lulle Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Jag har en massa saker jag skulle vilja sälja, bla en sköld och en ring som jag får runt 7000 för båda men traders ger bara 1200 som högst. Ingen här som vet var jag kan sälja det för mer guld? Någon trader som ger mer än 1200? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Jag har en massa saker jag skulle vilja sälja, bla en sköld och en ring som jag får runt 7000 för båda men traders ger bara 1200 som högst. Ingen här som vet var jag kan sälja det för mer guld? Någon trader som ger mer än 1200? Har för mig att det fanns en fredlig goblin som enbart säljer öl men har 7000. Antagligen en bugg med iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Har för mig att det fanns en fredlig goblin som enbart säljer öl men har 7000. Antagligen en bugg med iaf. Nej det är ingen bug. Det fanns en krabba och en scamp i Elder Scrolls III Morrowind som köpte för 10000 och 5000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Har för mig att det fanns en fredlig goblin som enbart säljer öl men har 7000. Antagligen en bugg med iaf. Ok det låter bättre men var finns han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Jag har tydligen blivit biten av en vampyr, var hittar jag den där drycken så man blir normal igen? Eller finns det något annat sätt att bli fri? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Jag har tydligen blivit biten av en vampyr, var hittar jag den där drycken så man blir normal igen? Eller finns det något annat sätt att bli fri? Håll dig vaken i tre dagar och gå till närmaste kyrka. Gå till altaret och TADAAA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 (redigerad) Någon som vet något ställe där man kan bli biten av en vampyr? Dödade Vicente Valtieri innan jag ville bli vampyr och Pale Lady (möter man i ett Thieves Guild-uppdrag) blev jag inte biten av även fast jag försökte. :'( Redigerad 8 april, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Ingen som vet var den dära goblinen som kan köpa för 7000 finns? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Ingen som vet var den dära goblinen som kan köpa för 7000 finns? :'( Behöver också någon sån person. Har en nice robe för 4k som jag vill sälja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) Nu har jag kanske grejer som är värda 30k att sälja, Aldrig att jag säljer dom för runt 8000guld i en vanlig merchant. P-C vet du var den Goblinen finns? Redigerad 8 april, 2006 av lulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Håll dig vaken i tre dagar och gå till närmaste kyrka. Gå till altaret och TADAAA!! TADAA det hände ju inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Tycker ni jag ska köpa detta till PC? Är det lika bra till PC som till 360? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 8 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Bror på din dator. Har hört att det ska vara skitjobbigt att spela Oblivion om datorn inte är i topp. Plus att det ser mindre fint ut om man måste ta bort gräs, skuggor osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Tycker ni jag ska köpa detta till PC? Är det lika bra till PC som till 360? Gillar du spel med skit fin grafik bra story och där du bygger upp din egen Charaktär med utseende och rustning mm, så är Oblivion ett måste. Jag tror det är bättre på PC har inte testat det till Xbox men det borde vara ett helvete att spela detta spelet med kontroll. Har du bra data så köp det till Pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 8 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Höh? Kontrollen är perfect på XBox 360 och funkar lika bra som den gjorde till Morrowind. Mycket bättre än med Tangentbord/Mus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Räcker 512mb RAM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Räcker 512mb RAM? Kör på 360 du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Höh? Kontrollen är perfect på XBox 360 och funkar lika bra som den gjorde till Morrowind. Mycket bättre än med Tangentbord/Mus. Jag vet inte riktigt hur det är på 360, har aldrig testat det. men kan tänka mig att det borde vara skit svårt att styra med spakarna om man nu gör det, usch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) Höh? Kontrollen är perfect på XBox 360 och funkar lika bra som den gjorde till Morrowind. Mycket bättre än med Tangentbord/Mus. Jag vet inte riktigt hur det är på 360, har aldrig testat det. men kan tänka mig att det borde vara skit svårt att styra med spakarna om man nu gör det, usch hubbert: med 512 ram så kommer det nog gå ganska segt man måste minst ha 1024 för det ska flyta på fint Vet inte varför det blev 2 post i rad så här Redigerad 8 april, 2006 av lulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Kör på 360 du Har ingen Så då får jag nog skita i detta spelet :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts