samuelszon Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Fråga 1 Ja, som topicen sa. Måste man få 100% på respektive flickvänner för att få gåvorna? T.ex. med snut-tjejen får man väl en polisdräkt. Får man den när man har 100% med kärringen eller? Och kan man döda någon då utan att få poliser efter sig (eftersom man är en polis själv ) Och de e så jobbiga, kan man inte skita i dem eller är de obligatoriska för att klara spelet? Fråga 2 Vart finns gokarten? På denna länk: (http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=36802&hl=gocart) står det att den finns vid Madd Dogg men där står ju bara en Broadway? Fråga 3 Skolorna. Måste man få guld på alla 'uppgifter' (t.ex. när man ska göra en 360 i bilskolan, en barrel o.s.v.) för få guld överlag? Eller räcker det med majoriteten? Tack alla ni som svarar, ni är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 1) Ja 100% med brudarna för att få grejerna av dem 2) Karta till de flesta fordon. 3) ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Fråga 2 Vart finns gokarten? På denna länk: (http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=36802&hl=gocart) står det att den finns vid Madd Dogg men där står ju bara en Broadway? Har för mig att du får den där när du har klarat storyn, gokarten står inte vid garaget utan där man kan springa upp direkt från vägen. Lite dåligt förklarat men ändå ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 2 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 1) Ja 100% med brudarna för att få grejerna av dem 2) Karta till de flesta fordon. 3) ja Guld till alla eller till majoriteten? vad svarade du ja till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Guld till alla eller till majoriteten? vad svarade du ja till? Btw, Gocarten finns där de ska finnas när du klarat uppdraget då du använder den för första gången. Guld i allt är jag 99% säker på. Men om du vill veta 100% så fråga " den gyllene guden" Redigerad 2 mars, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Fråga 2 Vart finns gokarten? På denna länk: (http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=36802&hl=gocart) står det att den finns vid Madd Dogg men där står ju bara en Broadway? Det står en Gocart hos Maddog efter man har klarat uppdraget Cut Throat Business som är en ganska bra bit in i storyn. Edit: Fan va många det var som hade sagt det redan. Åhh herregud. Redigerad 2 mars, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 2 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Det står en Gocart hos Maddog efter man har klarat uppdraget Cut Throat Business som är en ganska bra bit in i storyn. Edit: Fan va många det var som hade sagt det redan. Åhh herregud. Skit. Jag är "bara" i San Fierro (alltså misstolka mig inte, mitt spel kraschade när jag spelade några veckor efter releasen och sedan dess har jag inte spelat. Nu har jag lånat en kompis ) så jag antar att det är långt dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Skit. Jag är "bara" i San Fierro (alltså misstolka mig inte, mitt spel kraschade när jag spelade några veckor efter releasen och sedan dess har jag inte spelat. Nu har jag lånat en kompis ) så jag antar att det är långt dit. Ja du har en bit kvar att arbeta. Men se det postitvt. Du är just nu på den bästa delen av hela spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 5 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Ja du har en bit kvar att arbeta. Men se det postitvt. Du är just nu på den bästa delen av hela spelet. Varför tycker du det? För att staden är bäst eller? Jo, sant. San Fierro är lätt den skönaste staden både staden och uppdragen By the way, finns det nån ö utanför San Fierro som ska vara Alcatraz? Fan vad coolt det vore, om man fick typ mer än fyra stjärnor och blev busted borde man hamna där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 (redigerad) By the way, finns det nån ö utanför San Fierro som ska vara Alcatraz? Nepp, tyvärr inte... Fråga 3: Du måste ha 100% i allt, som jag har BTW: San Fierro är den sämsta staden som finns i San Andreas, så tråkig och äcklig! Jag fattar inte vad alla ser i den... Redigerad 5 mars, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Varför tycker du det? För att staden är bäst eller? Jo, sant. San Fierro är lätt den skönaste staden både staden och uppdragen By the way, finns det nån ö utanför San Fierro som ska vara Alcatraz? Fan vad coolt det vore, om man fick typ mer än fyra stjärnor och blev busted borde man hamna där Ska väl vara för alla sköna uppdrag som du har framför dig. Det väcker vackra minnen. Sen finns det en lite liten ö utanför. Du kommer se den lite senare i storyn. Men man kan defintivt inte klassa den som Alcatraz eller något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 6 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 (redigerad) Menar du ön som ligger i nordöstra San Andreas? Den har jag upptäckt Där spöksvävaren finns. Edit: Såg nyss på kartan att det var ingen ö. Vilken är det då? Nu blev jag nyfiken. Redigerad 8 mars, 2006 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts