Skotten_31 Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Hej hej! Idag köpte jag xbox 360 och oblivion game edition spelet. Vet någon om man kan köra det online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Nej det kan du inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Kommer inte ihåg riktigt men, macen är det den som är uppe på en osynlig platå? Skaffa stövlarna och hjälmen så tror jag man kan se trappstegen.. Kommer dock inte ihåg vilket (det skiftar alltså emellan stövlar o hjälm) har glömt det mesta Har inte fått schtövlarna än, så antar att det är något man ska göra med hjälmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Wait wait wait.. Har du hjälmen, ser du trappstegen? Isf så ska du fixa stövlarna för dom kan du gå i luften med.. Orka spoiler bajs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Wait wait wait.. Har du hjälmen, ser du trappstegen? Isf så ska du fixa stövlarna för dom kan du gå i luften med.. Orka spoiler bajs. Hur fixar jag stövlarna? Ser inga trappsteg. Dessutom så har jag bara fått quest för att plocka upp macen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Jag har precis börjat spela och har i princip bara utforskat världen, dödat en riddare och tagigt hans rustning och häst. Nu blir riddarna alltid sura när dom ser mig. Nån som har nått tips på hur jag ska göra för att "konma igång?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Jag har precis börjat spela och har i princip bara utforskat världen, dödat en riddare och tagigt hans rustning och häst. Nu blir riddarna alltid sura när dom ser mig. Nån som har nått tips på hur jag ska göra för att "konma igång?" Gör quests och döda inga riddare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Hm.. jag tar o kollar igenom oblivion, återkommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Jag har precis börjat spela och har i princip bara utforskat världen, dödat en riddare och tagigt hans rustning och häst. Nu blir riddarna alltid sura när dom ser mig. Nån som har nått tips på hur jag ska göra för att "konma igång?" Har för mig att dem coolar ner efter ett tag. when the heat goes down. kan ha fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Jag har precis börjat spela och har i princip bara utforskat världen, dödat en riddare och tagigt hans rustning och häst. Nu blir riddarna alltid sura när dom ser mig. Nån som har nått tips på hur jag ska göra för att "konma igång?" När dom "tar dig" så kan du välja att betala en summa, typ böter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 När dom "tar dig" så kan du välja att betala en summa, typ böter! Jag vägrar varje gång, ska inte betala dom jävla snutarna ett skit. Fast det är inte jättelätt att döda en sån vakt när man är level 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 När dom "tar dig" så kan du välja att betala en summa, typ böter! Jag vet men jag menar om du t.ex dödar en vakt i en stad och sen taggar du därifrån så är du "efterlyst" typ i den staden för en viss tid, men som jag sa, kan ha fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Jag vägrar varje gång, ska inte betala dom jävla snutarna ett skit. Fast det är inte jättelätt att döda en sån vakt när man är level 1. Man kan även ta ett fängelsestraff Jag vet men jag menar om du t.ex dödar en vakt i en stad och sen taggar du därifrån så är du "efterlyst" typ i den staden för en viss tid, men som jag sa, kan ha fel! Jag vet inte redigt, men jag tror man är efterlyst tills dom plockar dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Jag vet men jag menar om du t.ex dödar en vakt i en stad och sen taggar du därifrån så är du "efterlyst" typ i den staden för en viss tid, men som jag sa, kan ha fel! Man blir efterlyst i alla städer. Ja gjorde en masak slakt grejs i Imperial City och ja blev efterlyst i alla städer. Finns det nåt sätt att göra så man själv blir efterlyst som gray fox så de sätter ut papper med bild på en själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Jag vet men jag menar om du t.ex dödar en vakt i en stad och sen taggar du därifrån så är du "efterlyst" typ i den staden för en viss tid, men som jag sa, kan ha fel! Yes. Det försvinner efter en viss tid. Tills du pratar med en av vakterna igen. Då får man höra "STOP, YOU HAVE VIOLATED THE LAW". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 (redigerad) Yes. Det försvinner efter en viss tid. Tills du pratar med en av vakterna igen. Då får man höra "STOP, YOU HAVE VIOLATED THE LAW". Hehe, still a great game, har beställt Game of the year edition till ps3. min gissning är att den kommer imorrn, då kan jag äntligen få lira shivering island och knights of the nine, har bara kört den orginala spelet (fell of a truck) Redigerad 16 december, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Marky, jag har inte riktigt luskat ut det där än men om du har stövlarna på dig så blir du inte attackerad av nånting av naturen (varg, björn osv) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Marky, jag har inte riktigt luskat ut det där än men om du har stövlarna på dig så blir du inte attackerad av nånting av naturen (varg, björn osv) Men jag har ju inte stövlarna . Nåja, ska lira lite ikväll, då jävlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Jag vet, hehe.. jag måste lista ut de där.. Jag ska spela lite senare så kan jag kolla på hela kotn quest listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Efter att vara level ett och ständigt bli dödad av dom jävla vakterna fick jag nog. Jag tankade hem en trainer, cheated till mig odödlighet och fick ett monstersvärd. Sen gick jag bärsark i staden och krossade alla vakter jag kom över. Det kändes bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts