Fralla_24 Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 åå JAMES BOND KOMMER TILL PC Fi fan va kul Bond till PC O grafiken verkar bra!! Om ni har den nyaste Pc games tidningen där står det om spelet o grafiken verkar inte så dålig..... Längtar som Fan!! Gör ni det!!???det heter nightfire..det ska kanske komma i november ...jag ska då köpa det direct!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 åå JAMES BOND KOMMER TILL PC Fi fan va kul Bond till PC O grafiken verkar bra!! Om ni har den nyaste Pc games tidningen där står det om spelet o grafiken verkar inte så dålig..... Längtar som Fan!! Gör ni det!!???det heter nightfire..det ska kanske komma i november ...jag ska då köpa det direct!!!!! I nr. 67 är det ju en stor förhandstitt på det!!! i nr. 68(det nyaste) så var det med i "20 heta FPS", där kom det femma!!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 13 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 Mmm!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 Jag har bara 4 spel när jag tänker dom måste jag ha när dom kommer ut och det är GTA:Vice City(om det kommer till PC), GTA 4, The Movie och James Bond Nightfire Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 Jag har bara 4 spel när jag tänker dom måste jag ha när dom kommer ut och det är GTA:Vice City(om det kommer till PC), GTA 4, The Movie och James Bond Nightfire ja längtar efter Mafia, o allt inom GTA världen!!! ett FTP spel skulle sitta fint med!!!<_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2002 vad är "the movie" för spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 14 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2002 Spiderman The movie eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2002 vad är "the movie" för spel? Jag tror du menar spelet "the Movies" som Lionhead studios har gjort va??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2002 Jag tror du menar spelet "the Movies" som Lionhead studios har gjort va??? och vad är det för spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2002 och vad är det för spel? Du är en resigör eller prodecent och ska göra film, kort o gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2002 Exakt det spelet Stellhell det verkar bli det grymmaste spelet 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 18 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2002 jag längtar mest på Hitman2,GTA VC,Mafia och Colin McRae3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2002 Jag längtar mest till GTA VC, Mafia, Bond, The movies!! Nån som håller me?? <_< Hi HI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2002 Jag längtar mest till GTA VC, Mafia, Bond, The movies!! Nån som håller me?? Hi HI men dö, punghuvud... det e ju dom spelen vi skrivit, pucko... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2002 men dö, punghuvud... det e ju dom spelen vi skrivit, pucko... va inte så dum stell. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2002 va inte så dum stell. OK!!! Välkommen i gänget Karatemorfar!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2002 SNYFT!! Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2002 Jag var inne på lionheads sida och kollade på the movies och det verkade rätt så bra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2002 Har dom lagt in nått mer om The movies? När jag titta senast var det bara bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2002 Vet ej?? Nån som vet hur man får sån där bild när man har skrevit nåt!!! Funnylin har ju cartman!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts