VaXXoR Skrivet 3 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Som sagt, det gäller att inte tänka på det. Annars kan det ta hur lång tid som helst. Mm, men det är lite svårt. Har henne i huvudet hela tiden. Den ända lösningen är nog att hitta någon annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Mm, men det är lite svårt. Har henne i huvudet hela tiden. Den ända lösningen är nog att hitta någon annan. Ville hon inte ha dig ... eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Ja är det nu oc har varit det sen jag såg den bruden första gången typ. Har varit ihop med andra och så men glömmer liksom aldrig bort henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Jag har, men är inte det nu längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Har nog hänt ett par gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Nej, det är väll onödigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Jag säger bara så här: Det suger verkligen att bli kär i en tjej, som man har vart kompis med i flera år. Det suger ännu mer när man är kär i två tjejer, som man har varit kompis med i flera år Ontopic: jag vet faktiskt inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Nej, det kan jag inte påstå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Jag har det... Just nu står jag en metal tjej rätt nära, har inte träffat henne på ett tag dock, får ta o göra det. Henne e jag allt kär i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Vote: Jag har, men är inte det nu längre. Marie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 4 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Ville hon inte ha dig ... eller ? Nee asså hon har inte dom kännslorna för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Givetvis, jag må vara Goebbles personfierad anno 2006, men jag har fortfarande känslor.. Tyvärr kanske man borde tillägga då jag varit olyckligt kär. Har varit med om det mesta faktiskt, men det finns inget värre. Du kan ha kul i en cell, du kan ha kul på ett sjukhus, du kan ha kul mitt i skogen i dalarna utan vetskapen om att du är där, men det funkar inte om man är olyckligt kär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Vote Ja det har jag men är inte längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Nee asså hon har inte dom kännslorna för mig. Oh.. jobbigt som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 5 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Oh.. jobbigt som fan Som fan :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts