Jump to content

Bästa internetcafé

YooSho
 Share

vilket internetcafé tycker du är bäst i stockholm ?  

59 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 55
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Dom suger allihop. Internetcaféer suger. Dock förr i tiden var jag mest på M@trix web world och i slutet på mina turer till internetcafe's var det inferno-online... minns att man var där när det precis slagit upp dörrarna. ^^

Fyfan vad pengar jag slösade på matrix och inferno... suck... :'(

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Typiskt 08:or... Tror att världen består av Stockholm... :rolleyes:

Nej, jag tycker inte om landet. Gillar stan mer. Så Vote: Annat. Bästa stället är Cafeérnas stad, Lund. Fler cafeér än affärer pga. alla caffe sugna studenter. Bästa är nog "Ebbas."

Förvisso inget internet Café men om du har en dator med dig så...

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Typiskt 08:or... Tror att världen består av Stockholm... :D

Nej, jag tycker inte om landet. Gillar stan mer. Så Vote: Annat. Bästa stället är Cafeérnas stad, Lund. Fler cafeér än affärer pga. alla caffe sugna studenter. Bästa är nog "Ebbas."

Förvisso inget internet Café men om du har en dator med dig så...

Typiskt lantisar som tror att stockholmare inte har nåt liv utanför sthlm...(är ingen riktig "08" själv...har mina rötter i pKz hemstad...så jag antar att jag drar med mig själv som "lantis" eftersom att sandviken är en så jävla pittepütteliten stad?( :rolleyes: )

Man kanske vill veta ilket internetcafe som är bäst i staden man bor ju? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Typiskt lantisar som tror att stockholmare inte har nåt liv utanför sthl

Eh, spelar ingen roll vad folk säger. Stokholm är isolerat.

Malmö regionen som håller på att växa ihop med nordens största stad, Köpenhamn och bilda en super stad som redan kallas Örestad är och förblir nordens mittpunkt. Tittar du på var alla huvudkontor ligger så är det i Malmö/Lund.

Astra zenika, Ericsson tex.

Vi har 40 minuter till Tyskland, 20 till danmark, 7 timmar till polen, 7 timmar till Estland, Letland och Litauen.

Europa krymper och vi får ett allt större samanarbete med våra grannländer och det är skåne regionen som har närmast till hela Europa.

Skulle vi tex. söka OS så hade det placerats i Malmö och Köpenhamn. Inte Stockholm...

Kan irritera mig rätt mycket på Stockholm. Ta bara när vi sökte OS sist. Då har de mage att gå ut och säga att "går OS med vinst så tillfaller vinsten Stockholm, men om det skulle gå med förlust så skall hela Sverige hjälpa till med kostnaden" :rolleyes:

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eh, spelar ingen roll vad folk säger. Stokholm är isolerat.

Malmö regionen som håller på att växa ihop med nordens största stad, Köpenhamn och bilda en super stad som redan kallas Örestad är och förblir nordens mittpunkt. Tittar du på var alla huvudkontor ligger så är det i Malmö/Lund.

Astra zenika, Ericsson tex.

Vi har 40 minuter till Tyskland, 20 till danmark, 7 timmar till polen, 7 timmar till Estland, Letland och Litauen.

Europa krymper och vi får ett allt större samanarbete med våra grannländer och det är skåne regionen som har närmast till hela Europa.

Skulle vi tex. söka OS så hade det placerats i Malmö och Köpenhamn. Inte Stockholm...

Kan irritera mig rätt mycket på Stockholm. Ta bara när vi sökte OS sist. Då har de mage att gå ut och säga att "går OS med vinst så tillfaller vinsten Stockholm, men om det skulle gå med förlust så skall hela Sverige hjälpa till med kostnaden" :o

Okej...och vad påverkar det mig att inte ha 7 timmar till Lettland? :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor