P-C Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 MASSIV SPOILER FÖR DARK BROTHERHOOD-MEDLEMMAR! Buuh.. en infiltratör hade smugit sig med i Dark Brotherhood och jag skulle då beordrat av 'The Black Hand' döda alla Dark Brotherhood-medlemmar i Cheydenhall. Dom som var så snälla :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Kommer nog med en bild på min busige warrior snart. Har kommit en bit på main questet också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Är det någon som vet vad Papa Roach-låten som är med i Tony Hawk's Pro Skater 2 heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Är det någon som vet vad Papa Roach-låten som är med i Tony Hawk's Pro Skater 2 heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Är det någon som vet vad Papa Roach-låten som är med i Tony Hawk's Pro Skater 2 heter? Ta det här istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Ooh shiat! Jag skrev visst i fel tråd. Sorry! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Tadaa! Så här ser jag sällan ut, med min superarmor och allt. http://img372.imageshack.us/img372/1456/oblivion5mt.jpg Tycker det känns smidigare och mysigare med shrouded. http://img364.imageshack.us/img364/3168/oblivion22bf.jpg Bilderna är resizade (wow, svengelska!). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 (redigerad) Eller med light armor? Jo, men ingen armor alls funkar bäst. Själv är jag på Lv. 3 efter ca 40 timmars spelande. Saken är den att vilken Lv man har visar inte hur bra ens karaktär är. Man kan vara på Lv 50 men fortfarande ha låg level på sina Skills eftersom man kan levla varje gång man går upp ett på en Skill. Vilken Lv karaktären har spelar ingen roll förutom att fienderna blir svårare för varje Lv utan det är Lv på dina Skills som är det viktiga. mr_tobbe som var Lv 21, jag skulle vilja veta hur dina Skills ser ut. Redigerad 28 mars, 2006 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Någon som har kört lite uppdrag för The Fighting Guild? Är på ett uppdrag nu där jag ska hämta in 5 Portion of Ectoplasm, någon som vet vart man hittar det och vad det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 (redigerad) Ectoplasman får du när du dödar ett spöke, dom lämnar en fin liten pöl efter sig. Dessa brukar du oftast finna i källorna under kyrkorna. Men kom ihåg, vapen biter inte på dom, du måste använda magi! Och var hittar man The Fighting Guild? Många NPC's tipsar om dom, och jag är ju warrior så det vore nog min grej. Och en sak till, vad händer om man plundrar ett lik i arenan? Det som sägs vara strikligt förbjudet. Redigerad 28 mars, 2006 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Och en sak till, vad händer om man plundrar ett lik i arenan? Det som sägs vara strikligt förbjudet. Det går inte ens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Ectoplasman får du när du dödar ett spöke, dom lämnar en fin liten pöl efter sig. Dessa brukar du oftast finna i källorna under kyrkorna. Men kom ihåg, vapen biter inte på dom, du måste använda magi! Och var hittar man The Fighting Guild? Många NPC's tipsar om dom, och jag är ju warrior så det vore nog min grej. Och en sak till, vad händer om man plundrar ett lik i arenan? Det som sägs vara strikligt förbjudet. Jo jag tänkte att det var spöken, har ju nyligen sett Cyprez gagga om ektoplasma i spök-tråden Får väl ta och lvla lite destruction, tog ju bara oskadliga magier illusion, alteration och restoration, inte för att dem är dåliga på något sett men... Om du försöker loota något i arenan så kommer det bara upp ett medelande som säger att det inte går, så inga vakter som springer och halshugger dig eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 P-C, har du något tips till en som försöker ta ner dom där tre snubbarna i arenan? Lite jobbigt när man blir nerknockad och skit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 P-C, har du något tips till en som försöker ta ner dom där tre snubbarna i arenan? Lite jobbigt när man blir nerknockad och skit.. Satsa på skölden. Håll emot så mycket du kan tills du får några öppningar. Använd Heal Minor Wound flitigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Satsa på skölden. Håll emot så mycket du kan tills du får några öppningar. Använd Heal Minor Wound flitigt. Okej, ska pröva lite. Körde sköld först. Sen prövade jag att kuta bakåt och bara slå som fan med två-handat, kändes som jag gjorde asmycket skada, fast den var utspridd på alla tre, så ingen dog.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 (redigerad) Okej, ska pröva lite. Körde sköld först. Sen prövade jag att kuta bakåt och bara slå som fan med två-handat, kändes som jag gjorde asmycket skada, fast den var utspridd på alla tre, så ingen dog.. Skitenkelt för mig som är warrior. Du ska hålla in musknappen, och trycka på S så att du lutar bakåt, och sen precis innan du ska slå ditt "superslag" så trycker du W igen så du lutar framåt när du slår. Alltså, när du lutar bakåt blir du svårare att träffa. Och precis när portarna har åkt upp eller ner, eller vafan det nu är, så ska du peppra eldbollar, eller någon destruction-magi tills du kommer nära. Redigerad 28 mars, 2006 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 (redigerad) 749 grejor stulna.. Slå det Mitt svärd Claymore of Disengration med 21 i skada kosta 3000 guld att reparera förrut!!1 Snodde den från orcen i dark brotherhood, pickpocketa hans key och öppna kistan och tog den. Ingen märkte det så jag e fortfarande me i dark brotherhood. Redigerad 28 mars, 2006 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 749 grejor stulna.. Slå det Jag har 'Largest Bounty: 1040' slå det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 (redigerad) Jag har 'Largest Bounty: 1040' slå det Jag har largest bounty på 12000, slå det. Fast jag sparade innan jag fick det, och slaktade vakter som en galning. Sedan slutade jag spela. Nice vapen MetoC7, kanske springer och skaffar det. Redigerad 28 mars, 2006 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Jag har 'Largest Bounty: 1040' slå det Får aldrig bounty Ingen märker när jag gör brottsliga saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts