrbarhet efter dyrbarhet, givetvis i skepnaden av The Gray Fox, och givetvis nattetid. Slutet på Thieves Guild-uppdragen var riktigt kasst. Jag hade hoppas på att Lex dolt sig bakom den gråa masken. Fast... det vore ju väldigt ologiskt. Fast fränt hade det varit. Stjäla på natten, motarbeta sig själv på dagen. Oblivion är ju riktigt roligt. Synd att det är så tidskrävande, jag förlorar dyrbar levnadstid, och studierna studerar inte sig själva. Redigerad 8 april, 2006 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Min söta mästertjuvs-Khajit har nu startat en enmanskampanj mot alla affärer i Imperial Citys Market District. Hans giriga tassar tar sig in och grabbar tag i dyrbarhet efter dyrbarhet, givetvis i skepnaden av The Gray Fox, och givetvis nattetid. Slutet på Thieves Guild-uppdragen var riktigt kasst. Jag hade hoppas på att Lex dolt sig bakom den gråa masken. Fast... det vore ju väldigt ologiskt. Fast fränt hade det varit. Stjäla på natten, motarbeta sig själv på dagen. Oblivion är ju riktigt roligt. Synd att det är så tidskrävande, jag förlorar dyrbar levnadstid, och studierna studerar inte sig själva. Ballt. Har också en Khajit som kan ta sig in nästan överallt obemärkt, han är även en utmärkt pilbågsskytt. Har inte kört klart Thieves än, men ska göra det efter Dark Brotherhood. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Ballt. Har också en Khajit som kan ta sig in nästan överallt obemärkt, han är även en utmärkt pilbågsskytt. Har inte kört klart Thieves än, men ska göra det efter Dark Brotherhood. Hade du planerat en karriär som tjuv, vilket enligt mig tycks säkra mest enkelt överkomna stålars, så tycker jag absolut att du ska klara Thieves Guild-uppdragen. "The Ultimate Heist", den sista questen, är en såkallad "royal bitch", men belöningen är rätt ball. Dra bara inte på dig luvan framför en vakt, för du blir du dödad fortare än kvickt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Har också införskaffat detta magnifika spel nu. Miljön är underbar, friheten är enorm, alla historier och quester ger mycket inlevelse. Frågan är bara hur jag på bästa sätt ska njuta av detta spel. Sen måste jag hålla med Crice också, Oblivion är ju inte direkt bra för studierna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Har ingen Så då får jag nog skita i detta spelet :'( Men ge inte upp sådär bara, låna det av en kompis och se hur DU tycker att det känns, kan halvt mycket väl vara körbart för din smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) Någon som vet något ställe där man kan bli biten av en vampyr? Vicente Valtieri har jag redan dödat och the Pale Lady är död också. :'( Redigerad 8 april, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Någon som vet något ställe där man kan bli biten av en vampyr? Vicente Valtieri har jag redan dödat och the Pale Lady är död också. :'( Slåss mot valfri vampyrjävel (händer ibland att man själv blir vampyr då) eller sov i nåt övergivet hus i Waterfront i Imp City, då blir du biten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 8 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Finns gott om Vampyrer i ruinerna runt Imp. City. Tror jag träffade på dem i första Ruinen jag tog. Memorial Cave på Imp. City ön har endel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Ah, är överhuvud för Thieves Guild nu, funderar på att träna lite inom magi sen, också ska jag givetvis försöka bli vampyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Men ge inte upp sådär bara, låna det av en kompis och se hur DU tycker att det känns, kan halvt mycket väl vara körbart för din smak. Jag har ingen kompis som har det men jag är ingen grafiknörd. Eftersom det är så snyggt borde ju lägsta grafik-inställningen va ganska snygg endå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Jag har ingen kompis som har det men jag är ingen grafiknörd. Eftersom det är så snyggt borde ju lägsta grafik-inställningen va ganska snygg endå. Njae, tyvärr är det inte så jättesnyggt på lägsta inställningarna, speciellt View Distance; som du kan se på de här bilderna: Mer jämförelser finns här. Men, kan man ha view distance på fullt och distant lands så ser det rätt snyggt ut, men kan man inte ha det så försvinner rätt mycket av spelkänslan. -- En bild jag tog nyligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Ngn theif här som vill ladda upp sin save? alltid velat testa o vara theif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 9 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Tiger: Aawww, vad söta de är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Ngn theif här som vill ladda upp sin save? alltid velat testa o vara theif Du kan få en save från min gubbe och testa, när jag får tillgång till speldatorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 (redigerad) Klarade nyss Storyn, faktiskt jävligt bra story enligt mig i slutet blev man jävligt inne i det. Slutade inte alls som jag hade trott men endå ganska bra men sorgligt slut :"> Ska göra en ny charaktär nu som ska vara med i Dark Brotherhood, vad är bra och vara om man är med i Brotherhood? jag hade tänkt mig en bågskytt med lätt armor och lite svärd, blir det bra för Dark Brotherhood? BTW hur tar man screenshot? Redigerad 9 april, 2006 av lulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Räcker 512mb RAM? Brorsan klarar sig, men inte mer. Det kanske vore lite dumt av dig att köpa det innan du testat, kanske du kan skaffa det på annat sätt... Sen är du ju långt från bara minnet som bestämmer om du kan spela eller inte. Vad har du för grafikkort och processor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 (redigerad) Räcker 512mb RAM? www.srtest.com Redigerad 9 april, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 En bild jag tog nyligen. Man kan ju fundera på vad dem brukar hålla på med när man kikar på deras sätt att hålla handen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Klarade nyss Storyn, faktiskt jävligt bra story enligt mig i slutet blev man jävligt inne i det. Slutade inte alls som jag hade trott men endå ganska bra men sorgligt slut :"> Ska göra en ny charaktär nu som ska vara med i Dark Brotherhood, vad är bra och vara om man är med i Brotherhood? jag hade tänkt mig en bågskytt med lätt armor och lite svärd, blir det bra för Dark Brotherhood? BTW hur tar man screenshot? Det blir nog en bra karaktär ska du se Om du vill ta screenshots får du leta reda på din .ini fil, som du hittar i samma map där sparfilerna ligger. Leta sen reda på raden 'bAllowScreenshot', ändra värdet från 0 till 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts