cDns Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Hejhopp på er Nu är det så att burken har blivit formaterad och innan det spelade jag väldigt mycket gta:sa och även nykomlingen mta:sa. núff with the small talk. Har någon ett savegame där (ska försöka berätta som bra som möjligt) Man är i san fierro. Gjort bilskolan (INTE flygskolan) Gjort ett uppdrag åt nån pimp nere i hamnen på en klubb Äger bilgaraget Gjort nå uppdrag som trucker-chaffis (minns inte om det var i staden innan) Gjort nått uppdrag åt RC-killen där man skulle skjuta ner en killes flygplan från taket Gjort hitman-uppdraget när man ska jobba som bilparkerare på hotellet och döda killen. Hmm... tror det vara allt, thx !OCH JA! Jag har sökt i forum/fb/google utan lyckat resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Kanske ska ta detta i Requesttråden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Kanske ska ta detta i Requesttråden... Det är väl knappast modding? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cDns Skrivet 3 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Kanske ska ta detta i Requesttråden... Det är ju knappast en mod-req Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Hejhopp på er Nu är det så att burken har blivit formaterad och innan det spelade jag väldigt mycket gta:sa och även nykomlingen mta:sa. núff with the small talk. Har någon ett savegame där (ska försöka berätta som bra som möjligt) Man är i san fierro. Gjort bilskolan (INTE flygskolan) Gjort ett uppdrag åt nån pimp nere i hamnen på en klubb Äger bilgaraget Gjort nå uppdrag som trucker-chaffis (minns inte om det var i staden innan) Gjort nått uppdrag åt RC-killen där man skulle skjuta ner en killes flygplan från taket Gjort hitman-uppdraget när man ska jobba som bilparkerare på hotellet och döda killen. Hmm... tror det vara allt, thx !OCH JA! Jag har sökt i forum/fb/google utan lyckat resultat. Jag var på precis samma ställe när min dator blev cp, så jag fick skaffa ny hårddisk.. sak samma, jag fråga här på forumet och ja fick ingen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cDns Skrivet 3 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Jag var på precis samma ställe när min dator blev cp, så jag fick skaffa ny hårddisk.. sak samma, jag fråga här på forumet och ja fick ingen :'( Okej :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Det är väl knappast modding? Oj... tänkte lite fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cDns Skrivet 3 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Oj... tänkte lite fel. Hahah Komigen nu killar! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Hahah Komigen nu killar! :'( Hade jag bara haft SA till PC så hade jag kunnat fixa det åt dig. Men som det är nu kan jag tyvärr inte hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Hahah Komigen nu killar! :'( Har det inte installerat så... tyvärr kan inte hjälpa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts