VaXXoR Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Jag är det just nu, har vart det länge nu. Kan lixom inte få bort kännslorna har provat allt, vart me andra tjejer och kompisar och försökt glömma. funderar över att gå och prata med någon om detta kan det vara en lösning? Ge gärna tips på hur man får bort känslor och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Vote: Har varit men är inte.. Är lyckligt kär nu Inte samma tjej som jag var olyckligt kär i men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Jag är det just nu, har vart det länge nu. Kan lixom inte få bort kännslorna har provat allt, vart me andra tjejer och kompisar och försökt glömma. funderar över att gå och prata med någon om detta kan det vara en lösning? Ge gärna tips på hur man får bort känslor och så. Svåra att få bort... Det är bara att försöka acceptera Eller så lär du känna hon du är Kär i bättre Jag har varit... Blev tillsammans med min tjej några dagar efter jag träffade henne så jag kände inte henne så bra, men senare när jag började känna henne bättre förstod jag att jag inte behöver vara olycklig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Svåra att få bort... Det är bara att försöka acceptera Eller så lär du känna hon du är Kär i bättre Jag har varit... Blev tillsammans med min tjej några dagar efter jag träffade henne så jag kände inte henne så bra, men senare när jag började känna henne bättre förstod jag att jag inte behöver vara olycklig Meeen de här är nog lite komplicerat. Tänker nog inte säga riktigt hur det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Vet inte riktigt om jag är det längre, men har varit i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 "Varit kär så många gånger, men den har aldrig gått i lås. Och jag har givit min kärlek blommor, men den har alltid flytt sin kos.." Hm.. Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Nej, jag är inte. Nej, har inte varit. Som I lol, så träffade jag Johanna "ensam" bara några dagar efter vi syndes. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Justnu riskerar att bli första gången. Person A är stört mkt kär i mig. Person A har fina kompisar bla person B. jag tror jag börjar få kännslor för person B. det är lite jobbigt Redigerad 2 mars, 2006 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Alltså; vem fan har inte varit det? Vaxxor: Det är svårt att få bort såna "känslor", då det är kemikalier som utlösts i din kropp (hjärnan? har glölmt faktiskt). Men de kommer att försvinna efter ett tag, då blir allt bra igen Redigerad 2 mars, 2006 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Alltså; vem fan har inte varit det? Jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Retorisk fråga. Menade inte att ALLA har varit det, det är som att säga att alla rappare är svarta, ungefär... Edit: Förresten, lite trivia: jag har BARA varit det. Sug på den ni *är skitcool* Redigerad 2 mars, 2006 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Alltså; vem fan har inte varit det? Vaxxor: Det är svårt att få bort såna "känslor", då det är kemikalier som utlösts i din kropp (hjärnan? har glölmt faktiskt). Men de kommer att försvinna efter ett tag, då blir allt bra igen Hehe, när du säger ett tag, svimma inte nu, men ja har vart de i nästan över 1 år. Men som sagt, det här är lite komplicerat. Redigerad 2 mars, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Jag har varit men är det inte nu längre.... Nu är jag förälskad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Vet inte. SER JU INTE NÅGOT LJUST (crap, CAPS is the shit) på framtiden när det gäller "henne". Men jag ska inte tänka så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Kan man väl säga att jag är... fast asså...det är mitt ex som jag inte riktigt släppt än...vet inte om jag kommer göra det heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Vote: Jag har, men är inte det nu längre. Skickade blommor och allt möjligt. men jag blev totalt dissad. :'( Sånt går alltid över. Det som man inte kan få framstår alltid som nått jätte speciellt. Men du kommer att få någon som slår den nuvarande kärleken med hästlängder vaXXoR, tro mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Sånt går alltid över. Det som man inte kan få framstår alltid som nått jätte speciellt. Men du kommer att få någon som slår den nuvarande kärleken med hästlängder vaXXoR, tro mig. Det är annorlunda när amn en gång haft det man längtar efter med personen i fråga...men att det tagit slut. Då vet man att det var speciellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 3 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 (redigerad) Sånt går alltid över. Det som man inte kan få framstår alltid som nått jätte speciellt. Men du kommer att få någon som slår den nuvarande kärleken med hästlängder vaXXoR, tro mig. Mm ja hoppas det går över snart, pallar inte me alla sömnlösa nätter man bara ligger i tänker "faaan va ja vill ha henne". Får försöka hitta tjej så jag blir lyckligt kär istället. Hahahah ! klockan Redigerad 3 mars, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Hehe, när du säger ett tag, svimma inte nu, men ja har vart de i nästan över 1 år. Men som sagt, det här är lite komplicerat. Som sagt, det gäller att inte tänka på det. Annars kan det ta hur lång tid som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Har väl hänt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts