Bobbo Viking Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Morsning korsning. Hade tänkt inhandla något nytt spel, och denna gången vill jag ha nått med bilar, alltså ett bilspel. Men inget såntdär race-spel där man kör runt i en bana utan Need for Speed-liknande där man kan bli jagad av snuten och annat, har tänkt på Need for Speed - Most Wanted men jag vet inte. Någon som har tips? Gammalt som nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Morsning korsning. Hade tänkt inhandla något nytt spel, och denna gången vill jag ha nått med bilar, alltså ett bilspel. Men inget såntdär race-spel där man kör runt i en bana utan Need for Speed-liknande där man kan bli jagad av snuten och annat, har tänkt på Need for Speed - Most Wanted men jag vet inte. Någon som har tips? Gammalt som nytt. Vene om det är det du letar efter men juiced är sjukt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts