Funnylin Skrivet 28 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2002 Man måste lägga till en bild i sin Avatar genom att skriva in en adress till en bra bild(på nätet)eller välja bland dom som redan finns(om det finns några har faktiskt inte kollat det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 28 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2002 Asså de här fem spelen längtar jag efter: Mafia GTA:VC Batelfield 1942 007 HITMAN2 Låter skönt va... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2002 Nu tänkte jag göra mig lite rolig men inte för att vara elak........Pain To ThE MaX.......4 spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 29 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2002 Jag längtar också till dom spelen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts