HOWHOW Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Riktigt coolt, men personligen tappar jag intresset då spelet över går till Simcity... Att skapa djuret och se det springa runt och hunta är ju det roliga, sen blir det ju typ som vilket strategispel som helst. Tycker exakt samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Tycker exakt samma sak. Wörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 (redigerad) Riktigt coolt, men personligen tappar jag intresset då spelet över går till Simcity... Att skapa djuret och se det springa runt och hunta är ju det roliga, sen blir det ju typ som vilket strategispel som helst. Fan heller åka ut i rymden? Hela jävla universum att utforska. Ladda hem andras planeter/raser. Designa byggnader. osv. ----------------- Sorry för bump men OMFGMÅSTESKAFFA!! Redigerad 13 mars, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Fan heller åka ut i rymden? Hela jävla universum att utforska. Ladda hem andras planeter/raser. Designa byggnader. osv. ----------------- Sorry för bump men OMFGMÅSTESKAFFA!! Hmm, okej, det är nog rätt kul... Men hela bygga- upp- staden- skiten intresserar mig inte mer än att man kan designa byggnader. Personligen tycker jag det skulle vara roligare att vara kvar på djur- stadiet hela tiden. Men det blir nog roligare än jag tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts