Azore Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 En del... snöstorm skulle jag vilja kalla det. En del här ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Nu är det fan och med vår! Iallafall i Sveriges framsida... ööö ja menar Skåne. 10°c idag och man har slängt jackan och mössan åt helvete! Har oftast bara på mig 1 tröja+tshirt och keps nu. Då är det vår! Eller hur är det för er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 För mig har det regnat en hel del. Endast små snödrivor kvar, de kommer nog försvinna inom en snar framtid eftersom det är plusgrader hela tiden nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Bort med vintertemat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Ja, då får väl jag också lägga min röst. Tycker det ska bort, visst jag förstår att snön finns längre uppåt landet. Men visst längtar vi alla till våren och sommaren? Kanske är det så att så länge vi har vintertemat så låter våren och sommaren vänta på sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Är det inte dags att ta bort vintertemat nu? Det är ca 3 månader sen julen var och varje gång jag ser på logan så börjar julen komma upp i min hjärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Bort med vintertemat nu. Snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 NEEJ! Gör det isigare! Vintern är skön, sommaren är varm! Och man blir svetting framför datan (usch!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 NEEJ! Gör det isigare! Vintern är skön, sommaren är varm! Och man blir svetting framför datan (usch!) Pff skaffa ett rum på skugg-sidan av huset samt en fläkt så går de bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Yepp, nu är det dags för vintertemat att försvinna. Sommartema For The Win! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Yepp, nu är det dags för vintertemat att försvinna. Sommartema For The Win! Ja, ett blommigt sommartema skulle inte sitta fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Borta cleant allt blev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Stilrent helt enkelt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Varför är vintertemat borta? det är ju fan 2 meter snö här, då kan man inte ha det vanliga temat ju :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 (redigerad) Varför är vintertemat borta? det är ju fan 2 meter snö här, då kan man inte ha det vanliga temat ju :'( Haha, här kan man då inte heller säga att vintern är borta. Edit: stavfel. Redigerad 5 april, 2006 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Det blev för rent utan vintertemat :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts