P-C Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 (redigerad) Playz. Lätt. Fast det är lite för mycket 'WALLA BRUSHAN FÅR DIN DATA EFTER DIG OKEJ MANNEN ???' Redigerad 5 mars, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Eh, spelar ingen roll vad folk säger. Stokholm är isolerat. Malmö regionen som håller på att växa ihop med nordens största stad, Köpenhamn och bilda en super stad som redan kallas Örestad är och förblir nordens mittpunkt. Tittar du på var alla huvudkontor ligger så är det i Malmö/Lund. Astra zenika, Ericsson tex. Vi har 40 minuter till Tyskland, 20 till danmark, 7 timmar till polen, 7 timmar till Estland, Letland och Litauen. Europa krymper och vi får ett allt större samanarbete med våra grannländer och det är skåne regionen som har närmast till hela Europa. Skulle vi tex. söka OS så hade det placerats i Malmö och Köpenhamn. Inte Stockholm... Kan irritera mig rätt mycket på Stockholm. Ta bara när vi sökte OS sist. Då har de mage att gå ut och säga att "går OS med vinst så tillfaller vinsten Stockholm, men om det skulle gå med förlust så skall hela Sverige hjälpa till med kostnaden" Köpenhamn, Nordens största stad? Du är ju helt bakom flötet DaaaaaaaHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA................... ...Jävla IQnolla. Snacka om att inte hänga med i framtidens utveckling. Stockholm är störst i Norden, sen kommer Göteborg. Mmmm kul att växa ihop med Köpenhamn, då borde väl Malmö-Köpenhamn änteligen kunna klassas som Nordens tråkigaste stad, Oslo kommer framstå som roligt. Hoppas att Malmö ryker med när Usama bombar sönder Rasmusen och Köpenhamn, GRATTIS MALMÖ, när detta händer kommer ni ju också att klassas som Nordens största samhällsproblem, om man lägger ihop Malmös lata befolkning med Köpenhamns enorma slumområden så borde man ju få en ganska hygglig mix. Pundare och samhällssnyltare borde bilda en bra sammhällklass, ni känner er nog mindre utanför på det sättet Mmmm Tyskland, aja det är väl för bra att Skåne har förbindelse med Europa, annars skulle nog Malmö stå för 99% av alla sexköp i Sverige, men tack vare att ni är nära Tyskland kan ni ju dra ner ditt för ett järn när ni känner er lite heta på gröten. Polakerna kan vi ju tacka för mycket, utan dom hade Malmö stannat i utveclingen någon gång på 80-talet. Dom kära baltländerna ska man ju inte glömma heller, utan dom hade Malmös pundare förgått för länge sen, knarket verker ju komma in lättare öster ifrån än från DK, UK, NL osv, GRATTIS TILL ALLA PUNDARE I MALMÖ, ni har balterna att tacka, mmmmm undra när vi i Stockholm kommer att få samma fördelar, aja till sommaren borde det ju hända något. Mmmm Ericcson, aja dom har ju fått bra uppmärksamhet i värden dom senaste åren, det har vel satt Malmö på kartan för dom flesta. Astra Zenika är ju ett bra företag det med, dom har nog dom flesta miljöorganisationer och människorättsgrupper emot sig, ännu bra och välförtjänt företag som Malmö har den stora fördelen att ha inom sitt landskap Ok så Europea börjar krympa, det var något helt nytt för mig och dom flesta i Stockholm tror ja, här pratar vi om att Europa ska utvidgas, men ni i Skåne lever väl i något av en egen liten värld, ni lägger väl ner mycket på Köpenhamn och Örestad illusionen, det är vel det som håller Malmös befolkning flyttande under dom närmaste 10 åren, efter det går nog allt i stöpet endå. Sen när räknas inte Finland, Norge och Ryssland som Europa, det kanske är så att Malmö ligger närmare alla "slapp" länder i Europa, dom som gör lite som då sjävla vill, ÅTER IGEN GRATTIS Men alla vet ja att den stora utveckligen sker i Öst. OS i Copenhagen, hahahha knappast tänkbart med tanke på Muhammed anhängarna, länder som USA, Kina, Canada och Uk skulle alldrig ställa upp på Danmarks medverkan i något som stavas OS eftersom dom flesta fattar att handboll inte är en sport som alla inspireras av från 1års ålder tills man ligger i Graven. OS i Malmö, hahhahaha knappast eftersom gubbarna i EU högkvarter vet var alla pengar skulle hamna, i något korrupt system, näe upp med stålarna till Stockholm där vi vet hur man ska förvalta saker och ting Ja tack och lov att Stockholm ligger isolerat, efter vad ja sett och hört händer i Malmö kan man ju bara vara överlycklig att man bor i härliga Uppland och inte i något gammalt nerknarkat träsk på kalla västkusten. Vilken slutssats kan man dra, jo att alla jooon som klagar på Stockholm så fort dom har chanse bara är deprimerade, avundsjuka och ledsna över att deras "värlsliga" samhälle inte är som dom hade tänkt sig. /Papuan birder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Litervis med offtopictext som bara folk med grava hjärnskador skulle få för sig att läsa. Dö snälla, bara dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Om man har en data ser jag ingen poäng med att gå på internetcafe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Om man har en data ser jag ingen poäng med att gå på internetcafe. Enkelt och bra om man vill LAN:a. Dock får man försöka hålla ner ljudnivån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 TEXT Fittidiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Fittidiot. Fittidiot? oj vad ja känner mig träffad, om du ska börja med personangrepp lär dig några normala som man INTE lärde sig när man var en liten fjortis. Mmm är det kul att ändra på texter Zack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Enkelt och bra om man vill LAN:a. Dock får man försöka hålla ner ljudnivån. OKey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 (redigerad) Köpenhamn, Nordens största stad? Du är ju helt bakom flötet DaaaaaaaHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA................... ...Jävla IQnolla. Snacka om att inte hänga med i framtidens utveckling. Stockholm är störst i Norden, sen kommer Göteborg. Det är så sjukt pinsamt! Hur kan man göra bort sig såhär? Har sagt det innan och säger det igen: Man skall inte yttra sig om något oman inte vet vad man pratar om... Stockholm Köpenhamn Inget ont om Stockholm. Jätte mysig stad. Poängen är bara att Malmö regionen är mer lukrativ än Stockholms regionen tack vare att det är så bra förbindelse till Europa. Redigerad 6 mars, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Det är så sjukt pinsamt! Hur kan man göra bort sig såhär? Har sagt det innan och säger det igen: Man skall inte yttra sig om något oman inte vet vad man pratar om... Stockholm Köpenhamn Inget ont om Stockholm. Jätte mysig stad. Poängen är bara att Malmö regionen är mer lukrativ än Stockholms regionen tack vare att det är så bra förbindelse till Europa. Ha ja är nog hellre pinsam än tråkig och korrekt. Så wikipedia är din källa, hälften av texterna där är skrivna av småbarn som här gjort något tråkigt och osammanhängade skolarbete, dessutom är hälften av det som skrivs där fel. Sämmre infokälla får man nog leta efter. Om Stockholm nu är så tråkigt och off varför byggs det då flesta nya bostäder här, priserna här är betydligt högre än i Skåne, och "trenden" som alla drygar runt om verkar ju aldrig komma. Färjorna till Tyskland som du snackar om går norr om Hamburg, och Hamburg måste nog vara NordEuropas tråkigaste stad. En tråkig industristad som lever på bilexport och grodmässor. Dessutom har Stockholm färjor som går till Balt länderna, Finland, Åland och snart även Ryssland, dessutom har vi 4 flygplatser runt om Stockholm och det tar högst 90minuter att ta sig till Frankfurt. Färjor är överkskattade gämfört med flyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Alltså, vice...jag är helt med på vad du säger...men grejejn är att jag är i malmö på 7 timmar och det kostar mig 200-300 kr... ingen grövre skillnad där, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 (redigerad) Alltså, vice...jag är helt med på vad du säger...men grejejn är att jag är i malmö på 7 timmar och det kostar mig 200-300 kr... ingen grövre skillnad där, eller? *Sista offtopic nu. Det handlar inte om vilken stad som är "bäst", det är bara löjligt. Det har blivit lite uppförstorat. Hurvida Malmö är mer lukrativt för företag och att det kommer att vara en central punkt i Sverige i framtiden, det återstår att se. Men sebbe68, lilla gubben Köpenhamn är Nordens största stad. Har du ens varit utanför Fittja? Du kan ju verkligen inte vara särskilt berest om du fortsätter att hävda att Stockholm är Nordens största stad. Men jag förstår att du hävdar det. Bor man i en liten by och aldig sett något annat så är det lätt hänt att man får för sig att man lever i en storstad. Redigerad 6 mars, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Ha ja är nog hellre pinsam än tråkig och korrekt. Så wikipedia är din källa, hälften av texterna där är skrivna av småbarn som här gjort något tråkigt och osammanhängade skolarbete, dessutom är hälften av det som skrivs där fel. Sämmre infokälla får man nog leta efter. Du verkar ha koll.. eller typ inte alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Ha ja är nog hellre pinsam än tråkig och korrekt. Så wikipedia är din källa, hälften av texterna där är skrivna av småbarn som här gjort något tråkigt och osammanhängade skolarbete, dessutom är hälften av det som skrivs där fel. Japp, en av dom småbarnen är nog du.. Så som du beter dig nu Vote; Inferno Online i Norrköping, ser mycket sunket ut på utsidan.. Men väldigt trevligt innanför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 *Sista offtopic nu. Det handlar inte om vilken stad som är "bäst", det är bara löjligt. Det har blivit lite uppförstorat. Hurvida Malmö är mer lukrativt för företag och att det kommer att vara en central punkt i Sverige i framtiden, det återstår att se. Men sebbe68, lilla gubben Köpenhamn är Nordens största stad. Har du ens varit utanför Fittja? Du kan ju verkligen inte vara särskilt berest om du fortsätter att hävda att Stockholm är Nordens största stad. Men jag förstår att du hävdar det. Bor man i en liten by och aldig sett något annat så är det lätt hänt att man får för sig att man lever i en storstad. Ha, var hävdar ja i min andra post att Stockholm är störst? igenstans, det enda jag säger är att det byggs fler bostäder här än i Malmö vilket är sant. Jaha whatever Köpenhamn kanske är stört, men Malmö är knappast störst i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts