Mikolan Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Det är fan tradition att det är kvar till typ maj, eftersom hultan alltid var så lat med att ändra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Nu har vi fått hit plusgraderna och snön smälter sakta men säkert bort. I helgen hörde jag fågelkvitter för första gången sedan vintern kom ^^, Våren är här när som helst !! Bort med vintertemat snarast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 VOTE: Ja! Sopa bort allt! DET ÄR JU SNART VÅR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Så länge det ligger snö utanför Hultenius fönster i LKPG så kommer förmodligen vintertemat att vara kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Jag ser de snöar jag ser de snöar de var väll roligt, hurra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Vote: Ja, om en vecka. Det är ju vår nu. Gör ett vår-tema med massa fina blommor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Vote: Ja, om en vecka. Det är ju vår nu. Gör ett vår-tema med massa fina blommor. När det är snö i hela Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 När det är snö i hela Sverige? Exakt det snöade som fan härdär jag bor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Jag tycker det är vår nu idag har det varit underbart i solen, och man har kunnat köra med takluckan öppen och rutorna nere, det är ett vårtecken. Att snön ligger kvar beror på att mycket snö tar tid att töa bort. Kan väl vara vår för det, lika mycket som det kan vara vinter utan snö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Jag tycker det är vår nu idag har det varit underbart i solen, och man har kunnat köra med takluckan öppen och rutorna nere, det är ett vårtecken. Att snön ligger kvar beror på att mycket snö tar tid att töa bort. Kan väl vara vår för det, lika mycket som det kan vara vinter utan snö. Det stämmer. Egentligen började "kalender" våren redan för 22 dagar sen. 1 December - 28/29 Februari = Vinter 1 Mars - 31 Maj(Blir det va?) = Vår 1 Juni - 31 Augusti = Sommar 1 September - 30 November = Höst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 @ Packe: Jag håller med. Kalendervåren har börjat. Vissa människor kanske inte hade snö förrän typ en vecka innan julafton medans vissa fick det i november. Skulle man börja i november då bara för att vissa har snö då? Nej, väck med det. Det är vår och det börjar synas nu på de flesta ställena i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Jo, idag märkte man att våren börjar hälsa på. Men rätt som det är attackerar Pohlman oss med nya snöskurar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Ich lajjk vintertema. Let's keep it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Hört att det kanske kommer snöa i helgen.. Gah :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Vintertemat är dessutom snyggare än orginalet. När ska forumet uppgraderas? Nya versionen har mycket snyggare skin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Vintertemat är dessutom snyggare än orginalet. När ska forumet uppgraderas? Nya versionen har mycket snyggare skin! Tror inte att Hultenius kommer uppdatera det. Men om han nu skulle göra det så kan jag hålla med om att den senaste versionen har mycket snyggare utseende. Men det är något svårare med vissa saker Det snöade tre decimeter här nere idag.. Och eftersom att hultenius bor 2 mil härifrån så blir det nog så att vintertemat ligger kvar lite längre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Vintertemat är dessutom snyggare än orginalet. När ska forumet uppgraderas? Nya versionen har mycket snyggare skin! Han hade ju bytt.. men sen kom han på att de kostade pengar.. Då va vi snabb med att få tillbaka det gamla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Nu får temat gärna flyga iväg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Nu får temat gärna flyga iväg Neej! snöade en del idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Neej! snöade en del idag. En del... snöstorm skulle jag vilja kalla det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts