Speeder Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Denna sida jag går in på mist 5 gånger per dag. Det har nästan blivit som en lag. Forumet det fina, jag börjar grina. Den är mycket fin. Webmaster har fått lida pin. För att klara fajten. Att göra gtasajten. Den är bra tycker ja. Helt utomordentligt bra. Så tack ska du ha. Du som gjord denna sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Så fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Får glädjetårar... *snyft* :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Spam! Sluta spamma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Får oxå tårar i ögonen, men inte bara för det. Jag äe sjuk oxå :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 (redigerad) Spam! Sluta spamma... jag börjar bli jävligt trött på dig Bra dikt! Redigerad 28 januari, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 :'( fin dikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Spam! Sluta spamma... hmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 deltanator? sluta skriva värdelösa kommentarer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Nice dikt, känns lite som en rap-låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Fin dikt av speeder... GTaJäGaReN ska sluta skriva att alla ska sluta spamma för det e fan du som spammar mest av alla just nu... DeLtanaToR kan försöka att få in lite text i sina posts annars så behöver du inte posta alls och Kloak_råttan ska bara hålla käften eftersom du har blivit bannad och temporärt bannad ett fåtal ggr... du har inget att säga till om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 29 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Hultan kanske kan ordna en liten tävling i forumet där man ska skriva en dikt eller slogan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Fin dikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Fin dikt. tycker jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 jätte fin dikt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Riktigt fin dikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 fin dikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PeterE Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 ---Det där tror jag eminem har sjungit i en av hans låtar..--- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 ---Det där tror jag eminem har sjungit i en av hans låtar..--- så eminem har sjungt om GTAsajten...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts