Matteus Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Vart kan man joina den? Jag gick omkring i Temple District i Imperial City när plötsligt en alv-dam kom rusandes till mig och började prata om att hon hade några vänner som behövde hjälp. Dom hade hört talas om mina hjältedåd bla bla, jidder jidder, och så sa hon att jag skulle gå till ett hus där i Tempel District. Jag gick dit, en alv-man välkommnade mig och tog mig ner i källaren där han och några vänner berättade om dessa vampyrer. Så jag vet inte om du måste gå omkring i området tills hon kommer fram till dig, hon kom precis efter jag talat med ödle-spåkvinnan efter jag hittat alla 4 böckerna om gruppen som dödade kejsaren... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Ska köpa spelet imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Du kommer inte ångra dig, det kan nog vi alla lova dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Behöver lite hjälp här. Jag köpte precis huset i Anvil som var ett jävligt fult ruckel, men det var billigt När jag kom in i huset stod det i uppdraget att jag skulle fräsha upp det och känna mig själv som hemma. Jag undrar hur man kan fräsha upp huset? Kan man typ köpa några nya saker till huset eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Behöver lite hjälp här. Jag köpte precis huset i Anvil som var ett jävligt fult ruckel, men det var billigt När jag kom in i huset stod det i uppdraget att jag skulle fräsha upp det och känna mig själv som hemma. Jag undrar hur man kan fräsha upp huset? Kan man typ köpa några nya saker till huset eller? Det där för femtusen va? Utan att förstöra handlingen för mycket så säger jag bara: sov i sängen som finns i huset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Hur gör man så man inte blir rånad?.. tycker det är ganska läskigt och jobbigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Det där för femtusen va? Utan att förstöra handlingen för mycket så säger jag bara: sov i sängen som finns i huset. Coolt jag ska absolut köpa det spelet om man kan sova i det Det värkar väldigt roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Det där för femtusen va? Utan att förstöra handlingen för mycket så säger jag bara: sov i sängen som finns i huset. OK nu har jag sovit i sängen och klarat hela uppdraget, men kan man investera i sitt eget hus eller något? Där var man kan se vad man har för Bounty och hur många man har mördat osv står det Shops investe, det är ioförsig butiker men det skulle varit roligt med att invetstera lite grann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 OK nu har jag sovit i sängen och klarat hela uppdraget, men kan man investera i sitt eget hus eller något? Där var man kan se vad man har för Bounty och hur många man har mördat osv står det Shops investe, det är ioförsig butiker men det skulle varit roligt med att invetstera lite grann Njae, inte i det huset, eftersom det redan är färdigmöblerat. Dock finns det andra hus som man kan köpa till olika möbler till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Njae, inte i det huset, eftersom det redan är färdigmöblerat. Dock finns det andra hus som man kan köpa till olika möbler till. Låter nästan som The Sims måste verkligen köpa Kan man slakta civila i det spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Låter nästan som The Sims måste verkligen köpa Kan man slakta civila i det spelet? Du kan slakta vem du vill, när du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 (redigerad) Fan vad coolt att man an möblera själv Just nu har jag ett RIKTIGT stort problem!! Jag gör en quest för Fighters Guild där man skulle först gå och snacka med en kvinna i söder sedan hitta hennes döda farfars svärd och rustning i en Grotta som Familjen andvände till Familjegrav som ligger en bit där ifrån. Problemet är att jag hade redan plundrat denna grotta och tagit den rustningen och svärdet, jag har kvar svärdet för det är skit bra men rustningen hag jag sålt. Är det kört för min del i Fighters Guild eller finns det någon annan utväg Redigerad 30 mars, 2006 av lulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Du kan slakta vem du vill, när du vill. Hoho nu börjar det bli väldigt intressant måste man köpa husen eller kan man bara gå in o slakta ägaren o ta huset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Hoho nu börjar det bli väldigt intressant måste man köpa husen eller kan man bara gå in o slakta ägaren o ta huset? Det har jag aldrig provat, men jag tror inte att du får huset. Har du dödat ägaren är det bäst att smita innan vakterna kommer och lägger näsan i blöt... Jag behöver lite hjälp med en quest. Det är den i Bruma då den kände vampyrjägaren har kommit och dödat en misstänkt vampyr, då ska man in och kolla runt i dennes hus. Men det finns vakter i huset som säger att jag inte kommer in så länge jag inte är sagda vampyrjägare eller en av stadsvakterna. Ska jag försöka få tag på en vaktrustning eller finns det något enklare sätt då jag inte tror att vakterna ger bort sina rustningar så enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Hoho nu börjar det bli väldigt intressant måste man köpa husen eller kan man bara gå in o slakta ägaren o ta huset? Om man ska ha huset till för att förvara diverse prylar och möblera om det så måste köpa det. Dödar man ägaren och slänger in sina egna prylar i huset så försvinner de efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jag vill JÄTTEGÄRNA ha detta spelet!! Ska troligtvis köpa detta någongång till PC. Fast jag hörde att PC versionen är delvis sämre än Xbox 360 versionen. På vilket sätt är det sämre? Har hört att det ska vara oerhört många laddningstider på PC-versionen, och att systemkraven är väldigt höga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Det lär ju vara bättre på PC, om du har en dator som klarar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 30 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 (redigerad) Det går att få tag på speciella möbler till de olika husen lite överallt. En tavla här, en skylltdocka där. Men oftas köper man bara sett t ex köksmöbler eller förvarings kistor. Billigast är ruklet i Imperial City för 2000 fast det saknar möbler. Spelet är precis likadant på PC och XBox 360. Ända skillnaden är att på XBox 360 är allt redan på max medans på PC måste du ha en superdator för att ha det på max. Redigerad 30 mars, 2006 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Hur gör man så man inte blir rånad?.. tycker det är ganska läskigt och jobbigt.. Tryck Esc, options, gameplay, sänk på svårighets graden till noll och testa att dra en pil i tinningen på jäveln... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Ingen som kan hjälpa mig? Som jag sa jag har en quest där jag ska hämta en rustning och ett svärd i en grotta men jag har redan tagit rustningen och svärdet från den grottan sen tidigare, respawnar inte sakerna i grottorna eller? :'( Uppdraget är till FIghters Guild och utan detta uppdrag kanske jag inte kommer vidare i guilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts