Vice. Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Ja pågen har en pågående kampanj just nu. Skicka in 6 streckkoder och få en film. Det trevliga är att man bara ska skicka in koderna via nätet. Här är adressen till pågen. Dra neråt och klicka på "Samla och få en dvd-film! Köp sex pågenbröd -få en trevlig dvd-film." Mycket trevligt, det tackar vi för... Här har aldrigt stått något avslöjande. jag lovar på hedersord... Hade varit mycket kul att få veta hur många av de brödköpande forumiterna som fått filmer. Så om det dyker upp filmer så får ni gärna medela det här. Tack för det ev. komande filmerna pågen... Redigerad 2 mars, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Haha, jag har skickat efter Crash. Tack så mycket Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Haha, jag har skickat efter Crash. Tack så mycket Vice. Hahaha, Lungt! Vi måste ju hjälpa pågen att bli av med filmerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Hahaha, Lungt! Vi måste ju hjälpa pågen att bli av med filmerna.. Men vinstskatt? Måste man betala en liten summa då eller? ^^ Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Men vinstskatt? Måste man betala en liten summa då eller? ^^ Haha. Nej. det är bara om du vinner mycket. Iallafall när man jobbar är det skattefritt om det är under 12000:- Skulle tro det handlar om att om du vunnit andra grejer med. Då kanske du får pröjsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Tack vice Har alltid velat se crash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Tack vice Har alltid velat se crash. Jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Jag med! Ehm, vill inte skilja ut ur mängden.. "Jag med" Haha, jo, jag "köpte" den med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Hm fattar inte riktigt, ska jag sätta in koderna i den ordning du har skrivit dem och sedna skriva dem uppifrån och ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Hm fattar inte riktigt, ska jag sätta in koderna i den ordning du har skrivit dem och sedna skriva dem uppifrån och ner? Sätt dom hur du vill tror jag, sen tar du t.ex 3dje koden och sätter på sjätte. och beställer en film. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Hm fattar inte riktigt, ska jag sätta in koderna i den ordning du har skrivit dem och sedna skriva dem uppifrån och ner? Det finns fem koder och sex rutor. Sätt dem hur du vill bara alla fem är med. En blir dubbel eftersom det finns sex rutor och fem koder. Förstår du? Redigerad 2 mars, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Se till att inte ta dom i samma ordning som dom står där, för då blir pågen nog misstänksamma (lär dom bli iaf, menmen). Slumpa lite i ordningen på koderna när ni skickar in. Crash är en underbar film, men har den redan. tog Lord of war Redigerad 2 mars, 2006 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Se till att inte ta dom i samma ordning som dom står där, för då blir pågen nog misstänksamma (lär dom bli iaf, menmen). Slumpa lite i ordningen på koderna när ni skickar in. :"> Men jag var väl den första (om inte Vice.) som gjorde så, så egentligen var jag väl först. Så alla sötisar, gör inte så. ^^ haha. Redigerad 2 mars, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Se till att inte ta dom i samma ordning som dom står där, för då blir pågen nog misstänksamma (lär dom bli iaf, menmen). Slumpa lite i ordningen på koderna när ni skickar in. Du har rätt det kanske ser skumt ut om alla som kommer in har exakt samma följd. Men so what? Inga regler som dem har satt upp har brutits... Det konstiga är egentligen att de fem bröd som finns på bilden, spelar ingen roll var du köper dem, alla av sorten tex. lingongrova har samma streck kod. Det bjuder ju in till att köpa enbart sex bröd och sen pressa in koderna tusentals gånger. ...vilket ingen här har gjort... Dock, hade varit smartare att som man brukar, klippa ut och skicka in koderna till pågen. Då blir folk tvungna att köpa bröden. korkat av pågen... Redigerad 2 mars, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Det finns fem koder och sex rutor. Sätt dem hur du vill bara alla fem är med. En blir dubbel eftersom det finns sex rutor och fem koder. Förstår du? Vaddå ska man använda en av de där koderna två gånger??? T.ex: Dina fem koder: 778 934 346 738 845 Kod1: 778 Kod2: 934 Kod3: 346 Kod4: 738 Kod5: 845 Kod6: 934 <--- Igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Har skickat efter Crash nu, tack Vice., dem får skylla sig själva. Mailade brorsorna om det också. Edit: La upp det på receptforum.se också. Redigerad 2 mars, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Vi hade en Lingongrova hemma och den hade exakt samma streckkod som den Vice lag upp. Så det är samma streckkoder på alla verkar det som. btw.. Tack för filmen Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Vaddå ska man använda en av de där koderna två gånger??? Ja! Det finns fem koder. Alla skall vara med. Välj en av de fem koderna och skriv in i den sista rutan. Klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Tack vice ville ju se lord of war vafan, önskade det igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Tack Vice Tog Crash, undrar hur länge lagret recker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts