_EmiL_ Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Fick Crash idag TACK!!!! VICE ÄR VÄRLDENS SNÄLLASTE MAN!!!!!!!!!!!! PÅGEN ISTHASHIT!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 (redigerad) Har nog också fått den.. Postlåda Here I Come! Édit: Japp, den hade kommit, ska väl kolla på den när jag har lite mindre tid att sitta vid datorn Oj jävlar, glömde.. Tack! Vice.!! Redigerad 20 april, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Bah. Jag har då inte fått något. Kan bero på att jag aldrig hann skicka efter, men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Fick också min film idag. Dessvärre så var fodralet trasigt på flera ställen och skivan låg löst i fodralet, så den hade blivit ganska repig. Aja, det var ju gratis iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 One, two, and a one two three four! VI har lurat Pågen vi Vi har lurat Pågen vi På massa jävla massa feta filmer Samlade ihop en arme BOMADERADE DOM MED KODER! Fick våra filmer vi, fick våra filmer vi Ja, Pågen fick betala för våra filmer ja Vi har lurat Pågen vi Vi har lurat Pågen vi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Fick också min film idag. Dessvärre så var fodralet trasigt på flera ställen och skivan låg löst i fodralet, så den hade blivit ganska repig. Aja, det var ju gratis iaf! Dom var väl Förbannade när dom packade ner din film ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Dom var väl Förbannade när dom packade ner din film ? Jaa, det verkar fan så. De skickade gärna en film, men isåfall skulle den va repig, eller vaddå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Jaa, det verkar fan så. De skickade gärna en film, men isåfall skulle den va repig, eller vaddå? Haha. Jag tror iaf att han blev förbannad när han skulle packa ner alla filmer och gick på minus på samma gång Jag hade i alla fall inga sprickor på min... Gudskelov.. Matchen slutade 10 - 1 åt folket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Fick också min film idag. Dessvärre så var fodralet trasigt på flera ställen och skivan låg löst i fodralet, så den hade blivit ganska repig. Aja, det var ju gratis iaf! Varsegoda alla. Kul att ni fick dem. Vissa har tydligen inte fått sina. Säg till. Jag har fått 1/3 som jag beställde. Men den var oxå sönder som du sa. Skivan var ok men fodralet var inte mycket att hänga i granen. Hahaha ja, det var nog för de var sura... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Det är garanterat våran skitpost som inte kan hantera grejerna. Jag har inte fått nån än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 ...Jag har fått 1/3 som jag beställde... Det var ju faktiskt bara en per hushåll, så det är inte så stor chans att du får dem andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Det var ju faktiskt bara en per hushåll, så det är inte så stor chans att du får dem andra. Flickväns namn? faderns namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 (redigerad) Det var ju faktiskt bara en per hushåll, så det är inte så stor chans att du får dem andra. Jo om jag beställer till släkten... KalleR... Redigerad 20 april, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 (redigerad) Hoppas att ni andra får era filmer idag. Och så vill jag passa på att säga tack till För http://www.pagen.se/images_library/Startsida/antligen_banner.gif Redigerad 21 april, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Hihi, mejlade ut det här till klassen. Alla blev väldigt glada, speciellt läraren. Tack Vice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 (redigerad) Hihi, mejlade ut det här till klassen. Alla blev väldigt glada, speciellt läraren. Tack Vice! När gjorde du det, I början? Så de beställde ockå? Då borde det ju vara många som fått filmer tack vare mig? Beställde du med? Redigerad 21 april, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Nej, det var inga filmer som intresserade mig. Så därför mejlade jag ut det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 (redigerad) Nu kom Crash, tack Vice. Den verkar inte vara trasig eller så heller. Redigerad 21 april, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 (redigerad) Nu kom Crash, tack Vice. Den verkar inte vara trasig eller så heller. Bara kul att kunna hjälpa dig få en film.:"> Då var det en till som fått sin. Toppen. Hoppas du blir nöj med den. Väntar fortfarande på KalleR, komigen, säg till när du får den... Förresten KalleR, vilken beställde du? Verkar som Crash, är den som de har skickat ut först. Jag har som sagt inte fått mina andra heller. Redigerad 21 april, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Jag beställde Lord of war, har inte fått min idag heller. Men grattis till alla som beställt Crash, skitbra film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts