Jump to content

Var finns FBI Truck?

Recommended Posts

Finns tyvärr inte nån som heter FBI truck  ^_^

Finns visst. :D

Den heter FBI truck, men går tyvärr inte att få tag i i spelet.

Det finns moddar som gör så att den kommer fram i spelet.

FBI rancher får du genom att få 5 stjärnor och sno en från polisen.

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns visst. ^_^

Den heter FBI truck, men går tyvärr inte att få tag i i spelet.

Det finns moddar som gör så att den kommer fram i spelet.

FBI rancher får du genom att få 5 stjärnor och sno en från polisen.

Kollar man inne på http://www.gtasanandreas.net och på vilka bildar som finns så ligger bägge FBI bilarna uppe. Då borde man ju inte vara tvungen att modda fram en av dem utan bägge borde finnas i spelet??? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kollar man inne på http://www.gtasanandreas.net och på vilka bildar som finns så ligger bägge FBI bilarna uppe. Då borde man ju inte vara tvungen att modda fram en av dem utan bägge borde finnas i spelet??? :D

Jag vet, men den går inte få tag i.

Vet inte varför, samma sak med "swat" trucken.

Den går inte hitta nånstans, bara på sista uppgraget.

Men om du ska ha fram den får du modda.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill bara säga att om jag vill ha FBI-bilen så brukar jag starta igång lite med minigun och vänta tills FBI kommer och (man ska stå utanför ett sjukhus för FBI kommer döda dig) när man då dör (om det står några FBI-bilar där när du dör that is) så går FBI-snubbarna bara ifrån bilarna... Så om du väntar ett tag så kan du ta en utan att bli efterlyst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill bara säga att om jag vill ha FBI-bilen så brukar jag starta igång lite med minigun och vänta tills FBI kommer och (man ska stå utanför ett sjukhus för FBI kommer döda dig) när man då dör (om det står några FBI-bilar där när du dör that is) så går FBI-snubbarna bara ifrån bilarna... Så om du väntar ett tag så kan du ta en utan att bli efterlyst.

Tack för det ^_^ Inte tänkt på det innan, blir alltid så jobbigt om man vill ha en FBI bil. Men nu skall det allt bli lättare (w00t) Sen får man väl köpa en sådan skiva om man vill kunna ha alla bilar i spelet...

Vem är det som tillvärkar skivan? R kanske?? Isåfall en bra extra inkomst för dem som vill kunna utnyttja spelet fullt ut. Finns det fler skivor man kan köpa till eller annat "extra" material?? :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor