Jojje Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Yay! Jag ska göra en människa! edit: nöw sidö Redigerad 2 mars, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Yay! Jag ska göra en människa! edit: nöw sidö Bah. Det går nog bara att skapa fula djur med långa svansar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Bah. Det går nog bara att skapa fula djur med långa svansar. Och det vet du...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Bah. Det går nog bara att skapa fula djur med långa svansar. Du kan ju börja med att se filmen. Redigerad 2 mars, 2006 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Bah. Det går nog bara att skapa fula djur med långa svansar. Ska du bara klaga så dra! Och besök aldrig denne tråd igen.. --- Är ca det tredje kvartalet 2006: Unknown day, Oktober, 2006? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Kanske, vem vet. Gud vad jag ser fram till det här... Will Wright har gjort det igen, kan jag bara säga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Såg klart hela filmen nu, hehehe garvade litenär han sa såhär. "i didn't want to have a care bear, but my team insisted so.. here is our care bear" ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Spelet verkar ju helgrymt. Ska försöka skaffa spelet då det kommer ut. Men en sak undrar jag, hur blir det med kontrollen? Hur styr man den där varelsen? Styrningen verkar helt mysko. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Blir väl med WSAD kontroller, pilarna, eller med musen. "i didn't want to have a care bear, but my team insisted so.. here is our care bear" ^^ "We're building him a really mean amusement park right now." ^^ Redigerad 7 mars, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Gud var stort. Jäflar. Det kan ju blir kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 "We're building him a really mean amusement park right now." ^^ Och så var han väll en köttätare me? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Blir väl med WSAD kontroller, pilarna, eller med musen. "We're building him a really mean amusement park right now." ^^ Jag gissar på bara musen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Som är 1 år gammal.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Som är 1 år gammal.... Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Vad gör man på spelet? simmar bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Vad gör man på spelet? simmar bara? Kolla trailern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Kolla trailern? Då dök han ju bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Då dök han ju bara Kolla hela trailern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Kolla hela trailern? Nej , får göra de sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Riktigt coolt, men personligen tappar jag intresset då spelet över går till Simcity... Att skapa djuret och se det springa runt och hunta är ju det roliga, sen blir det ju typ som vilket strategispel som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts