Jump to content

Passa på, Gratis filmer!

Vice.
 Share

Recommended Posts

Jag beställde Lord of war, har inte fått min idag heller. Men grattis till alla som beställt Crash, skitbra film

Oroa dig inte den kommer. Min arbetskamrat beställde den med och hon har inte heller fått den.

Jag skulle ringa idag och kolla när de kommer men har inte hunnigt. Kommer inte våra filmer på måndag så skall jag kolla upp det. Jag väntar själv på bla den filmen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 145
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jihoo! Fick Lord of War idag! :lol:

Fick ett papper också där det stod:

"Malmö 2006-04-21

Hej Det gläder oss att höra att du deltagit i vår kampanj. Dock vill vi beklaga att du råkat ut för att få fel DVD-film.

Här kommer rätt film. Som kompensation får ni givetvis behålla den fil som ni redan fått.

Vi hoppas att du även i framtiden ska känna förtroende för oss och våra produkter och att du även i fortsättningen väljer Pågen när du köper bröd.

M.V.H

Kristina Ljungkvist

PÅGEN AB"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jihoo! Fick Lord of War idag! :)

Fick ett papper också där det stod:

"Malmö 2006-04-21

Hej Det gläder oss att höra att du deltagit i vår kampanj. Dock vill vi beklaga att du råkat ut för att få fel DVD-film.

Här kommer rätt film. Som kompensation får ni givetvis behålla den fil som ni redan fått.

Vi hoppas att du även i framtiden ska känna förtroende för oss och våra produkter och att du även i fortsättningen väljer Pågen när du köper bröd.

M.V.H

Kristina Ljungkvist

PÅGEN AB"

Mm, precis samma som jag då

dumma pågen :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick också min Lord of War idag :D  fick även jag brevet om fel film och behålla den andra och shit, men har bara fått denna filmen. Aja tack Vice min älskling!

Ja, bror min fick oxå det brevet. Antagligen för att man skall tro att de är jätte generösa och inte är sura för att folk fuskade. :lol:

Det var så lite så. Hoppas att du blir nöjd med filmen. ;)

Pkz, det var ju 6 veckor sedan detta var aktuellt. Kolla sidan 1. :)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, bror min fick oxå det brevet. Antagligen för att man skall tro att de är jätte generösa och inte är sura för att folk fuskade. :)

Det var så lite så. Hoppas att du blir nöjd med filmen. :P

Pkz, det var ju 6 veckor sedan detta var aktuellt. Kolla sidan 1. :P

Wöpps, men jag hade för mig att dom skulle hålla på till den 31 april eller något.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor