epix Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Yepp, och svaret på frågan om det var första gången var "Let us say... no". Riktigt sjukt skämt det där som verkligen fick mig att skratta. Men roligast är klart St. Jiub grejen. (Jiub var personen som frågade vad man hette på båten i Morrowind) Who drove the cliffraces away from Morrowind. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Där. Snacka med kärringen som sitter i stolen eller själva orcen, kommer inte ihåg. @ lulle: Nej, nära. Håller på att *Spoiler* Hämta den sista ingrediensen eller vad det är för att öppna en portal till en värld, där en kille flytt med amuletten. Hehe jag trodde att jag skulle få amuleten snart men det känns som om jag har jävligt långt kvar på huvudquesterna (jag är där man har varit i grottan norr om Imperial City och tagit den boken) Gjorde precis lite sidoquest i Bruma, Svincoolt skulle döda en person som ljög om att han var en Vampyr jagare, Han hade dödat 2 oskyldiga offer genom att lurat vakterna och säga att det var vamyrer han dödat. När jag var påväg till grottan där snubben gömde sig såg jag två imperial bågskyttar skjuta på varandra till slut dödade den ena vakten den andra vakten och sprang iväg. Det var ganska häftigt att se dom skjuta pilar på varandra dom är ganska skillade om man säger så. Nu har jag äntligen fått mitt Elven long sword Redigerad 2 april, 2006 av lulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Nu har jag äntligen fått mitt Elven long sword Har också fått det, riktigt stort och fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Har också fått det, riktigt stort och fint Det låter bra, vad gör det i skada? Har ett som gör 8 i skada, det är ett enhandsvapen, så jag funderar på att skaffa sköld, men en bra sköld saktar ner mig, som oftast använder light armor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Det drar till med 9 i skada, hyfsat snabb att svinga och är ett enhandsvapen. Den funkar bra i kombination med min Steel Shield med 8 i försvar, som inte saktar ner mig då jag är Journeyman i Heavy Armor. Redigerad 2 april, 2006 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Jag har elven long sword och Dwarven Shield som skyddar 9 tror jag, hade för mig att svärdet tog 11 men hade kanske fel för mig Nu är jag på jakt efter Elven shield så det matchar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Det drar till med 9 i skada, hyfsat snabb att svinga och är ett enhandsvapen. Den funkar bra i kombination med min Steel Shield med 8 i försvar, som inte saktar ner mig då jag är Journeyman i Heavy Armor. Har ett daedra longsword, gör 10 i skada Sen har jag som tvåhandsvapen Sinweaver, gör 12 i skada och är riktigt tuff att kolla på Ändring: Sen har jag också fullt Blackwood Company set som rustning, inklusive deras sköld. Rätt ironiskt då jag är Champion i Fighters Guild, men rustningen ser riktigt tuff ut och var aningen bättre än dem fula Dwarven armor delarna som jag hade Redigerad 2 april, 2006 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) OM jag får fråga, var fick du blackwood company rustningen. Har du dödat någon som är med där eller? jag är VÄÄLDIGT sugen på att döda Maglir före detta Fighters Guild medlemm, han är lite uppkäftig tycker jag Redigerad 2 april, 2006 av lulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Har klarat huvudstoryn nu, måste säga att spel-suget försvann nu Jag har ett Ebony Longsword som har 21 i skada ;D , Daedric Claymore har 25. Men den kräver 2 händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 OM jag får fråga, var fick du blackwood company rustningen. Har du dödat någon som är med där eller? jag är VÄÄLDIGT sugen på att döda Maglir före detta Fighters Guild medlemm, han är lite uppkäftig tycker jag Spoiler Gjorde ett quest för Fighters Guild där jag skulle leta efter en kille från guilden i en grotta. Visade sig att Blackwood hade kommit och kaxat och att det hade blivit en liten fight, lootade rustningen från en död Blackwood kille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 3 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Claymore suger, vilket är synd för det var det vapnet jag använde mest i Morrowind. Här så får fienden in 3-5 slag medans man försöker svinga 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Var just och dödade tre snubbar (ok, två snubbar och en tant) åt den paranoide galningen i Skingrad. Helt oskyldiga, men vad fan, man tjänar ju pengar på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Var just och dödade tre snubbar (ok, två snubbar och en tant) åt den paranoide galningen i Skingrad. Helt oskyldiga, men vad fan, man tjänar ju pengar på det. Jag sade bara att det inte var några som spionerade på honom, då sa han att Jag var en av dem, som spionerade på honom, och tänkte döda oss alla. Dödade honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Någon som vet vart jag kan hitta nån som har mer pengar att köpa för än 1000? Var i en grotta och hittade bland annat ett par skor som har ett värde på 7000, vill knappast sälja dem för 1000 och har inte så stor lust att bära omkring på massor av onödigt skräp som jag har tänkt sälja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 3 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 1200 är det högsta som hittats hitils. Ryktas om nån man kan sälja för 2200 men jag vet inte om det stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 1200 är det högsta som hittats hitils. Ryktas om nån man kan sälja för 2200 men jag vet inte om det stämmer. Fan, får jag väl nöja mig med såna småpengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Behöver lite hjälp här.... Jag har en quest i Bruma som man har fått av kvinnan i slottet i Bruma, jag ska finna den sissta saken till hennes samling men hon vet inte riktigt var Grottan finns var denna sak befinner sig så jag frågar er om hjälp. Någon som vet var jag kan hitta denna samlingssaken tror den skulle ligga i Pale Pass. Jag fick en dagbok som jag kunde läsa men läste bara igenom den snabbt och fattade typ bara att det var norr Någon som vet? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Tror ni att det kommer någon expansion till Oblivion? Det kom ju 2 till Morrowind så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 3 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Ja, det blir det. Antagligen fler än till Morrowind. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Någon som vet?:"> Du får en plats på kartan märkt åt dig, rid till denna plats först. Sedan ska du rida/gå åt väster tills du ser en stor staty av en krigare, efter det rider du norrut tills du ser en dörr till en grotta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts