Jump to content

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Crusader
 Share

Recommended Posts

Gör du? Har hittat typ, kanske 6-7 stycken. Och jag är lvl 14, fast iofs, bryter du dig in hos nån Mage Guild så hittar du väl.:wub:

jag är lvl 16, men jag hittar väll dem för att jag alltid letar i alla lådor i fort/caves/ruin och på ser till att jag gått varje väg som finns inne i dem, blir lite förvånad att du bara hittat 6-7 st.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag är lvl 16, men jag hittar väll dem för att jag alltid letar i alla lådor i fort/caves/ruin och på ser till att jag gått varje väg som finns inne i dem, blir lite förvånad att du bara hittat 6-7 st.

Haha, det orkar inte jag, brukar bara slakta dom som är i grottor o skit, för lat att loota. Kanske inte riktigt 6-7, har ingen stenkoll precis :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan du säga vart du hittar de..? vilken grotta/fort/ruin ?

Du vet att sakerna dyker upp random i spelet, alltså kan jag inte säga vart jag hittar den, jag bara hittar dem.

Och nu till mitt problem, jag hade 95 fame points och nu är dem borta och plötsligt har jag 100 infamy points vilket är skumt för jag vet att jag inte ska ha några infamy points alls, jag har gjort thieves quild och dark bortherhood och sen bett i alla dem där wayshrines så jag får "the gods forgivness" och då försvann alla mina infamy points, och nu helt plötsligt har jag 100 och tappat alla mina fame points, that's some bullcrap

Någon som vet vad det kan bero på?!

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aja hittade en flaska i Cloud temple. Har en fråga, det är så att jag fixade en illusion spell som tog 1 mana, jag ville ha 100 i illusion och till slut fick jag det, nu kommer frågan : Jag har 100% Chameleon men fienderna kan ändå se mig . Varför? Är det för att dom hör mig gå omkring llr vadå?

Du vet väl att chameleon avbryts om du t.ex öppnar nånting, pratar med nån osv?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor