p-c-2 Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Jag blev lite besviken på MTA SA. Jag trodde att man kunde gå ur bilen och gå runt och skjuta på andra. Man kan ju bara köra olika race. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Epson Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Måste säga att jag också är besviken på dom men jag tror att dom håller på att utveckla det... Dom måste ju ha nåt slags script åt det... Det där var ju Version 0.1 så kanske i nästa version kan man gå ut Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 2 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Kunde man springa runt på MTA Vice City? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Epson Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Ja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dallas_swe Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Hej ladda ner SA-MP där kan man gå ut ur bilen www.SA-MP.com Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Hej ladda ner SA-MP där kan man gå ut ur bilen www.SA-MP.com Bara ett halvår sent? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Bara ett halvår sent? Skicka en report istället för att klaga på honom. Det tillför inget till diskussionen. Han menade antagligen väl... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Skicka en report istället för att klaga på honom. Det tillför inget till diskussionen. Han menade antagligen väl... Japp, och så är han ny här! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts