SilentViper Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Så..alltså.. Fighters stronghold kommer alltså bara vara gratis en vecka? Yepp. Bäst sättet spar din Installations fil så har du den till senare till fällen. Ja har iaf spart den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Yepp. Bäst sättet spar din Installations fil så har du den till senare till fällen. Ja har iaf spart den Okaj.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Vad tillför det till spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Vad tillför det till spelet? A fully detailed castle for you to explore Knights of the True Horn patrol the castle and do your bidding Secret treasure vault Upgrade the furnishings in every area of the castle Hire a vintner to create special wines to enhance your fighting abilities Hire a combat trainer to spar with Hire a taxidermist to craft lifelike trophies for your great hall Purchase an ancient Dwemer Forge that buffs your Armorer skill Orkar inte göra det personligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 A fully detailed castle for you to explore Knights of the True Horn patrol the castle and do your bidding Secret treasure vault Upgrade the furnishings in every area of the castle Hire a vintner to create special wines to enhance your fighting abilities Hire a combat trainer to spar with Hire a taxidermist to craft lifelike trophies for your great hall Purchase an ancient Dwemer Forge that buffs your Armorer skill Orkar inte göra det personligt. Mer patch eller Addon än Expansion, enligt moi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Mer patch eller Addon än Expansion, enligt moi. Dom har la inte sagt något annat? Är ju precis som deras andra addons som går att köpa på deras hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Secret treasure vault Hire a combat trainer to spar with Vart hittar ja "Secret treasure vault " i slottet? och vart hyr ja "combat trainer " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Vart hittar ja "Secret treasure vault " i slottet? och vart hyr ja "combat trainer " ja..valvet vet jag inte..men eftersom vi pratar oblivion så typ,bakom nån vintunna eller nå sånt.. och combat trainern finns nere i källarn,skit roligt att slåss med honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 ja..valvet vet jag inte..men eftersom vi pratar oblivion så typ,bakom nån vintunna eller nå sånt.. Ja eller en ljusstake som heter "Mysterious Candleholder". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 (redigerad) Ja eller en ljusstake som heter "Mysterious Candleholder". Oh yes! (kolla inte om du vill leka sherlock holmes) Lättaste sättet är att gå till Personal Quarters och gå rakt fram i det stora rummet, sen svänger du vänster och vänster igen (väl inne i rummet) och du ser "Movable Pillar". Tryck på den och gå in i rummet och på en bokhylla finns en bok(intressant läsning), läs den och om du verkligen läser den så kommer du hitta det hemliga rummet (beväpna dig) Hittade det hemliga rummet igår..ganska kasst dock. Redigerad 20 oktober, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 var hittar jag DLCVileLair och Theves den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Kan nån rekommendera nån rolig grotta eller ruin? Har aldrig gillat dem, men känner att jag måste utforska allt Jag hittar bara såna fjantgrottor med typ 5 troll och sånt trams. Är level 16 och har OOO installlerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Någon som vet om ESIV Oblivion: Game of the Year Edition finns ute till PS3, frågade i min lokala spelbutik men dem sa att den skulle komma ut den 13:e men vissa sidor står det att man kan köpa den redan. finns den ute till PS3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Någon som vet om ESIV Oblivion: Game of the Year Edition finns ute till PS3, frågade i min lokala spelbutik men dem sa att den skulle komma ut den 13:e men vissa sidor står det att man kan köpa den redan. finns den ute till PS3? Preliminärt releasedatum: 2007-12-14 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Hur fan ska jag göra för att komma fram till Macen för Relic questet i Knights of the Nine? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Hur fan ska jag göra för att komma fram till Macen för Relic questet i Knights of the Nine? movetoqt skriv bara så i consolen . Ja gör så ibland om ja orkar inte gå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 (redigerad) var hittar jag DLCVileLair och Theves den? Var får jag questet där jag ska hitta dom stula tavlorna? Nått slott? VAD HETER LAN MODDEN TILL OBLIVION? Redigerad 14 december, 2007 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 movetoqt skriv bara så i consolen . Ja gör så ibland om ja orkar inte gå Jefla fuskare ! Här kör man med rent mjöl i påsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 movetoqt skriv bara så i consolen . Ja gör så ibland om ja orkar inte gå Nej tack. Plx hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Kommer inte ihåg riktigt men, macen är det den som är uppe på en osynlig platå? Skaffa stövlarna och hjälmen så tror jag man kan se trappstegen.. Kommer dock inte ihåg vilket (det skiftar alltså emellan stövlar o hjälm) har glömt det mesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts