skribb Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Typiskt 08:or... Tror att världen består av Stockholm... Jag tror du har missuppfattat det. Omröstningen handlade om internetfcaféer I STOCKHOLM. Det är svårt för oss Stockholmare att veta hur blabla i Östersund är? Så med andra ord, denna tråd är för stockholmare. Och jag ställer mig inte på någons sida, försöker bara förklara hur det ligger till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Helt klart Inferno som jag aldrig har provat på Null vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Typiskt 08:or... Tror att världen består av Stockholm... Typiskt lantbor som tror att det finns liv utanför Stockholm... Vote: Inferno, då jag inte har varit på något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Stockholm? Vote: Annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Playz verkar mysigt =) Markoolio ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Har aldrig varit på något sånt där trams.. Null vote.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) Typiskt lantbor som tror att det finns liv utanför Stockholm... Jasså? det finns inte liv utanför Stockholm? Ajjfan.. Då får du börja bli lite mer allmänbildad då Redigerad 4 mars, 2006 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Typiskt lantbor som tror att det finns liv utanför Stockholm... Precis vad jag menar... En dag inser ni att ni har blivigt alldelses för isolerade, och då är det försent. Centrum ligger i Skåne. Ren fakta, sen kan folk säga va de vill... All makt kommer att ligga här om si så där 10 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Och hur fan kan du veta det playz har typ alltid överlång kö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Precis vad jag menar... En dag inser ni att ni har blivigt alldelses för isolerade, och då är det försent. Centrum ligger i Skåne. Ren fakta, sen kan folk säga va de vill... All makt kommer att ligga här om si så där 10 år. Pff, Sveriges centrum är ju här i blacka . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Bara varit på Nexuz, så min röst faller väl där. Men har inte varit och lanat på väldigt länge, spelar knappt något spel längre så det kan ju vara en av orsakerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) Centrum ligger i Skåne. Ren fakta, sen kan folk säga va de vill... Sveriges centrum måste väl ändå ligga i Moskva? EDIT: Post #700!!! Redigerad 4 mars, 2006 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Precis vad jag menar... En dag inser ni att ni har blivigt alldelses för isolerade, och då är det försent. Centrum ligger i Skåne. Ren fakta, sen kan folk säga va de vill... All makt kommer att ligga här om si så där 10 år. Åh. jag är isolerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Annan ... Playa Del Carmens internet cafe i de Mexicanska områden. 8 kr timmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Annat... Cyber Games i Malmö kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Wörd. Brukar du sitta på Escape! ofta??? Jag brukar sitta där nästan varje fredag i ungefär 3 timmar eller så. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Ownage vid Fridhemsplan tar ju allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Sveriges centrum måste väl ändå ligga i Moskva? EDIT: Post #700!!! Grattis. Det här blir en magisk post för mig, nämligen post 3 666. För att inte göra mitt inlägg hopplöst onödigt, är det någon som varit på IT- Grottan i Göteborg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Null Vote. Gamers Paradise i Malmö är lugnt bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Tycker inte om nåt av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts