Panimala Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Will Wrights nya spel. Verkar helballt, man börjar som en liten knärt som utvecklas till nya generationer. Ni får se filmen och döma själva. Undrar vad jag ska skapa när spelet kommer. http://video.google.com/videoplay?docid=83...0559198&q=spore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Wow, ser rätt intressant ut. Nyskapande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Ursäkta, men va'fan föreställer det? Ser ingenting, bara en massa suddiga pixlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Ursäkta, men va'fan föreställer det? Ser ingenting, bara en massa suddiga pixlar. Återställ fönstret och gör det mindre, svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Återställ fönstret och gör det mindre, svårt? Ja. Hur gör man? ÄDIT: Jag kunde! Det ser tråkigt ut. Först ska man va' en bakterie, sedan en fisk. Håll dig till "The Sims" Wright Redigerad 2 mars, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Men titta på hela filmen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Men titta på hela filmen... Ja, en massa äckliga djur med långa svansar som tar sig fram genom tiden. Kul, kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Fan va ballt! Måste ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Ja, en massa äckliga djur med långa svansar som tar sig fram genom tiden. Kul, kul. Dess äckliga djur med långa svansar får du designa helt själv hur du vill, om jag har förstått det rätt. Så de behöver inte vara äckliga djur med svansar det kan vara fina djur med många ögon . Ang filmen så fy fan vad kul det lär bli . Hoppas på multiplayer men jag tror inte det. BTw något som vet när det släpps? Redigerad 2 mars, 2006 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Dess äckliga djur med långa svansar får du designa helt själv hur du vill, om jag har förstått det rätt. Så de behöver inte vara äckliga djur med svansar det kan vara fina djur med många ögon . Ang filmen så fy fan vad kul det lär bli . Hoppas på multiplayer men jag tror inte det. BTw något som vet när det släpps? Det ser löjligt tråkigt ut iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Coolt spel, kanske kommer införskaffa ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Det spelet verkar ju häftigt. Alltid kul med nyskapande spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Spore står lite här ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Det värkar va bra Edit: Min åsikt är ändrad efter sätt hela trailern.. Spelet är mycket bättre än vad jag anade, måste bara ha Visst kommer det på PC? Redigerad 2 mars, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Ge mig! Verkar asgrymmt! Speciellt "multiplayer" delen (där man kan ladda hem andra personers planeter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Jag ska göra en Strider! Piercing! Eller en streckgubbe! Redigerad 2 mars, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 När släpps det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Jag ska göra en Strider! Piercing! Eller en streckgubbe! En strider hade vart ballt. Ska nog göra en dinosauriegrej, eller en människa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) När släpps det? Inget bestämt, men ca det tredje kvartalet 2006 Edit: Ska man lita på CDON.com så kommer det till PC http://www.cdon.com/product.phtml?prod=565718 Redigerad 2 mars, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts