Jump to content

Flickvännerna & Gokart

Recommended Posts

Fråga 1

Ja, som topicen sa.

Måste man få 100% på respektive flickvänner för att få gåvorna?

T.ex. med snut-tjejen får man väl en polisdräkt. Får man den när man har 100% med kärringen eller? Och kan man döda någon då utan att få poliser efter sig (eftersom man är en polis själv ^_^ )

Och de e så jobbiga, kan man inte skita i dem eller är de obligatoriska för att klara spelet?

Fråga 2

Vart finns gokarten? På denna länk: (http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=36802&hl=gocart) står det att den finns vid Madd Dogg men där står ju bara en Broadway? :D

Fråga 3

Skolorna. Måste man få guld på alla 'uppgifter' (t.ex. när man ska göra en 360 i bilskolan, en barrel o.s.v.) för få guld överlag? Eller räcker det med majoriteten?

Tack alla ni som svarar, ni är bäst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fråga 2

Vart finns gokarten? På denna länk: (http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=36802&hl=gocart) står det att den finns vid Madd Dogg men där står ju bara en Broadway? :D

Har för mig att du får den där när du har klarat storyn, gokarten står inte vid garaget utan där man kan springa upp direkt från vägen.

Lite dåligt förklarat men ändå ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fråga 2

Vart finns gokarten? På denna länk: (http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=36802&hl=gocart) står det att den finns vid Madd Dogg men där står ju bara en Broadway?  :D

Det står en Gocart hos Maddog efter man har klarat uppdraget Cut Throat Business som är en ganska bra bit in i storyn.

Edit: Fan va många det var som hade sagt det redan. Åhh herregud.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det står en Gocart hos Maddog efter man har klarat uppdraget Cut Throat Business som är en ganska bra bit in i storyn.

Edit: Fan va många det var som hade sagt det redan. Åhh herregud.

Skit. Jag är "bara" i San Fierro (alltså misstolka mig inte, mitt spel kraschade när jag spelade några veckor efter releasen och sedan dess har jag inte spelat. Nu har jag lånat en kompis :D) så jag antar att det är långt dit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skit. Jag är "bara" i San Fierro (alltså misstolka mig inte, mitt spel kraschade när jag spelade några veckor efter releasen och sedan dess har jag inte spelat. Nu har jag lånat en kompis :D) så jag antar att det är långt dit.

Ja du har en bit kvar att arbeta. Men se det postitvt. Du är just nu på den bästa delen av hela spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja du har en bit kvar att arbeta. Men se det postitvt. Du är just nu på den bästa delen av hela spelet.

Varför tycker du det? För att staden är bäst eller?

Jo, sant. San Fierro är lätt den skönaste staden både staden och uppdragen :)

By the way, finns det nån ö utanför San Fierro som ska vara Alcatraz? Fan vad coolt det vore, om man fick typ mer än fyra stjärnor och blev busted borde man hamna där :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

By the way, finns det nån ö utanför San Fierro som ska vara Alcatraz?

Nepp, tyvärr inte...

Fråga 3: Du måste ha 100% i allt, som jag har :)

BTW: San Fierro är den sämsta staden som finns i San Andreas, så tråkig och äcklig! Jag fattar inte vad alla ser i den... :shifty:

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför tycker du det? För att staden är bäst eller?

Jo, sant. San Fierro är lätt den skönaste staden både staden och uppdragen :)

By the way, finns det nån ö utanför San Fierro som ska vara Alcatraz? Fan vad coolt det vore, om man fick typ mer än fyra stjärnor och blev busted borde man hamna där :shifty:

Ska väl vara för alla sköna uppdrag som du har framför dig. Det väcker vackra minnen.

Sen finns det en lite liten ö utanför. Du kommer se den lite senare i storyn. Men man kan defintivt inte klassa den som Alcatraz eller något annat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor