Skotten_31 Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Jag har en diesase, vad gör jag om jag vill ta bort den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Jag har en diesase, vad gör jag om jag vill ta bort den? Vigvattnet i kyrkan, väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Vigvattnet i kyrkan, väl? va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 va? Vigvattnet i kyrkan, väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 (redigerad) Var ligger det? alltsså menar ni altar of nine skitet? Redigerad 27 december, 2007 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Random kyrka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Random kyrka. Står typ repent your crimes.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Står typ repent your crimes.. Gå till vakterna och be dom bura in dig, sen ska det funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Gå till vakterna och be dom bura in dig, sen ska det funka. Man förlorar i blade o sånt då -.- måste man? har hört att det finns en cure for disease potion.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Man förlorar i blade o sånt då -.- måste man? har hört att det finns en cure for disease potion.. Finns ju Cure Disease som potion, men någolunda jobbigt att leta reda på en potion eller ingredienserna till den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Finns ju Cure Disease som potion, men någolunda jobbigt att leta reda på en potion eller ingredienserna till den. Den potion är ju ganska vanlig, hittar många sånna varje gång jag spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Den potion är ju ganska vanlig, hittar många sånna varje gång jag spelar Gör du? Har hittat typ, kanske 6-7 stycken. Och jag är lvl 14, fast iofs, bryter du dig in hos nån Mage Guild så hittar du väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Gör du? Har hittat typ, kanske 6-7 stycken. Och jag är lvl 14, fast iofs, bryter du dig in hos nån Mage Guild så hittar du väl. Kan du/ni skriva vart jag får den ifrån,? Undrar oxå varför jag kan ta upp 4 i typ willpower ibland och bara 1 i strength när jag lvlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Gör du? Har hittat typ, kanske 6-7 stycken. Och jag är lvl 14, fast iofs, bryter du dig in hos nån Mage Guild så hittar du väl. jag är lvl 16, men jag hittar väll dem för att jag alltid letar i alla lådor i fort/caves/ruin och på ser till att jag gått varje väg som finns inne i dem, blir lite förvånad att du bara hittat 6-7 st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 jag är lvl 16, men jag hittar väll dem för att jag alltid letar i alla lådor i fort/caves/ruin och på ser till att jag gått varje väg som finns inne i dem, blir lite förvånad att du bara hittat 6-7 st. Haha, det orkar inte jag, brukar bara slakta dom som är i grottor o skit, för lat att loota. Kanske inte riktigt 6-7, har ingen stenkoll precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Kan du säga vart du hittar de..? vilken grotta/fort/ruin ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 (redigerad) Kan du säga vart du hittar de..? vilken grotta/fort/ruin ? Du vet att sakerna dyker upp random i spelet, alltså kan jag inte säga vart jag hittar den, jag bara hittar dem. Och nu till mitt problem, jag hade 95 fame points och nu är dem borta och plötsligt har jag 100 infamy points vilket är skumt för jag vet att jag inte ska ha några infamy points alls, jag har gjort thieves quild och dark bortherhood och sen bett i alla dem där wayshrines så jag får "the gods forgivness" och då försvann alla mina infamy points, och nu helt plötsligt har jag 100 och tappat alla mina fame points, that's some bullcrap Någon som vet vad det kan bero på?! Redigerad 29 december, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Aja hittade en flaska i Cloud temple. Har en fråga, det är så att jag fixade en illusion spell som tog 1 mana, jag ville ha 100 i illusion och till slut fick jag det, nu kommer frågan : Jag har 100% Chameleon men fienderna kan ändå se mig . Varför? Är det för att dom hör mig gå omkring llr vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Aja hittade en flaska i Cloud temple. Har en fråga, det är så att jag fixade en illusion spell som tog 1 mana, jag ville ha 100 i illusion och till slut fick jag det, nu kommer frågan : Jag har 100% Chameleon men fienderna kan ändå se mig . Varför? Är det för att dom hör mig gå omkring llr vadå? Du vet väl att chameleon avbryts om du t.ex öppnar nånting, pratar med nån osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 För er som klarat main quest i shivering island, går det att fortfarande att få tag i dem där svärden the knights of order använder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts