Elander Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Finns det ingen karta som man kan kolla på? Alltså att man trycker på nån tangent så kommer det upp en "worldmap"... Tryck på den knappen som gör att du får upp inventory grejsen , alltså där du kan nyttja vapen/sköldar/drycker o s v. när du är där inne så trycker du på kompass grejen,alltså där du ser ett rött sträck till ditt aktiva quest. Sen så finns där 5? grejer du kan trycka på, tryck på flik #2 så har du din world map. Hoppas det var så du mena För jag vet ingen knapp man kan trycka för att se mapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Ja, det var det jag mena, tack så mycke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Var kan man finna fem stycken spöken vars ektoplasma man lätt och behändigt kan sno? Jag vet att det finns en båt i Anvil som den dödade besättningen hemsökte, men dessa spöken har jag dödat, och ektoplasman finns inte kvar. Hjälp! Någon fin grotta eller liknande någon känner till där man kan finna spöken? Jag finner bara skelett i dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Men en sak, jag har nästan gjort klart en quest där några affärer har någon inhandels grej tillsammans.Men en affär vill inte ha det, där Thoronir jobbar. Jag har gjort klart questen nästan och ska lämna han gubben Thoronir köpt varorna av, alltså hans spade och boken av dom nyligen döda till hon Jensine. Men problemet är att det inte går att lämna , när jag inte är i en dialog med henne så frågar hon om man inte har några grejer att lämna till henne, och det står i quest grejsen att jag ska lämna spaden och den boken till Jensine Vet du vad jag ska göra CurunirOfValinor , eller någon annan ? Jag försökte med den questen men jag kom aldrig längre än till att man skulle förfölja Thoronir, men han gick bara in och satte sig på en bar och gick aldrig därifrån. Vad ska man göra i detta läge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Var kan man finna fem stycken spöken vars ektoplasma man lätt och behändigt kan sno? Jag vet att det finns en båt i Anvil som den dödade besättningen hemsökte, men dessa spöken har jag dödat, och ektoplasman finns inte kvar. Hjälp! Någon fin grotta eller liknande någon känner till där man kan finna spöken? Jag finner bara skelett i dem. Tror det finns en ruinsgrotta öst om Chorrol där jag tog det, det finns inte så mycket spöken i grottor dom finns mest i ruiner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Tror det finns en ruinsgrotta öst om Chorrol där jag tog det, det finns inte så mycket spöken i grottor dom finns mest i ruiner Håkaj, jag skall undersöka saken Tack, tack på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Jag försökte med den questen men jag kom aldrig längre än till att man skulle förfölja Thoronir, men han gick bara in och satte sig på en bar och gick aldrig därifrån. Vad ska man göra i detta läge? Vid 12 slaget på kvällen så träffar Thoronir en snubbe i en gränd , du kan ju ta "wait" till klockan 10 eller 11 och sedan har du den questen som main quest. Då ser du ju det röda strecket där han är. Förfölj han då och jaa... Hoppas det hjälper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Var kan man finna fem stycken spöken vars ektoplasma man lätt och behändigt kan sno? Jag vet att det finns en båt i Anvil som den dödade besättningen hemsökte, men dessa spöken har jag dödat, och ektoplasman finns inte kvar. Hjälp! Någon fin grotta eller liknande någon känner till där man kan finna spöken? Jag finner bara skelett i dem. I området på kartan nedanför ska det finnas ruiner som leder till en grotta med spöken i. Dom finns längst in i grottan. Och se upp för fällor det finns sådana överallt där inne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Jag försökte med den questen men jag kom aldrig längre än till att man skulle förfölja Thoronir, men han gick bara in och satte sig på en bar och gick aldrig därifrån. Vad ska man göra i detta läge? När han går till värdshuset för att äta så ska du placera dig någonstans där han inte ser dig, för då sitter han bara och glor på dig hela tiden. Då kan du somsagt också ta wait så går det lite snabbare tills han lämnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Är champion i Arenan nu.. var kan jag köra Grand Champion matchen? Prata med orcen i träningshallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Kanske Spoiler: Jag har precis gjort uppdraget där man hämtar boken i grottan som ligger typ ovanför Imperial city, det är kanske 5 uppdrag in i storyn, måste säga att spelet är så jävla underbart enormt stort, som sagt har jag kanske gjort 5 uppdrag i storyn och har spelat väldigt mycket under en vecka. Btw har någon klarat storyn här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Spelade en stund idag igen, gjorde några uppdrag för Fighters Guild samt några andra quests. Stod även upp i toppen på fyren i Anvil och såg solen stiga upp bortom havet Sen gick jag även en sväng i Skingrad där jag mötte en kvinnlig alv som frågade vad böterna var för nekrofili i Cyrodiil, runt 500 guld blev svaret. "Åh, det är ju mycket billigare än i Morrowind!" Redigerad 2 april, 2006 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Fan synd att man inte hade Xbox 360, men har ändå tänkt att köpa PS3 ...Är det nån som vet om The Elder Scrolls IV kommer till PS3 oxå?, tvivlar på det Redigerad 2 april, 2006 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Sen gick jag även en sväng i Skingrad där jag mötte en kvinnlig alv som frågade vad böterna var för nekrofili i Cyrodiil, runt 500 guld blev svaret. "Åh, det är ju mycket billigare än i Morrowind!" Det där lät lite skumt, är du säker på att det inte var för nekromanti? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Nej, det handlade helt klart om nekrofili. Frågan var: "Do you know the fine for necrophilia here in Cyrodiil?". Redigerad 2 april, 2006 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Nån som har fått detta svärd ? http://img416.imageshack.us/img416/2536/lol1vt.jpg http://img416.imageshack.us/img416/1038/lol12cz.jpg Redigerad 2 april, 2006 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Nope, vilken attackstyrka har det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Är champion i Arenan nu.. var kan jag köra Grand Champion matchen? Där. Snacka med kärringen som sitter i stolen eller själva orcen, kommer inte ihåg. @ lulle: Nej, nära. Håller på att *Spoiler* Hämta den sista ingrediensen eller vad det är för att öppna en portal till en värld, där en kille flytt med amuletten. Redigerad 2 april, 2006 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 2 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Nej, det handlade helt klart om nekrofili. Frågan var: "Do you know the fine for necrophilia here in Cyrodiil?". Yepp, och svaret på frågan om det var första gången var "Let us say... no". Riktigt sjukt skämt det där som verkligen fick mig att skratta. Men roligast är klart St. Jiub grejen. (Jiub var personen som frågade vad man hette på båten i Morrowind) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Ta bort! Redigerad 2 april, 2006 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts