RavenE Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Jag ska sälja mitt Ps2 och undrar vad ett rimligt pris är för allt det här: Playstation 2 (Större modellen) Två handkontroller 2 minneskort Spel (Följer också med!) Grand Theft Auto: Vice City (Platinum) WRC II Extreme (Platinum) Grand Theft Auto: San Andreas The Sims 2 Need For Speed Underground (Platinum) The Simpsons Hit and Run Även den där Guiden till San Andreas följer med! Nog skulle jag kunna få runt 1500 för det? Jag köpte själva konsollen för 1799 för något år sedan och spelen kostar ju lite dom också... Redigerad 4 mars, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Titta på blocket vad allt utan spelet kostar , sen lägger du på lite. Tror inte så många vill köpa ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Tror att du kan fixa en köpare som villigt betalar iallafall 1700:- Sätt 1500:- i annonsen. Men skriv likande: "Utomordentligt välfungerande PS2 med tillhörande spel säljes. PS2:an är i yttersta skick och spelen repfria. Säljes för 1500:- eller hbj." Sen när det ringer någon, så säger du "den är kvar, men att jag har blivigt erbjuden 1600:- för den, men köparen kunde inte hämta den föräns tidigast imorgon. Lägg du på en hundrig så kan du få den." -Visst, 1700:- taget. Killen kommer, ups, nån ringde och erbjöd 1800:- medans han var på väg... men eftersom du har lite dåligt samvete eftersom killen redan är där nu kan han få det för samma pris: 1800:-! That´s the ticket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 OFFTOPIC: É "The Sims 2" skoj till PS2:an? Har bara spelat det på PC, funderar på att köpa det till PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Tror att du kan fixa en köpare som villigt betalar iallafall 1700:- Sätt 1500:- i annonsen. Men skriv likande: "Utomordentligt välfungerande PS2 med tillhörande spel säljes. PS2:an är i yttersta skick och spelen repfria. Säljes för 1500:- eller hbj." Sen när det ringer någon, så säger du "den är kvar, men att jag har blivigt erbjuden 1600:- för den, men köparen kunde inte hämta den föräns tidigast imorgon. Lägg du på en hundrig så kan du få den." -Visst, 1700:- taget. Killen kommer, ups, nån ringde och erbjöd 1800:- medans han var på väg... men eftersom du har lite dåligt samvete eftersom killen redan är där nu kan han få det för samma pris: 1800:-! That´s the ticket... Bra system men priset är rätt högt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Bra system men priset är rätt högt. Sant. men folk tänker inte så. De blir sura när de kört hem till en men tänker: jaja, skitsamma en hundring till bara. Fick mitt PS:2 (som dessutom var sönder) sålt med 7 spel för 2800:-. Visserligen ett tag sedan men det var mycket för ett beganat ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Jag ska sälja en XBXO360 Core system som jag vann för 2300kr eller högst bjudande....yeah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Utomordentligt välfungerande PS2 med tillhörande spel säljes. PS2:an är i yttersta skick och spelen repfria. Hehe..Ps2an är faktiskt i väldigt bra skick och spelen har så gott som inga repor alls Aja..sätter nog ut den för 1500kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Lägg in det på tradera.se så kan du manipulera priserna lite själv. Man får mer än man väntar sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Sälj det till mig ja köper allt jag kan använda som byggmaterial till min Ninja-koja. förresten kan man tända eld på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Det kan du säkert min käre Reve, det kan du säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Minst 1500 ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Jag vill oxå sälja mitt ps2, men det är lite trasigt. någon som vet vart man kan lämna in ett ps2 på lagning ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Ingen köper playstation "paket" längre, alltså med spel å skit. Man köper ett PS2 för ett billigt pris och sedan dom spelen man själv vill ha, om du nu inte hittar en köpare som vill ha just dom spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Det kan du säkert min käre Reve, det kan du säkert BRA! FAST JAG ÄR EJ INTRESSERAD AV SÅNT SKIT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 BRA! FAST JAG ÄR EJ INTRESSERAD AV SÅNT SKIT! Nej för du tar bara den vanliga skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Nej för du tar bara den vanliga skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Jag sålde mitt med 1 handkontroll 1 minneskort GTA sa, GTA vc, metal gear solid 2 och nått mer för 900 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Jag sålde mitt med 1 handkontroll 1 minneskort GTA sa, GTA vc, metal gear solid 2 och nått mer för 900 Det va' ju billigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Tack för alla svar...har beslutat mig för att slänga in det på blocket för ca 1500kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts