dravinski Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Måste man ha dem efter sig eller finns den gömd på nått ställe?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Menar du FBI rancher? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dravinski Skrivet 2 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Menar du FBI rancher? FBI RANCHER FBI TRUCK Någon av dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Finns tyvärr inte nån som heter FBI truck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Finns tyvärr inte nån som heter FBI truck Finns visst. Den heter FBI truck, men går tyvärr inte att få tag i i spelet. Det finns moddar som gör så att den kommer fram i spelet. FBI rancher får du genom att få 5 stjärnor och sno en från polisen. Redigerad 2 mars, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Jag har action replay till ps2 så jag kan spawna den och den e skit skön att köra,Sölig i början snabb i slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Du måste modda för att få den´. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dravinski Skrivet 2 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Finns visst. Den heter FBI truck, men går tyvärr inte att få tag i i spelet. Det finns moddar som gör så att den kommer fram i spelet. FBI rancher får du genom att få 5 stjärnor och sno en från polisen. Kollar man inne på http://www.gtasanandreas.net och på vilka bildar som finns så ligger bägge FBI bilarna uppe. Då borde man ju inte vara tvungen att modda fram en av dem utan bägge borde finnas i spelet??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Kollar man inne på http://www.gtasanandreas.net och på vilka bildar som finns så ligger bägge FBI bilarna uppe. Då borde man ju inte vara tvungen att modda fram en av dem utan bägge borde finnas i spelet??? Jag vet, men den går inte få tag i. Vet inte varför, samma sak med "swat" trucken. Den går inte hitta nånstans, bara på sista uppgraget. Men om du ska ha fram den får du modda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dravinski Skrivet 2 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Jag vet, men den går inte få tag i. Vet inte varför, samma sak med "swat" trucken. Den går inte hitta nånstans, bara på sista uppgraget. Men om du ska ha fram den får du modda. Jaha Synd, ser riktigt sköna ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Jaha Synd, ser riktigt sköna ut Ladda hem carspawner ^^ Med den kan du spawna den. Här Redigerad 2 mars, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dravinski Skrivet 2 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Ladda hem carspawner ^^ Med den kan du spawna den. Här Spelar på PS2... Så det blir inte så lätt... vet nån var man kan komma in i multiplayer? Finns väl fler ställen än utanför flickvännerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Spelar på PS2... Så det blir inte så lätt... vet nån var man kan komma in i multiplayer? Finns väl fler ställen än utanför flickvännerna? Jaha, otur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Dravinski skaffa action replay för 99:- så kan du spawna vilket fordon du vill i cj`s garage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dravinski Skrivet 2 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Dravinski skaffa action replay för 99:- så kan du spawna vilket fordon du vill i cj`s garage. Det tar jag som en order Skall bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 (redigerad) Bra men du får inte ha några bilar i garaget när du spawnar för då så lagga garaget fasst för alltid. Ps Action replay som ENDAST ÄR FÖR GTA SAN ANDREAS! Redigerad 3 mars, 2006 av Gta_Erra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Vill bara säga att om jag vill ha FBI-bilen så brukar jag starta igång lite med minigun och vänta tills FBI kommer och (man ska stå utanför ett sjukhus för FBI kommer döda dig) när man då dör (om det står några FBI-bilar där när du dör that is) så går FBI-snubbarna bara ifrån bilarna... Så om du väntar ett tag så kan du ta en utan att bli efterlyst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Inte fbi-bilen utan fbi-trucken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dravinski Skrivet 5 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Vill bara säga att om jag vill ha FBI-bilen så brukar jag starta igång lite med minigun och vänta tills FBI kommer och (man ska stå utanför ett sjukhus för FBI kommer döda dig) när man då dör (om det står några FBI-bilar där när du dör that is) så går FBI-snubbarna bara ifrån bilarna... Så om du väntar ett tag så kan du ta en utan att bli efterlyst. Tack för det Inte tänkt på det innan, blir alltid så jobbigt om man vill ha en FBI bil. Men nu skall det allt bli lättare Sen får man väl köpa en sådan skiva om man vill kunna ha alla bilar i spelet... Vem är det som tillvärkar skivan? R kanske?? Isåfall en bra extra inkomst för dem som vill kunna utnyttja spelet fullt ut. Finns det fler skivor man kan köpa till eller annat "extra" material?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts