yoonaz Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Har varvat san andreas ett par gånger och håller på nu igen och undrar om nån har nåt svar på följande: jag har hittils grejat flygfältet (torenos uppdrag) och gjort area 69 uppdraget åt truth, men uppdragen som man gör för att få car showroom:et i san fierro dök aldrig upp.. dom ska ju komma innan torenos uppdrag om jag inte minns fel..? nu är det bara en röd hus symbol där, så det går inte att köpa.. fattar nada. zeros uppdrag e gjorda och körskolan likaså, så det kan inte vara det.. säkert nåt löjligt jag missat, men kan inte komma på.. nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Ceasar's uppdrag i SF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Ceasar's uppdrag i SF? Dom gör man när man köppt byggnaden ja. Men måste klara Bilskolan först har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoonaz Skrivet 2 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Dom gör man när man köppt byggnaden ja. Men måste klara Bilskolan först har jag för mig. Yes, jag hade visst missat ett moment i bilskolan.. nu går det att köpa showroom:et. thx! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts