RavenE Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Jag vill ha nya teman till XP. Jag har provat att ladda hem Style XP från Snabbstart.se men det kostar pengar så det struntade jag i och jag har även sökt på Google, men där så måste man installera massa skumma saker. Jag vill gärna ha Temat som The_Copy la upp en bild på i Dump, skrivbord tråden (Jag quotade även den, så den ligger längst ned på sista sidan just nu) eller liknande teman. Nån som vill hjälpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Gå in på http://themes.belchfire.net Där kan du ladda ner ett program som ersätter filen uxtheme.DLL, och sedan är det bara att tanka filer med visuell stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Ett alternativ är Windowsblinds, som är rätt enkelt att hantera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Ett alternativ är Windowsblinds, som är rätt enkelt att hantera. Dock jobbigt att den jävla rutan måste komma upp varje gång man startar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Allt kostar ju, han söker något gratis som mig också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Dock jobbigt att den jävla rutan måste komma upp varje gång man startar Vaddå för ruta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Allt kostar ju, han söker något gratis som mig också.. Haha, när jag läste först tolkade jag det som att du menade att du är gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Dock jobbigt att den jävla rutan måste komma upp varje gång man startar Mm men man har sina andra metoder för att slippa dessutom segar window blinds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Mm men man har sina andra metoder för att slippa dessutom segar window blinds Jag hadde windows blinds på min bärbara och då verkade allt funka jätte bra tills jag startade om datorn. Då hadde jag inget tema alls . Så det var lite krongligt att återställa till orginal temat då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Mm men man har sina andra metoder för att slippa dessutom segar window blinds Menar du att WindowBlinds segar ner datorn? Kan jag ju upplysa om att det inte gör om man har en hyfsad dator, jag märker inte av nån prestandaförlust sen jag skaffade, går snarare snabbare än tex uxtheme-patchen och StyleXP... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Funkar utmärkt på min stationära men det e ju bara 60 dagar free eller nåt så jag tog bort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Funkar utmärkt på min stationära men det e ju bara 60 dagar free eller nåt så jag tog bort det. Samma för mig också, jag tog bort det p.g.a. Trialen Och en trial är det på alla Windows tema program som jag känner till :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Men skaffa Uxtheme- patchen, hedningar. Den är enklast, och enligt mig bäst. Den nedan är för SP1._3542_PatchXPsp1.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Funkar utmärkt på min stationära men det e ju bara 60 dagar free eller nåt så jag tog bort det. Wha? Inte för mig iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Men skaffa Uxtheme- patchen, hedningar. Den är enklast, och enligt mig bäst. Den nedan är för SP1. Finns det någon till SP2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Finns det någon till SP2? Japp... Den här fungerar till både SP1 och SP2. http://themes.belchfire.net/themes_file-3532.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Japp... Den här fungerar till både SP1 och SP2. http://themes.belchfire.net/themes_file-3532.html Tack snälla lilla Siana hoppas den funkar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts