P-C Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Älskar min häst jag fick som Silencer. Shadowmere heter den. Svart som natten och snabb som katten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Jag har largest bounty på 12000, slå det Hur fick du så mycket? Quester? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Heh, jag gick till bokhandlen i Chorrol där kvinnan kastade eld på sin hund i E3 videon. Där fanns ingen hund men på platsen på golvet där hunden blev träffad av elden finns nu en hund-pälsmatta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Hm, jag verkar ha hamnat efter. Sitter på lvl 4 och det starkaste vapnet jag har är min Blade-katana med 7 i skada. Sitter också väl skyddad bakom min Iron Shield med 8 i defence som jag tog från en svag liten gnom i kloakerna under Imperial City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 (redigerad) Hur fick du så mycket? Quester? Om du har ett IQ högre än 12 så kanske du inser att om du inte hade tagit bort delen av mitt inlägg som svarade på din egen fråga så kanske du hade fått reda på det. But there is still time, go get the answer. EDIT: Crusader: Redigerad 28 mars, 2006 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Hah, trevligt spel. Sitter nu som överkucku i Dark Brotherhood, och I love it. Riktigt trevligt att kalla in naiva undersåtar för att sedan lura ut dem i skogen och döda dem, alternativt barskt skicka hem dem igen. Bwahahaha. Dessutom får man en sådan där cool Lucien Lachance-rock. Woohohoho. Läskiga sista uppdrag för Dark Brotherhood, dock. Väldigt Norman Batesiga. Och ett annat esoteriskt ämne; hur fan slipper man den där gulhåriga trollbeundraren som "eskorterar" en runt, efter att man har klarat av arena-matcherna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Hah, trevligt spel. Sitter nu som överkucku i Dark Brotherhood, och I love it. Riktigt trevligt att kalla in naiva undersåtar för att sedan lura ut dem i skogen och döda dem, alternativt barskt skicka hem dem igen. Bwahahaha. Dessutom får man en sådan där cool Lucien Lachance-rock. Woohohoho. Läskiga sista uppdrag för Dark Brotherhood, dock. Väldigt Norman Batesiga. Och ett annat esoteriskt ämne; hur fan slipper man den där gulhåriga trollbeundraren som "eskorterar" en runt, efter att man har klarat av arena-matcherna? Snackar med honom, och säger att du inte behöver honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Snackar med honom, och säger att du inte behöver honom. Jaså, det var så enkelt. Tackar. Jag hade planer på att brutalt döda honom, men han ser så gullig ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Jag dödade honom (trodde jag) och plundrade honom på kläder och allt men efter några dagar i spelet så kom han tillbaka och hade fixat nya kläder.. Men nu har jag sagt åt honom att sticka iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Fick spelet igår, Underbart! Men några saker jag undrar över är: Vilken guild rekomenderas, själv är jag med i The Fighters Guild. Kan man typ lära sig bättre magier, tex lära så jag healar mer kraft, det tar år om jag ska ha full kraft med den healing jag har nu dvs första Det verkar som det är många som är med i Darkbrother hood guilden, är inte typ det smyg guild alltså där ska man inte vara om man är Warrior, paladin typ? Jag är night och har inte gått in på huvuduppdraget har inte letat efter sonen i kyrkan eller var han skulle vara, har bara gjort sidoquest men det är fett ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Vilken guild rekomenderas Alla. Jepp, du kan lära dig att bli en bättre magiker. Visst, det kostar pengar men det finns lärare lite överallt. Dark Brotherhood är ett mördar guild och man får bara onda quests som går ut på att mörda folk. Ända sättet att gå med är att mörda en oskyldig NPC. Theives Guild är för smygande tjuvar och dem kan du bli med i Imperial City om du frågar tiggare om Grey Fox (Efter att ha mutat dem). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Det verkar som det är många som är med i Darkbrother hood guilden, är inte typ det smyg guild alltså där ska man inte vara om man är Warrior, paladin typ? Man måste smyga relativt mycket, i alla fall i de första uppdragen, men sedan blir det mindre och mindre av den varan. Som ett Hitman-spel i fantasymiljö, ungefär. Väldigt trevligt, och med ypperliga bonusar då man mördar folk på rätt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Sir Slaughter. http://files.upl.silentwhisper.net/upload9/ScreenShot6.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Varför försöker Martin döda en i början, när man stängt porten till oblivion, ifall man hoppas på hästen som man har utanför staden? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Ok kanske gör en ny gubbe senare som ska vara med i Dark brotherhood Sen undrar jag också en sak: Jo NÄr jag spelade i början så när man slog monster mm så fick man blod på svärdet alltså på svärdbladet, riktigt coolt. Sen nu helt plötsligt blir det aldrig blod på svärdet jag har kört fram och tillbaka med lite inställningar just nu har jag typ maxxat men vilken inställning är det man ska ändra om man vill ha blod på svärdet BTW jag har High på den Blood inställningen vet inte riktigt vad den heter :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Någon som vet vart man kan joina en Warrior guild? Har varit i Imperial City men där finns bara mage guild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Någon som vet vart man kan joina en Warrior guild? Har varit i Imperial City men där finns bara mage guild. Fighters Guild finns lite överallt. Prata med vakter om 'Directions' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Fighters Guild finns lite överallt. Prata med vakter om 'Directions' Hmm ok. Tack, får väll åka runt till städerna och fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Spelade precis ett pass av Oblivion, gjorde några quests och har även gått med i Theives Guild. Sen undrar jag också, jag är med i The Blades, de svagas beskyddare oh de ondas nemesis. Men kan jag även vara med i The Dark Brotherhood samtidigt eller blir jag utslängd ur The Blades? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 29 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 The Blades är Main Quest (Tror jag) så det borde inte vara nåt problem. Sen finns Vampirehunters Guild med som är typ som Witchhunters Guild i Morrowind fast man jagar vampyrer istället. Man får typ 200 Gold per vampyr. Bra betalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts