.:Gurkan:. Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Varför är det tråkigt? Det laggar ju anus om man har 2x AA på oh det är typ blir någon effekt av något slag, typ det där Porten som lysser gult och rött asså skit. Och jag har ju rekommedationerna ( stavning) för spelet, men nej....Pallar heller inte ha 25 i ping i utemiljöerna och om man ställer ner en minsta detalj så blir det fult.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Det laggar ju anus om man har 2x AA på oh det är typ blir någon effekt av något slag, typ det där Porten som lysser gult och rött asså skit. Och jag har ju rekommedationerna ( stavning) för spelet, men nej....Pallar heller inte ha 25 i ping i utemiljöerna och om man ställer ner en minsta detalj så blir det fult.... Jamen då är det ju inte spelet som är kasst. Ett riktigt bra spel tycker jag med stor frihet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 (redigerad) Jag har inte sagt att det är kasst Jag uttryckte mig nog på fel sätt. Jag menar att det blir tråkigt för att spelet är så krävande, men för så lite liksom... Och det värkar vara fel på min dator ngonstans Kan någon posta sina setting och en bild med en hårdvara som är under eller lika som 3GHZ 1Gb Ram och x800xl? Redigerad 29 mars, 2006 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Det laggar ju anus om man har 2x AA på oh det är typ blir någon effekt av något slag, typ det där Porten som lysser gult och rött asså skit. Och jag har ju rekommedationerna ( stavning) för spelet, men nej....Pallar heller inte ha 25 i ping i utemiljöerna och om man ställer ner en minsta detalj så blir det fult.... Okej. Jag trodde du menade att spelet i sig var tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Hur fan ska man göra om man håller på och bli rånad? Han sa typ "All your money or die" och så tog jag ngt "if you catch me" Kunde inte döda honom så jag sprang överallt.. han jagade mig hela tiden ;/ Tryck Esc, options, gameplay, sänk på svårighets graden till noll och testa att dra en pil i tinningen på jäveln... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Det laggar ju anus om man har 2x AA på oh det är typ blir någon effekt av något slag, typ det där Porten som lysser gult och rött asså skit. Och jag har ju rekommedationerna ( stavning) för spelet, men nej....Pallar heller inte ha 25 i ping i utemiljöerna och om man ställer ner en minsta detalj så blir det fult.... Ping? Vafan babblar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Ping? Vafan babblar du om? Han menar antagligen FPS, folk gör misstag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 (redigerad) Jo, det har jag också hört. Men när man väl blivit vampyr, är man det då för alltid? Vad jag har hört tar det ett tag för "vampyrismen", kalla det vad ni vill, att bryta ut. Om du innan dess lyckas ta något botemedel eller ber vid ett altare i en kyrka så ska den försvinna. Om du inte hinner och sjukdomen bryter ut så ska du göra denna jobbiga quest som Panimala nämnde. Edit, kan man döda vampyrerna med svärd eller måste man använda något speciellt? Vitlökspilar, solljus på flaska, kast-kors? Redigerad 29 mars, 2006 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Vad jag har hört tar det ett tag för "vampyrismen", kalla det vad ni vill, att bryta ut. Om du innan dess lyckas ta något botemedel eller ber vid ett altare i en kyrka så ska den försvinna. Om du inte hinner och sjukdomen bryter ut så ska du göra denna jobbiga quest som Panimala nämnde. Tre dagar tar det. Så jag passar på att fråga igen, hur lång tid är en dag i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 (redigerad) Tre dagar tar det. Så jag passar på att fråga igen, hur lång tid är en dag i spelet? Har ingen som helst fakta bakom men jag kollade lite på tiden och jag skulle säga mellan en halvtimme och 45 minuter. Då 1 minut inte riktigt är 1 sekund, eller tvärtom. edit: Får räkna lite, bara uppskattningar alltså. Redigerad 29 mars, 2006 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 vad jobbigt att vara vampyr Ännu jobbigare att bli normal men snart ska det vara gjort.. Akta er för att bli vampyrer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 29 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Det här spelet upphör aldrig att imponera på mig. Jag var i Chorrol när plötsligt Countess Alessia Caro från Legawiin kom in tillsammans med hennes hovdam och livakt (Legawiin ligger i andra änden av kartan). De gick till Chorrols Countess och sa en av de vanliga "Have you heard the great wizzard...?" "Hes really powerfull" "Goodby" samtalen som alla pratar. Sedan gick de igen, helavägen hem till Legawiin. Jag använde Fast Travel till Legawiin och bara ett par minuter efter jag kom fram så kom Countess Alessia Caro och hennes gäng in genom stadsportarna efter att ha gått hela vägen dit. Sedan har jag hört av andra att de har träffat på henne på olika vägar runt om i Cyrodiil och nån hade träffat henne i Imperial City. Det här spelet är verkligen coolt och hela RAI och att NPCerna rörsig fritt ute i världen är verkligen häftigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Helvete, det känns som om jag missar en hel del av "magin" i spelet då jag inte kan höra NPC'ernas röster. Jag har laddat ner så mycket olika drivrutiner men ändå får jag inte höra vad dom rackarna säger! Allt annat hör jag, ljudeffekter, musik etc. Jag hör dom om jag startar samtal med dom men inte annars, går det att fixa så det dom säger kommer som text istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
los_santos Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Asså hur stänger man Oblivion porten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Asså hur stänger man Oblivion porten? Har du hittat den? Om du vill stänga en dörr så måste du se den först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Helvete, det känns som om jag missar en hel del av "magin" i spelet då jag inte kan höra NPC'ernas röster. Jag har laddat ner så mycket olika drivrutiner men ändå får jag inte höra vad dom rackarna säger! Allt annat hör jag, ljudeffekter, musik etc. Jag hör dom om jag startar samtal med dom men inte annars, går det att fixa så det dom säger kommer som text istället? Finns subtitles att sätta på i inställningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Asså hur stänger man Oblivion porten? Portarna stänger du genom att du går in i dem, tar dig fram det det största tornet i den lilla "världen" man flyttas till, och sedan tar dig upp till toppen och tar den lysande stenen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 30 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Helvete, det känns som om jag missar en hel del av "magin" i spelet då jag inte kan höra NPC'ernas röster. Jag har laddat ner så mycket olika drivrutiner men ändå får jag inte höra vad dom rackarna säger! Allt annat hör jag, ljudeffekter, musik etc. Jag hör dom om jag startar samtal med dom men inte annars, går det att fixa så det dom säger kommer som text istället? Ja, det finns att välja i menyn att ha subtitles på allt som sägs i spelet. Konstigt att du inte kan höra de samtal de har med varandra. De är riktigt intresanta. Man får höra mycket om vad som hänt i Morrowind. Heh, min favorit var att höra att Jiub (Första killen man träffade i båten som frågade vad man hette i TES3:Morrowind) blivit helgonförklarad efter att han hade utrotat alla Cliffracers men sedan blev dödad av Daedra när Oblivion portarna öppnades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 (redigerad) Lirade precis lite, Härligt Jag var ute och red så precis där det finns ett inn, var man ska döda någon för att komma med i Dark Brotherhood är. Iallfall helt plötsligt kom jag ridandes så var där en Oblivion port Jag har stängt första och tagit den prästen från Kwack till det tempelt ovanför Bruma och fått den questen att snacka med en vakt angående Amuletten. Sen undrar jag om man kan stänga porten utan att ha en quest om den? Jag undrar också också om man kan joina The Blades och samtidigt vara med i Fighters Guild? Redigerad 30 mars, 2006 av lulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jag är med några i Imperial City som är vampyrjägare, ska bryta mig in i någons hus och hitta bevis på att han är vampyr! Vart kan man joina den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts