Ballena Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Hej Jag skulle mycket gärna vilja ha sådana där candy ikoner till min TV-tablå på skrivbordet. Jag söker ikonerna som ser ut så här: http://i35.photobucket.com/albums/d163/Bal...1337/ikoner.jpg Jag har testat att ha printscreen men det blir bara fult. Är det någon som har dom eller vet var man kan hitta dom. Jag hör sökt på Google hur mycket som helst. /Ballena Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Hej Jag skulle mycket gärna vilja ha sådana där candy ikoner till min TV-tablå på skrivbordet. Jag söker ikonerna som ser ut så här: http://i35.photobucket.com/albums/d163/Bal...1337/ikoner.jpg Jag har testat att ha printscreen men det blir bara fult. Är det någon som har dom eller vet var man kan hitta dom. Jag hör sökt på Google hur mycket som helst. /Ballena Jag har ingen aning, men mitt tips är att ta dem ifrån kanalens hemsida och därifrån bearbeta dem t.ex. svt.se tv3.se kanal5.se osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 (redigerad) Vänta en stund, jag håller på att fixa fram bilderna Återkommer om någon minut Edit: Har du winrar? Aja, jag lägger up de: Redigerad 3 mars, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Vänta en stund, jag håller på att fixa fram bilderna Återkommer om någon minut Edit: Har du winrar? Aja, jag lägger up de: Du den verkar inte funka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 (redigerad) Woopsie, blev na' fel ser det ut som, ja tar om det Hepp, funkar inte... Ballena, har du msn? Redigerad 3 mars, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Zippa istället så lär det funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 (redigerad) http://www.samurize.com/modules/mydownload...p?cid=5&lid=900 - 1, 2, 3, 4, 4+, 5, 4film http://www.samurize.com/modules/mydownload...?cid=5&lid=1839 - TV400, TV4 Fakta, SVT24, Star!, Kunskapskanalen, Canal7. (128x128 png) Redigerad 3 mars, 2006 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 3 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Ah, där var dom. Tack alla som var villiga att hjälpa mig. Tack så mycket. Ja, jag har msn, PM om du vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Ja, jag har msn, PM om du vill ha. Nah, verkar inte som om att det är nån idé nu, Stellan hjälpte dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Hur får man tv-tablån på skrivbordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Hur får man tv-tablån på skrivbordet? Ladda ner samurize och konfigurera en egen tv-tablå.. Eller så kör du noob stilen som alla hatar och frågar efter någon som kan göra en tablå åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 3 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Lägg först skriptet i rätt mapp och sedan högerklickar du på S ikonen i aktivitetsfältet och tar edit config. Sen högerklickar du och ta new active script. Sen ställer du in rätt grejs i den högra menyn och sen sparar du. Högerklickar på S:et igen och tar det högst upp och välj filen du skapade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 3 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Här är föresten en guid som någon gjorde. Där finns intruktioner om hur man kommer igång också en tv tablå som du kan utgå från när du gör din egen Länk: http://www.bf2.se/datas/users/235-samurize_guide_by_neo.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Ladda ner samurize och konfigurera en egen tv-tablå.. Eller så kör du noob stilen som alla hatar och frågar efter någon som kan göra en tablå åt dig. Då väljer jag noobstilen Kan nån göra en tablå åt mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 3 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Ta min och gör om den efter eget behag eller den som jag länkade till innan. Min: http://s36.yousendit.com/d.aspx?id=0ZWS9HY...6E0B3SBLJKV1BDS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 (redigerad) Har fixat det..men med ett annat program Redigerad 3 mars, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 4 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Vilket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Tuba Tv Den tycker jag funkar väldigt bra...alla möjliga kanaler finns att välja mellan och man kan låsa den på ett ställe på skrivbordet om man vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 4 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 OK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts