p-c-2 Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Hej, vad heter det när låtar inte har något beat utan det är bara någon som sjunger. Jag menar att det kan vara en vanlig som britney spears har gjort fast hon sjunger utan någon melodi i bakgrunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Instrumental. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Instrumental. Instrumental är det väl när det bara förekommer instrument i sången. Ingen text eller annat, eller? Redigerad 2 mars, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 2 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Hehe jo så är det, jag menar att jag bara vill ha själva sången och inte beatet/melodin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Hehe jo så är det, jag menar att jag bara vill ha själva sången och inte beatet/melodin. Accapella. Eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Hm, oj, Acapella är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 . á capella, eller något.. vet att massa har sagt men tror min stavning är lite närmare den korrekta.. Orkar inte kolla upp det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 A Cappella är det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Instrumental. HAHAHAHAHAHA!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 HAHAHAHAHAHA!!!!!!! Käften ditt jävla sprutluder, jag var trött och blandade ihop det med acapella. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Har hört att man även kan säga "Lyrical". Men A Capella är rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Käften ditt jävla sprutluder, jag var trött och blandade ihop det med acapella. HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Käften ditt jävla sprutluder, jag var trött och blandade ihop det med acapella. Haha...dåfår du fan bjuda på det...klart man garvar när man serdet där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts