ZcruweN Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Hokay så här är det nu, jag och ett par kompisar tänkte ta och göra en (okej kanske lite fult men ändå) en liten pulka och bob film, där vi åker ner för ganska kraftiga backar und so weiter aja resultatet komme bli betydligt bättre om man får se det. Nu är det så att jag skulle behöva ett bra redigerings program, för olika scen byten, uppsnabbning, slowmotion, och där man kan typ stanna för att rita till något som man ska lägga märke till! Ja jag hoppas ni fattar vad det är jag söker Edit: Sorry för stavfel i topic namnet, är lite trött just nu Redigerad 2 mars, 2006 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Sony Vegas. http://www.sonymediasoftware.com/Products/...uct.asp?PID=965 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Sony Vegas. http://www.sonymediasoftware.com/Products/...uct.asp?PID=965 Japp, det är absolut bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Jag har väl ungefär samma fråga, men inte riktigt. Jag skulle vilja klippa ut en filmsnutt av en köpt dvd jag har hemma, lägga in den på datorn, konvertera till MP4 för att sedan skicka den till min PSP. Det är väl lagligt? Vilka program är då bäst? Jag skulle dessutom vilja ha ett enkelt och gratis program för konvertering från vanliga videofiler till MP4, men det var ju nästan samma fråga som ovan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Japp, det är absolut bäst! Adobe Premiere är bättre, men verkligen inte lättare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts