lulle Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Lirade precis lite för att försöka träna upp min healing. Gick runt i en stad beökte mages guild men dom kunde jag inte lära mig något om healing eller något. Är det någon som vet var jag kan lära mig om healing, så den blir bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Lirade precis lite för att försöka träna upp min healing. Gick runt i en stad beökte mages guild men dom kunde jag inte lära mig något om healing eller något. Är det någon som vet var jag kan lära mig om healing, så den blir bättre? Om du vill köpa nya spells så ska du gå till en katedral och söka upp en präst eller liknande. Annars vid laddningsskärmen så står det att du kan träna Restoration hos Mage Guild i Anvil, fast hittade själv ingen där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Sen finns Vampirehunters Guild med som är typ som Witchhunters Guild i Morrowind fast man jagar vampyrer istället. Man får typ 200 Gold per vampyr. Bra betalt. Jag är med några i Imperial City som är vampyrjägare, ska bryta mig in i någons hus och hitta bevis på att han är vampyr! Ska snart spela igen och då är det dags att bli champion i arenan med antingen min Blade katana eller mitt fina nya Silver Longsword Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Jag är med några i Imperial City som är vampyrjägare.. Är vampyrer farliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Är vampyrer farliga? Ja om du blir biten så blir du själv en vampyr. Sen kan man inte va uppe på dagen om man inte har druckit blod. Sen tror jag också att folk blir otrevligare mot en då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Ja om du blir biten så blir du själv en vampyr. Sen kan man inte va uppe på dagen om man inte har druckit blod. Sen tror jag också att folk blir otrevligare mot en då. Är man vampyr för alltid då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Är vampyrer farliga? Ofta när man slagits mot vampyrer blir man själv det, då måste man göra en skitjobbig quest för att få botemedel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Är man vampyr för alltid då? Nej, jag har hört att man kan ta botemedel men det måste man göra innan man blir vampyr eller gå till en kyrka och göra något där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Nej, jag har hört att man kan ta botemedel men det måste man göra innan man blir vampyr eller gå till en kyrka och göra något där... Jo, det har jag också hört. Men när man väl blivit vampyr, är man det då för alltid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Jag tycker redan detta spel är tråkigt, och jag har spelat i 2 timmar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Jo, det har jag också hört. Men när man väl blivit vampyr, är man det då för alltid? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Jag tycker redan detta spel är tråkigt, och jag har spelat i 2 timmar... Varför är det tråkigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Asså hur deletar man items ur backpacken på pc? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 (redigerad) Jag blev vampyr när jag sov. Har dock inte märkt av några negativa konsekvenser (förutom att gubben blev fulare ) Redigerad 29 mars, 2006 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Funkar Oblivion bra med detta grafik kort tror ni : NVIDIA GeForce 6800 (series GPU?)...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Asså hur deletar man items ur backpacken på pc? :"> Shift + Klick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Lite svar på frågor om vampyrerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Hur lång tid är en dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Shift + Klick. Love ya! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Hur fan ska man göra om man håller på och bli rånad? Han sa typ "All your money or die" och så tog jag ngt "if you catch me" Kunde inte döda honom så jag sprang överallt.. han jagade mig hela tiden ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts