Mark Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Typ Nordväst om staden längst ner (Leiiawin*?) så finns det en Deardic* statue som man ska Be/prata med (req. lvl 10) och du ska gå och hämta en Orb (man skulle hämta nån liten sak iallfall) Stället det är ligger typ Sydväst om Leiiawin* (har inte en anning om hur det stavas) Edit: Får ursäkta om det är svårt och förstå men jag är så trött och orkar inte förklara bättre Får kolla i någon Oblivion walkthrough istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Vet någon hur man fixar så att man inte har någon disease? Jag vet inte om det är för att jag är vampyr men kan någon skriva hur man fixar. Tror den börjar på D kanske S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Någon som kan vara snäll och berätta vart jag kan hitta vamyrer? om någon vet någon speciell grotta eller liknande!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Finns i grottor uppe i bergen på östra sidan Cyrodiil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 (redigerad) Finns i grottor uppe i bergen på östra sidan Cyrodiil. Man tackar och bockar (säger man bockar?) En till fråga, dem där imperial legion armor'n (den vita), går den har skaffa på något sätt, har bara lyckats komma över skölden Redigerad 22 december, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Man tackar och bockar (säger man bockar?) Nej. Bugar och bockar tror jag man säger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Nej. Bugar och bockar tror jag man säger Tack å bock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Har installerat spelet på nytt och fört upp den där tomten till några samurajnissar i bergen, sen tröttnade jag. Mainquest suger verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 (redigerad) Kolla inte om du inte har gjort mage guild recommendation behöver hjälp med mage guilds recommendation den i laywiin. Alltså jag har hämtat tillbax amuleten från Fort stället, vem ska jag ge den till? har testat att ge till gamla kvinnan ?daglian? och alla andra, funkar ffs inte! HJÄLP Dark brotherhood spoiler Blev lite förvånad när man skulle döda alla 5 i dark brotherhood guild. Hah la en poison apple i en bag när jag kom tillbaks efter ca 2 dagar låg en död begger brevid. Redigerad 23 december, 2007 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 (redigerad) Hah la en poison apple i en bag när jag kom tillbaks efter ca 2 dagar låg en död begger brevid. Jag tagga in med en big ass yxa och började hacka allt i min väg! Redigerad 23 december, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Jag tagga in med en big ass yxa och började hacka allt i min väg! Wow really? shit ekta gangster omma gash lixom jag tog en akå fortiosjuah och k%u¤la alla, fett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Wow really? shit ekta gangster omma gash lixom jag tog en akå fortiosjuah och k%u¤la alla, fett. Teoman kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Teoman kanske? Vad exakt får dig att tro det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Har installerat spelet på nytt och fört upp den där tomten till några samurajnissar i bergen, sen tröttnade jag. Mainquest suger verkligen. Japp. Mainquesten är verkligen tråkig. Men tack gode gud att fusk finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Japp. Mainquesten är verkligen tråkig. Men tack gode gud att fusk finns. Vad för fusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Vad för fusk? Tror han menar typ movetoqt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Har installerat spelet på nytt och fört upp den där tomten till några samurajnissar i bergen, sen tröttnade jag. Mainquest suger verkligen. Det faktum att man inte orkar igenom main-questen visar hur otight storyn och drivet bakom spelet verkligen är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 (redigerad) Wow really? shit ekta gangster omma gash lixom jag tog en akå fortiosjuah och k%u¤la alla, fett. Haha du är riktigt töntig ju! btw: ingen som vet om man kan få tag i den där vita imperial armor? Redigerad 25 december, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Haha du är riktigt töntig ju! btw: ingen som vet om man kan få tag i den där vita imperial armor? Går inte i vanilla oblivion, du får ladda ner nån mod som gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Går inte i vanilla oblivion, du får ladda ner nån mod som gör det. Synd, gillar den armor'n... tror inte det finns så många moddar ute till PS3 så that's out of the question.. aja tack för svar iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts