Vice. Skrivet 21 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Jag beställde Lord of war, har inte fått min idag heller. Men grattis till alla som beställt Crash, skitbra film Oroa dig inte den kommer. Min arbetskamrat beställde den med och hon har inte heller fått den. Jag skulle ringa idag och kolla när de kommer men har inte hunnigt. Kommer inte våra filmer på måndag så skall jag kolla upp det. Jag väntar själv på bla den filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 (redigerad) Alla förutom Vice. får sin filmen Nej, jag har inte äns skickat in. Redigerad 21 april, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Jag hade velat ha Crash Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Baah, jag hade beställt barnfilmen till min polare, det var nått med något troll. Men han fick Lord of war istället, han har redan sett den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Fick en lapp där det stod jag fick fel film "Så här kommer rätt film istället" men jag fick lord of war tack puckonpågen MOHAHAHAHHAA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Fick en lapp där det stod jag fick fel film "Så här kommer rätt film istället" men jag fick lord of war tack puckonpågen MOHAHAHAHHAA VA? fick du 2 filmer när du beställt en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 VA? fick du 2 filmer när du beställt en? Nope.. men fick bara en lapp där det stod det jag hade fått fått "fel film". Hade inte fått någon film innan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Jihoo! Fick Lord of War idag! Fick ett papper också där det stod: "Malmö 2006-04-21 Hej Det gläder oss att höra att du deltagit i vår kampanj. Dock vill vi beklaga att du råkat ut för att få fel DVD-film. Här kommer rätt film. Som kompensation får ni givetvis behålla den fil som ni redan fått. Vi hoppas att du även i framtiden ska känna förtroende för oss och våra produkter och att du även i fortsättningen väljer Pågen när du köper bröd. M.V.H Kristina Ljungkvist PÅGEN AB" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Jihoo! Fick Lord of War idag! Fick ett papper också där det stod: "Malmö 2006-04-21 Hej Det gläder oss att höra att du deltagit i vår kampanj. Dock vill vi beklaga att du råkat ut för att få fel DVD-film. Här kommer rätt film. Som kompensation får ni givetvis behålla den fil som ni redan fått. Vi hoppas att du även i framtiden ska känna förtroende för oss och våra produkter och att du även i fortsättningen väljer Pågen när du köper bröd. M.V.H Kristina Ljungkvist PÅGEN AB" Mm, precis samma som jag då dumma pågen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Jihoo! Fick Lord of War idag! Varsegod. Brossan fick tydligen min andra film idag. Lord or War. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Fick också min Lord of War idag fick även jag brevet om fel film och behålla den andra och shit, men har bara fått denna filmen. Aja tack Vice min älskling! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Vad är länken? Pågen.se's sak finns ju inge mer. , eller är den nere? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) Fick också min Lord of War idag fick även jag brevet om fel film och behålla den andra och shit, men har bara fått denna filmen. Aja tack Vice min älskling! Ja, bror min fick oxå det brevet. Antagligen för att man skall tro att de är jätte generösa och inte är sura för att folk fuskade. Det var så lite så. Hoppas att du blir nöjd med filmen. Pkz, det var ju 6 veckor sedan detta var aktuellt. Kolla sidan 1. Redigerad 24 april, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Ja, bror min fick oxå det brevet. Antagligen för att man skall tro att de är jätte generösa och inte är sura för att folk fuskade. Det var så lite så. Hoppas att du blir nöjd med filmen. Pkz, det var ju 6 veckor sedan detta var aktuellt. Kolla sidan 1. Wöpps, men jag hade för mig att dom skulle hålla på till den 31 april eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Haha, idag fick jag Timmarna fast än jag inte beställt den! Hahaha! Dumma Pågen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Fick också Timmarna lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Haha, min polare som jag hade beställt åt fick först fel film. Men igår kom den rätta filmen, han fick alltså två filmer=D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Jag fick oxå timmarna idag tydligen. Brossan ringde för en minut sedan och sa det. Undrar vad pågen håller på med. De verkar ju inte kloka där borta. Faen, vad grym jag är eller hur! Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Ville bara raportera att jag fick filmen idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Fick min sista(?) film idag. Rat race. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts