Jump to content

har du varit/är du olyckligt kär ?

VaXXoR
 Share

Ja, är du eller har du varit olyckligt kär ?  

80 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag är det just nu, har vart det länge nu.

Kan lixom inte få bort kännslorna har provat allt, vart me andra tjejer och kompisar och försökt glömma. funderar över att gå och prata med någon om detta kan det vara en lösning?

Ge gärna tips på hur man får bort känslor och så. :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är det just nu, har vart det länge nu.

Kan lixom inte få bort kännslorna har provat allt, vart me andra tjejer och kompisar och försökt glömma. funderar över att gå och prata med någon om detta kan det vara en lösning?

Ge gärna tips på hur man får bort känslor och så. :lol:

Svåra att få bort... Det är bara att försöka acceptera :wacko: Eller så lär du känna hon du är Kär i bättre :lol:

Jag har varit... Blev tillsammans med min tjej några dagar efter jag träffade henne så jag kände inte henne så bra, men senare när jag började känna henne bättre förstod jag att jag inte behöver vara olycklig ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Svåra att få bort... Det är bara att försöka acceptera :wacko: Eller så lär du känna hon du är Kär i bättre :lol:

Jag har varit... Blev tillsammans med min tjej några dagar efter jag träffade henne så jag kände inte henne så bra, men senare när jag började känna henne bättre förstod jag att jag inte behöver vara olycklig :lol:

Meeen de här är nog lite komplicerat.

Tänker nog inte säga riktigt hur det är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså; vem fan har inte varit det?

Vaxxor: Det är svårt att få bort såna "känslor", då det är kemikalier som utlösts i din kropp (hjärnan? har glölmt faktiskt). Men de kommer att försvinna efter ett tag, då blir allt bra igen :rolleyes:

Redigerad av skribb
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Alltså; vem fan har inte varit det?

Vaxxor: Det är svårt att få bort såna "känslor", då det är kemikalier som utlösts i din kropp (hjärnan? har glölmt faktiskt). Men de kommer att försvinna efter ett tag, då blir allt bra igen :rolleyes:

Hehe, när du säger ett tag, svimma inte nu, men ja har vart de i nästan över 1 år.

Men som sagt, det här är lite komplicerat.

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Jag har, men är inte det nu längre.

Skickade blommor och allt möjligt. men jag blev totalt dissad. :'(

Sånt går alltid över. Det som man inte kan få framstår alltid som nått jätte speciellt. Men du kommer att få någon som slår den nuvarande kärleken med hästlängder vaXXoR, tro mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sånt går alltid över. Det som man inte kan få framstår alltid som nått jätte speciellt. Men du kommer att få någon som slår den nuvarande kärleken med hästlängder vaXXoR, tro mig.

Det är annorlunda när amn en gång haft det man längtar efter med personen i fråga...men att det tagit slut. Då vet man att det var speciellt. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Sånt går alltid över. Det som man inte kan få framstår alltid som nått jätte speciellt. Men du kommer att få  någon som slår den nuvarande kärleken med hästlängder vaXXoR, tro mig.

Mm ja hoppas det går över snart, pallar inte me alla sömnlösa nätter man bara ligger i tänker "faaan va ja vill ha henne".

Får försöka hitta tjej så jag blir lyckligt kär istället.

Hahahah ! klockan :rolleyes:

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor