Jump to content

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Crusader
 Share

Recommended Posts

Jag har en massa saker jag skulle vilja sälja, bla en sköld och en ring som jag får runt 7000 för båda men traders ger bara 1200 som högst. Ingen här som vet var jag kan sälja det för mer guld? Någon trader som ger mer än 1200? :rolleyes:

Har för mig att det fanns en fredlig goblin som enbart säljer öl men har 7000. Antagligen en bugg med iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker ni jag ska köpa detta till PC? Är det lika bra till PC som till 360?

Gillar du spel med skit fin grafik bra story och där du bygger upp din egen Charaktär med utseende och rustning mm, så är Oblivion ett måste.

Jag tror det är bättre på PC har inte testat det till Xbox men det borde vara ett helvete att spela detta spelet med kontroll. Har du bra data så köp det till Pc ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Höh? Kontrollen är perfect på XBox 360 och funkar lika bra som den gjorde till Morrowind. Mycket bättre än med Tangentbord/Mus.

Jag vet inte riktigt hur det är på 360, har aldrig testat det. men kan tänka mig att det borde vara skit svårt att styra med spakarna om man nu gör det, usch ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Höh? Kontrollen är perfect på XBox 360 och funkar lika bra som den gjorde till Morrowind. Mycket bättre än med Tangentbord/Mus.

Jag vet inte riktigt hur det är på 360, har aldrig testat det. men kan tänka mig att det borde vara skit svårt att styra med spakarna om man nu gör det, usch :)

hubbert: med 512 ram så kommer det nog gå ganska segt man måste minst ha 1024 för det ska flyta på fint :)

Vet inte varför det blev 2 post i rad så här ^_^;)

Redigerad av lulle
Länk till kommentar
Dela på andra sidor