KalleR Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Fick timmarna idag, så nu har jag med fått 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Fick timmarna idag, så nu har jag med fått 2 Grattis. Vet ni vad jag tror?! Den filmen (timmarna) är så otroligt dålig så att folk har inte valt den filmen. Så de sitter där med 100.000 filmer som de inte kan bli av med. Så därför skickar de ut ett sådant här brev för att ha en ursäkt. Tänk efter, Filmen som "du redan har fått" kommer efter att brevet som säger att du redan fått filmen har kommit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Grattis. Vet ni vad jag tror?! Den filmen (timmarna) är så otroligt dålig så att folk har inte valt den filmen. Så de sitter där med 100.000 filmer som de inte kan bli av med. Så därför skickar de ut ett sådant här brev för att ha en ursäkt. Tänk efter, Filmen som "du redan har fått" kommer efter att brevet som säger att du redan fått filmen har kommit. Vem vill ha en tjejfilm så.. varför inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Sry att jag drar upp den här tråden. ni som beställt, har ni fått era filmer? för jag har inte fått min iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Jag fick lord of war som jag beställde... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Jag fick min i alla fall (Crash). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts